Onko joku lukenut? Minkälainen kirja?
Seppo Sillanpää: Skoudena Stadissa
12
4372
Vastaukset
- Minkälainen kirja?
Todennäköisesti surkea, ainakin jos otsikko on kuvaava.
- Hummanihei4
Joulupukki tuonee, on Korvatunturin listalla.
Luen mielenkiinnolla koko pokkarin.
Enkä vain otsikkoa. - påoiyrsddgk,,mnvcxss
Jos paskapaperia tarvitset, osta Emboa.
- Anonyymi
Juurikin näin. Seppo esittää opuksessaan väitteitä, jotka ovat hänen oman mielikuvituksensa tuotetta.
Voin jopa t o d i s t a a väitteeni.
Todellista ammattilaista hän ei saanut koskaan kiinni. Yritti. Mutta. Epäonnistui. Kusen hänen kirjansa päälle, noin kuvainnollisesti. Koska olen herrasmies rosvo. Isolla (R) kirjaimella = R.K.
PS. Kirjaa pukkaa täälläkin. Kova-kantisin-kaikista. 😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Seppo esittää opuksessaan väitteitä, jotka ovat hänen oman mielikuvituksensa tuotetta.
Voin jopa t o d i s t a a väitteeni.
Todellista ammattilaista hän ei saanut koskaan kiinni. Yritti. Mutta. Epäonnistui. Kusen hänen kirjansa päälle, noin kuvainnollisesti. Koska olen herrasmies rosvo. Isolla (R) kirjaimella = R.K.
PS. Kirjaa pukkaa täälläkin. Kova-kantisin-kaikista. 😎Sinun pitää todistaa väitteesi ja kertoa tulevassa kirjassa kaikki tekemäsi pankkiryöstöt, joita Sillanpään ryhmä ei saanut selvitetyksi. Muutama toki jäi selvittämättä, eihän murhien ja tappojen selvitysprosentitkaan ole sata.
Pankkiryöstöt eivät olleet mitään herrasmies rosvojen tekoja. Rosvo ryntäsi naamioituneena ja aseen kanssa pankkiin. Komensi kaikki lattialle, hyppäsi tiskin yli ja ryhtyi kahmimaan rahoja.
Ainakin kerran rosvo oli niin kovassa huumeessa, että kavutessaan tiskin yli takaisin sammui tiskille. Harvalla rosvolla oli aseena konepistooli, yleensä se oli katkaistu haulikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää todistaa väitteesi ja kertoa tulevassa kirjassa kaikki tekemäsi pankkiryöstöt, joita Sillanpään ryhmä ei saanut selvitetyksi. Muutama toki jäi selvittämättä, eihän murhien ja tappojen selvitysprosentitkaan ole sata.
Pankkiryöstöt eivät olleet mitään herrasmies rosvojen tekoja. Rosvo ryntäsi naamioituneena ja aseen kanssa pankkiin. Komensi kaikki lattialle, hyppäsi tiskin yli ja ryhtyi kahmimaan rahoja.
Ainakin kerran rosvo oli niin kovassa huumeessa, että kavutessaan tiskin yli takaisin sammui tiskille. Harvalla rosvolla oli aseena konepistooli, yleensä se oli katkaistu haulikko.Kun Raivo ja Aleks ryöstivät Tillanderin jalokiviliikkeen, niin he vetivät konepistoolilla sarjat kattoon ja seinään, mutta niin vaan Sillanpään ryhmä selvitti senkin ryöstön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää todistaa väitteesi ja kertoa tulevassa kirjassa kaikki tekemäsi pankkiryöstöt, joita Sillanpään ryhmä ei saanut selvitetyksi. Muutama toki jäi selvittämättä, eihän murhien ja tappojen selvitysprosentitkaan ole sata.
Ainakin kerran rosvo oli niin kovassa huumeessa, että kavutessaan tiskin yli takaisin sammui tiskille. Harvalla rosvolla oli aseena konepistooli, yleensä se oli katkaistu haulikko.Tulen "todistamaan" sen ilomielin. Huumori miehiä kun olen. Suomessa niitä (selvittämättömiä) itselläni ei ole kuin yksi - ainoa jonka täällä olen tehnyt. Ase oli kaksipiippuinen sahattu haulikko..
Joko Seppo sytyttää?
Väitit minun sekaantuneen - valheelisesti - heroiiniin.. Ei pidä paikkaansa. Kirjassa palaan asiaan.
