PASSIn suku

passi

Onko tietoa siitä onko passin suvusta tehty tutkimusta, jotai kirjaa tms. huvittas ite tietää vähä sukujuuristaan. onko muita passeja!?!

30

5467

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain
    • passeja

      kato puh luet..

      • kaflöaslöfk

        ei löydy multa karkkilan puhelinluetteloa :D


    • Jarix

      Tässä yks passin sukuun kuuluva henkilö. Harvinainen sukunimi kylläkin, enkä ole paljon perehtynyt suvun historiaan. Suku kotoisin Inari/Ivalo

      • Passi2

        täs olis kans yks passi, oon ite ivalosta kotosin. aika mielenkiintosta :) harvinainen nimi on kyllä, ois kiva tietää enemmän siitä.mut eikse alunperin oo jostain kalajoelta kotosin ja tullu jostain paasilinnasta tai paasikivesta?!


      • Jarix
        Passi2 kirjoitti:

        täs olis kans yks passi, oon ite ivalosta kotosin. aika mielenkiintosta :) harvinainen nimi on kyllä, ois kiva tietää enemmän siitä.mut eikse alunperin oo jostain kalajoelta kotosin ja tullu jostain paasilinnasta tai paasikivesta?!

        Vaari on kalajoelta, Mummo inarista. Taidamme ehkä tuntea toisemme =)


      • jep
        Jarix kirjoitti:

        Vaari on kalajoelta, Mummo inarista. Taidamme ehkä tuntea toisemme =)

        NOnii on mullaki mummo inarista ja vaari kalajoelta!
        nii et ollaankohan jotai serkkuja tms :)


      • Passi
        jep kirjoitti:

        NOnii on mullaki mummo inarista ja vaari kalajoelta!
        nii et ollaankohan jotai serkkuja tms :)

        Täällä yksi passi myös! Karjalasta suku vissiin alunperin tullut.


      • jees
        Passi kirjoitti:

        Täällä yksi passi myös! Karjalasta suku vissiin alunperin tullut.

        Joo me voitas vaikka sitte pitää joku sukukokous :D kolmen hengen sellainen :)


      • Passi
        jees kirjoitti:

        Joo me voitas vaikka sitte pitää joku sukukokous :D kolmen hengen sellainen :)

        No, eiköhän tossa enemmän passeja vastaillut. Ikinä en ole toisesta passista kuulutkaan. Hienoa, että Passin suku on data suku ;)


      • Mie

        mieki kuulun passin sukuun... Vaari kalajoelta ja mummo inarista....


      • Sukututkimusta!?
        Passi2 kirjoitti:

        täs olis kans yks passi, oon ite ivalosta kotosin. aika mielenkiintosta :) harvinainen nimi on kyllä, ois kiva tietää enemmän siitä.mut eikse alunperin oo jostain kalajoelta kotosin ja tullu jostain paasilinnasta tai paasikivesta?!

        Että Passi OLISI jostain suomennetusta sukunimesta kuin PAASILINNA tai Paasikivi joka ainakin alkujaan Hellsten nimestä "suomennos''!
        Että voikin olla tajuttoman typeriä päätelmiä sukujen alkuperästä ja nimistöstä, kun ei yhtään vaivauduta KÄYTTÄMÄÄN OMIA AIVOJAAN, syntyy tämmöisiä kysymyksiäkin!
        Ottakaa esiin Suomen sukututkimus sivut www.genealogia.fi esim. ja käykää läpi mm. sukututkija luoetteloita ja muutenkin netti väärällän tietoa!

        Täältä löytyy ainakin yksi Etelä-Pohjanmaalta Passi-suku, ja muualla etelä-Suomessa kuten Karjalohjalla löytyy!
        http://www.sukujutut.fi/suvut/pennala/suku.htm


      • Anonyymi
        Sukututkimusta!? kirjoitti:

        Että Passi OLISI jostain suomennetusta sukunimesta kuin PAASILINNA tai Paasikivi joka ainakin alkujaan Hellsten nimestä "suomennos''!
        Että voikin olla tajuttoman typeriä päätelmiä sukujen alkuperästä ja nimistöstä, kun ei yhtään vaivauduta KÄYTTÄMÄÄN OMIA AIVOJAAN, syntyy tämmöisiä kysymyksiäkin!
        Ottakaa esiin Suomen sukututkimus sivut www.genealogia.fi esim. ja käykää läpi mm. sukututkija luoetteloita ja muutenkin netti väärällän tietoa!

        Täältä löytyy ainakin yksi Etelä-Pohjanmaalta Passi-suku, ja muualla etelä-Suomessa kuten Karjalohjalla löytyy!
        http://www.sukujutut.fi/suvut/pennala/suku.htm

        Älä ny heti "mollaa", ei kaikki ole olleet kiinnostuneita ko. asioista. On muitakin juttuja maailmassa ,kuin tämä. Kuitenkin kun tähän hiukankin perehtyy, onkin ala ja suunta varsin mielenkiintoinen.


    • Anpa

      Missapain te viestin lahettajat nykyaan asutte?Olen myos lahtoisin Ivalosta ja sukulaisia Kalajoella.Isani on Kalajoelta ja Wallinin suku myos meikalaisia.

      • passi

        Minä asun tällä hetkellä Ivalossa, mummo tosiaan täältä Inarista ja vaari Kalajoelta. Missä päin muut?


      • Passin Vaari
        passi kirjoitti:

        Minä asun tällä hetkellä Ivalossa, mummo tosiaan täältä Inarista ja vaari Kalajoelta. Missä päin muut?

