mulla kävi tv tarkastaja ja kysy että onko mulla telkkaria sanoin ettei ole
tämä alko väittää että mulla on telkkari auki ja telkkarin äänet kuuluu (omistan kyllä telkkarin mutta se oli sillä hetkellä kiinni) enkä päästäny tätä kusipäätä sisälle!
tää runkkari kysy vielä että saanko tulla katsomaan onko telkkari sanoin että usko jo telkkaria ei ole ja löin oven kiinni
no tänään sitten tuli 160 egen lasku!
siis voi jumalauta se ei mitenkään voinu nähä telkkaria kun en päästäny sitä sisälle! siitä huomaa että tää kusipää keksii näitä juttui ku telkkari oli muka auki hahahha
tais herraa niin ottaa pattiin ku löin oven kiinni niin piti keksiä tämmönen tarina NAURETTAVAA!!
no pitää kai toi sit maksaa huh huh
Aivan naurettavaa!
4
177
Vastaukset
- neuvo..
Maksoin viimeksi telkkariluvan 1999 ja peruin luvan heti ensimmäisen maksun jälkeen.
- Poliitikot sucks
Soittelivat aikanaan asiasta ja sanoin uskoumuksellisen vakaumukseni kieltävän koko laitteen pidon.
Senjälkeen sain olla rauhassa.
Nyt voin asian sanoa kun siitä on merkitys mennyt.
Jos jokainen olisi tehnyt samoin niin teho olisi mennyt.
Kummaa silti nyt joutuu maksamaan kaikki.
Oli töllö tai ei.
Ns. Mediavero.
Suomi on sairas maa.
- vinkku ykkönen
silkkaa omaa hölmöyttäsi. sääntö numero yksi on aina kuulunut, ettei lupakyrpään oteta kontaktia. muuten lasku poikkeuksetta napsahtaa.
saa muuten mielenkiinnolla seurata tätäki paltaa nyt joulun pyhinä, miten lupakyrvät viimeisiä keikkojaan vetelevät. voi monella alahuuli värähtää kun kyrpä rimpauttaa ovikelloa joulupäivänä tai uudenvuoden aattona. siinä mennään kyllä kännissä hövelisti avaamaan - eihän se enää voi olla. - rwtyjuio
Mitähän nämä luonnevikaiset idiootit alkavat nyt tehdä, ei ole enää edes stasia eikä yleä. Säälittävää jos joku todella kiertää joulun ja uuden vuoden välissä. Kertoo tälläisestä ihmishylkiöstä jo aika paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800