Operoin aikoinani enimmäkseen naapurimaissa. Niihin palaan myöskin kirjassani. Myönnän niitä. Selvittämättömiä.. Vanhoiksi menneitä ja vain niitä johin on mahdollisen tekijä kumppanin tai kumppaneiden lupa tai ne joissa muut tekijät ovat jo kuolleet.
Mihin katosivat muuten erään herra TeeHoon korut tai osia niistä..
Satutko Seppo tietämään?
TeeHoo ei ole ryöstäjä, tunnemme silti toisemme. Välit ovat neutraalit. Seppo muistetaan pysyä totuudessa. Niin pysyi Ugikin. Hän joka tukehtui pullon korkkiinko.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen "todistamaan" sen ilomielin. Huumori miehiä kun olen. Suomessa niitä (selvittämättömiä) itselläni ei ole kuin yksi - ainoa jonka täällä olen tehnyt. Ase oli kaksipiippuinen sahattu haulikko..
Joko Seppo sytyttää?
Väitit minun sekaantuneen - valheelisesti - heroiiniin.. Ei pidä paikkaansa. Kirjassa palaan asiaan.
Operoin aikoinani enimmäkseen naapurimaissa. Niihin palaan myöskin kirjassani. Myönnän niitä. Selvittämättömiä.. Vanhoiksi menneitä ja vain niitä johin on mahdollisen tekijä kumppanin tai kumppaneiden lupa tai ne joissa muut tekijät ovat jo kuolleet.
Satutko Seppo tietämään?
TeeHoo ei ole ryöstäjä, tunnemme silti toisemme. Välit ovat neutraalit. Seppo muistetaan pysyä totuudessa. Niin pysyi Ugikin. Hän joka tukehtui pullon korkkiinko..Nyt muistuu mieleen tuo kaksipiippuisella sahatulla haulikolla tehty pankkiryöstö. Rosvo komensi kaikki pankkivirkailijat makaamaan lattialle ja kahmi runsaasti rahaa. Lähtiessään rosvo ilmoitti, että kukaan ei liiku viiteen minuuttiin. Virkailijat noudattivat kiltisti rosvon käskyä ja nousivat sitten ylös kun tuo viisi minuuttia oli kulunut ja hälyttivät poliisin.
Rosvo sai liian pitkän etumatkan ja ryöstö jäi selvittämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen "todistamaan" sen ilomielin. Huumori miehiä kun olen. Suomessa niitä (selvittämättömiä) itselläni ei ole kuin yksi - ainoa jonka täällä olen tehnyt. Ase oli kaksipiippuinen sahattu haulikko..
Joko Seppo sytyttää?
Satutko Seppo tietämään?
TeeHoo ei ole ryöstäjä, tunnemme silti toisemme. Välit ovat neutraalit. Seppo muistetaan pysyä totuudessa. Niin pysyi Ugikin. Hän joka tukehtui pullon korkkiinko..Nyt muistuu mieleen tuo kaksipiippuisella sahatulla haulikolla tehty pankkiryöstö. Rosvo komensi kaikki pankkivirkailijat makaamaan lattialle ja kahmi runsaasti rahaa. Lähtiessään rosvo ilmoitti, että kukaan ei liiku viiteen minuuttiin. Virkailijat noudattivat kiltisti rosvon käskyä ja nousivat sitten ylös kun tuo viisi minuuttia oli kulunut ja hälyttivät poliisin.
Rosvo sai liian pitkän etumatkan ja ryöstö jäi selvittämättä.
- paskaseppo
kyseinen kirja on nyt Elisan ekirjan roskaosastolla... 4,90€
https://kirja.elisa.fi/ekirja/skoudena-stadissa
Joulun jälkeen kirjakaupat alkaa maksamaan, kuka vain kyseisen paskan huolii... - Anonyymi
Parittajat eivät varmaan rakastaneet Seppoa.
Mutta täällä S24:ssä parittajat ovat turvassa.- Anonyymi
Sille, joka on kiinnostunut rikoksista ja niiden selvittämisestä kirja on erinomainen. Sillanpään virkauran aikana hänen ryhmänsä selvitti Helsingistä n. 200 pankkiryöstöä ja sen lisäksi satoja muita törkeitä rikoksia. Pankkiryöstäjät ja niitä tutkineet poliisit esiintyvät kaikki omilla nimillään. Paritusrikoksissa parittajien nimet jätetään kertomatta. Teot kyllä kerrotaan niin kuin ne ovat tapahtuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803