Jeee.. 49 päivää ja sitten "piitsille levyks"
5.2
9
173
Vastaukset
- ygtug
37
- jeboujei
20
- Luntahan on jo nyt
Mita karkuun menemista tuo nyt on, kun on jo lunta ja pakkasta Suomessa vaikka kuinka?
- tammikuu 2013
Vielä 37 päivää lähtöön
- Pakkaspakolainen
5.2.-13 mä oon ollu täällä kolme kuukautta... ja sit onkin enää vain reippaat kolme kuukautta jäljellä, paluu Suomeen 15.5.
Kylläpä aika rientää ku on mukavaa..
Hajotkaa pakkaseen. ;-)=- lunta karkuun
Voi V....u!!
Kyllä toisten kelpaa ;) Itse joutuu oottamaan aina vuoden , että pääsee 2-4 viikoksi
sinne. No ehkä sitte eläkkeellä..... - Intiaanix
lunta karkuun kirjoitti:
Voi V....u!!
Kyllä toisten kelpaa ;) Itse joutuu oottamaan aina vuoden , että pääsee 2-4 viikoksi
sinne. No ehkä sitte eläkkeellä.....Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan! - 20ihana54
Intiaanix kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan!Vielä 36 pv. sitten Intiaan...
- Lunta karkuun
Intiaanix kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni loppu pelissä, kun oikein alat sitä miettimään. Mikä pitelee Suomessa?
Muutto talveksi Intiaan voi olla helpompi kuin luuletkaan!Varmaa on se, että tulevaisuudessa olen talvet Intiassa. ( jos oon hengissä)
Nyt kaikki tuntuu olevan rahasta kiinni koska sitä ei tunnu olevan tarpeeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423