PASSIn suku

Onko tietoa siitä onko passin suvusta tehty tutkimusta, jotai kirjaa tms. huvittas ite tietää vähä sukujuuristaan. onko muita passeja!?!
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

On ilmeisesti työnalaisena

http://www.kauhava.fi/earo/page7.html
Ilmianna
Jaa
kato puh luet..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei löydy multa karkkilan puhelinluetteloa :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tässä yks passin sukuun kuuluva henkilö. Harvinainen sukunimi kylläkin, enkä ole paljon perehtynyt suvun historiaan. Suku kotoisin Inari/Ivalo
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
täs olis kans yks passi, oon ite ivalosta kotosin. aika mielenkiintosta :) harvinainen nimi on kyllä, ois kiva tietää enemmän siitä.mut eikse alunperin oo jostain kalajoelta kotosin ja tullu jostain paasilinnasta tai paasikivesta?!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Passi2 kirjoitti:
täs olis kans yks passi, oon ite ivalosta kotosin. aika mielenkiintosta :) harvinainen nimi on kyllä, ois kiva tietää enemmän siitä.mut eikse alunperin oo jostain kalajoelta kotosin ja tullu jostain paasilinnasta tai paasikivesta?!
Vaari on kalajoelta, Mummo inarista. Taidamme ehkä tuntea toisemme =)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jarix kirjoitti:
Vaari on kalajoelta, Mummo inarista. Taidamme ehkä tuntea toisemme =)
NOnii on mullaki mummo inarista ja vaari kalajoelta!
nii et ollaankohan jotai serkkuja tms :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jep kirjoitti:
NOnii on mullaki mummo inarista ja vaari kalajoelta!
nii et ollaankohan jotai serkkuja tms :)
Täällä yksi passi myös! Karjalasta suku vissiin alunperin tullut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Passi kirjoitti:
Täällä yksi passi myös! Karjalasta suku vissiin alunperin tullut.
Joo me voitas vaikka sitte pitää joku sukukokous :D kolmen hengen sellainen :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jees kirjoitti:
Joo me voitas vaikka sitte pitää joku sukukokous :D kolmen hengen sellainen :)
No, eiköhän tossa enemmän passeja vastaillut. Ikinä en ole toisesta passista kuulutkaan. Hienoa, että Passin suku on data suku ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mieki kuulun passin sukuun... Vaari kalajoelta ja mummo inarista....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Passi2 kirjoitti:
Että Passi OLISI jostain suomennetusta sukunimesta kuin PAASILINNA tai Paasikivi joka ainakin alkujaan Hellsten nimestä "suomennos''!
Että voikin olla tajuttoman typeriä päätelmiä sukujen alkuperästä ja nimistöstä, kun ei yhtään vaivauduta KÄYTTÄMÄÄN OMIA AIVOJAAN, syntyy tämmöisiä kysymyksiäkin!
Ottakaa esiin Suomen sukututkimus sivut www.genealogia.fi esim. ja käykää läpi mm. sukututkija luoetteloita ja muutenkin netti väärällän tietoa!

Täältä löytyy ainakin yksi Etelä-Pohjanmaalta Passi-suku, ja muualla etelä-Suomessa kuten Karjalohjalla löytyy!
http://www.sukujutut.fi/suvut/pennala/suku.htm
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missapain te viestin lahettajat nykyaan asutte?Olen myos lahtoisin Ivalosta ja sukulaisia Kalajoella.Isani on Kalajoelta ja Wallinin suku myos meikalaisia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Minä asun tällä hetkellä Ivalossa, mummo tosiaan täältä Inarista ja vaari Kalajoelta. Missä päin muut?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
passi kirjoitti:
Minä asun tällä hetkellä Ivalossa, mummo tosiaan täältä Inarista ja vaari Kalajoelta. Missä päin muut?
Kalajoeta ollaan ja Isovanhemmat muuttivat Oulusta. Ouluun tulivat Helsingistä.
Isän, Isän, Isän Äiti syntyi Töysässä Maria Passi niminen. Maria sai sitten 2 lasta, aviottomia, pikkutyttö kuoli kovin pienä Gaapriel jäi eläväksi ja muutti Helsinkiin.
Isän Isän Äiti taasen tuli Raahesta mutta syntynyt Alatorniolla Naema Alice Höynälä.
Tämän Naema Alisen vanhemmat taasen olivat Sara Amanda Höynälä (avioton). Saran vanhemmat Abram Hannunpoika Höynä ja Sara Kaisa Niilontytär Lääkkö.
Oulussa on esivnhempien sukuhauta.
Osasta Passeja on tullut Paassaloja. Sen tiedän, että Rovaniemelle on muuttanut aikoinaan joku ja siellä Ivalossa asuu verisukulaisia, joskin vanhempia on poistunut tä'stä ajasta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Äidin äiti Passi, mielenkiinnolla toivoisin yhteyksiä...
Ilmianna
Jaa
Passi ei oo mulla voimassa, Kuka neuvoo miten sen sai nopeasti? Tarve ois pian
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

PASSIn suku

Onko tietoa siitä onko passin suvusta tehty tutkimusta, jotai kirjaa tms. huvittas ite tietää vähä sukujuuristaan. onko muita passeja!?!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta