Pääsisikö 17vuotias (tai 18v myöhemmin) töihin mihinkään ilman kokemusta tai suhteita?
Tarjoilijaksi, baarimikoksi jne?
Ilman kokemusta mihinkään?
6
279
Vastaukset
- opå
Anniskelupassin ainakin tarvitset mutta OMAN käsitykseni mukaan varsinkin baarimikoksi pääsee kohtuullisen helposti.
- opsikelijA
EI PÄÄSE!
Itse olen kituuttanut työttömänä useamman kuukauden juuri ravintola- ja baaritöitä etsien, mutta mistään ei ole tärpännyt. Asun Tampereella. - Ravintolatyössä 93-
No, jos nyt vaikka alalle haluavat menisivät ensiksi ravintola-kouluun. Sitten kun osataan edes vähän, mennään töihin. Mitä hyötyä on ammattitaidottomasta baaritarjoilijasta? Kysyn vaan.
- Petra__d
Itse suoritin juuri Anniskelupassin. Harjoittelin anniskelupassi testillä ensin netissä ja helposti se meni läpi. Muistaakseni täällä ainakin kokeilin www.anniskelupassi.com
- Meitsi14
Kannattaa kokeilla tuota toista sivustoa http://www.anniskelupassi.fi - todennäköisesti et pääse yhtä helposti läpi.
- Oskar40
Passeja kannattaa hommata: hygienia, anniskelu, työturvallisuus. Saattaa työkkäri maksaa. siivous- tai kaupanala saattaa tärpätä, ainakin harjoittelijaksi. Yritä vaikuttaa innokkaalta, ahkeralta ja alasta kiinnostuneelta ja muutenkin motivoida itseäsi. Mukavaa, hyvinpalkattua, mielenkiintoista työtä ei sinulle tarjota. 18-v. voi saada ainakin tilapäisiä jv- tai vartijanhommia, kun suorittaa kortit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656