Hyvää Joulua kaikki tinnituksesta kärsivät ja parempaa Uutta Vuotta 2013, mennään päivä kerrallaan "kaverin" kanssa.
Rauhallista Joulun aikaa.
3
86
Vastaukset
- uutta kohti
Hyvän vuodenvaiheenajan toivotus palstan lukijoille.
Elämässä on paljon hyvää! - Pukin muori
Iloista Joulua kaikille niin tinnittäjille kuin muillekin palstan lukijoille. "Kaverin" kanssa on hyvä viettää vaikka yksin Joulua, kun ei hiljaisuus haittaa, kun on kaverina tinnitus, siltä ei edes ääni mene käheäksi paljosta huutamisesta.
Kaiken kaikkiaan Hyvää Joulua ja Onnea tulevalle vuodelle 2013.- Pikku tonttu
Kiitos, huumoria tarvitaan niin Jouluna kuin muinakin aikoina tämän "ihanan kaverin" kanssa, näin se herättää aamulla aikaisin leipomaan ja lahjojen paketointiin, siinä ei herätyskelloja tarvita.
Iloista Joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423