Heips kaikki!!!!mitä teen oon ihan rakastunu yhteen poikaan...mut se poika on rakastunu mun prhaaseen kaveriin,mut se mun paras kaveri vaan haukkuu sitä poikaa...oon sanonu sille pojalle et välitän siit tosi paljo mut se ei oo oikeen vastanu mulle siihen mitää...mitä teen en voi olla ajattelematta sitä!!!!!!!!
AUTTAKAA!!!!!!!
minä
2
356
Vastaukset
- neiti
Jos olet tunteesi selkeästi ilmaissut eikä poika ole millään lailla lämmennyt, pelkään pahoin että kiinnostusta ei taida olla tarpeeksi sinua kohtaan:( Seuraile mitä tapahtuu, mutta älä rupea perässä juoksemaan. Satutat vain itsesi siinä leikissä. Mutta onnea sulle!:)
- fogo
jos sil jätkäl ei oo tunteita sua kohtaan ei teidän suhteesta toden näköisesti tulis pitkää vaikka saisitkin sen mun mielest sun kannattaa pitää se kaverina koska itse olen möhlinyt monta hyvää ystävää rupeamalla "yhteen". Mieti tarkkaan haluatko ystävän vai elämän kumppanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711