        Kalajoeta ollaan ja Isovanhemmat muuttivat Oulusta. Ouluun tulivat Helsingistä.
        Isän, Isän, Isän Äiti syntyi Töysässä Maria Passi niminen. Maria sai sitten 2 lasta, aviottomia, pikkutyttö kuoli kovin pienä Gaapriel jäi eläväksi ja muutti Helsinkiin.
        Isän Isän Äiti taasen tuli Raahesta mutta syntynyt Alatorniolla Naema Alice Höynälä.
        Tämän Naema Alisen vanhemmat taasen olivat Sara Amanda Höynälä (avioton). Saran vanhemmat Abram Hannunpoika Höynä ja Sara Kaisa Niilontytär Lääkkö.
        Oulussa on esivnhempien sukuhauta.
        Osasta Passeja on tullut Paassaloja. Sen tiedän, että Rovaniemelle on muuttanut aikoinaan joku ja siellä Ivalossa asuu verisukulaisia, joskin vanhempia on poistunut tä'stä ajasta


      • Anonyymi
        Passin Vaari kirjoitti:

        Kalajoeta ollaan ja Isovanhemmat muuttivat Oulusta. Ouluun tulivat Helsingistä.
        Isän, Isän, Isän Äiti syntyi Töysässä Maria Passi niminen. Maria sai sitten 2 lasta, aviottomia, pikkutyttö kuoli kovin pienä Gaapriel jäi eläväksi ja muutti Helsinkiin.
        Isän Isän Äiti taasen tuli Raahesta mutta syntynyt Alatorniolla Naema Alice Höynälä.
        Tämän Naema Alisen vanhemmat taasen olivat Sara Amanda Höynälä (avioton). Saran vanhemmat Abram Hannunpoika Höynä ja Sara Kaisa Niilontytär Lääkkö.
        Oulussa on esivnhempien sukuhauta.
        Osasta Passeja on tullut Paassaloja. Sen tiedän, että Rovaniemelle on muuttanut aikoinaan joku ja siellä Ivalossa asuu verisukulaisia, joskin vanhempia on poistunut tä'stä ajasta

        Vieläkös Passin vaari olet olemassa?

        Olen Gaaprielin pojan tyttärenpoika, isoisä vaihtoi aikanaan nimensä Paassaloksi ja asuivat Rovaniemellä.

        Tänne en halua yhteystietoja laittaa, mitenkähän sitä saisi yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös Passin vaari olet olemassa?

        Olen Gaaprielin pojan tyttärenpoika, isoisä vaihtoi aikanaan nimensä Paassaloksi ja asuivat Rovaniemellä.

        Tänne en halua yhteystietoja laittaa, mitenkähän sitä saisi yhteyden?

        Kyllä elossa ollaan ja ausutaan Kokkolassa. PUH. luettelosta löytyy.
        Suku on lähtöisin Töysästä ja Kuortaneeltä.
        Marian (Pennala/Passi avioton) poika muutti Helsinkiin ja avioitui Wilhelmiina Nyströmin kanssa. Wilhelmiina on syntynyt Pälkäneellä.
        Marian poika Gabriel muutti Helsingistä Ouluun. Siellä on Intiön hautausmaalla vielä hautakivikin paikoillaan.
        Gabrieli ja Wilhelmiina saivat jo Helsingissä 6 lasta ja Oulussa 3 lasta.
        Gabriel toimi Poliisina Oulussa ja kuoli traakisesti muiden sotkujen takia.
        Lars Gystav Gabriel muutti Kalajoelle ja meni naimisiin Naema Alise Alinin kanssa ja saivat 10 lasta.
        Lars Gustav Gabriel oli taasen minun Vaarini. Isäni oli siis Lars Gustav Gabrielin poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös Passin vaari olet olemassa?

        Olen Gaaprielin pojan tyttärenpoika, isoisä vaihtoi aikanaan nimensä Paassaloksi ja asuivat Rovaniemellä.

        Tänne en halua yhteystietoja laittaa, mitenkähän sitä saisi yhteyden?

        Olemassa olen ja asun Kokkolassa. puh luettelosta löytyy .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös Passin vaari olet olemassa?

        Olen Gaaprielin pojan tyttärenpoika, isoisä vaihtoi aikanaan nimensä Paassaloksi ja asuivat Rovaniemellä.

        Tänne en halua yhteystietoja laittaa, mitenkähän sitä saisi yhteyden?

        Oliko Isovaarisi Kaarlo s. 1896. 07.24.
        Onko Isomummosi Olga Adele s. 1894. 24. 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Isovaarisi Kaarlo s. 1896. 07.24.
        Onko Isomummosi Olga Adele s. 1894. 24. 12

        Vielä palaan asiaan.
        Onko Oili tai Marja mummisi


      • Anonyymi

        Älkää jakako täällä netissä sähköpostiosoitteitanne, varsinkin jos ne sisältävät henkilötietojanne esimerkiksi etu-ja sukunimiä.Välttäkää sähköpostinkin välityksellä nimienne käyttämistä,kun keskustelette tuntemattomien kanssa.Eli ei nettiin omia eikä muiden sähköpostiosoitteita,puhelinnumeroita,kotiosoitteita yms tietoja.

        Antakaa ilmi tuollaiset henkilötietoja sisältävät viestit,kuten yllä joku puhelinnumeron laittanut tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Isovaarisi Kaarlo s. 1896. 07.24.
        Onko Isomummosi Olga Adele s. 1894. 24. 12

        Kyllä vaan. Olen heidän nuoremman tyttärensä nuorin poika. Vähän viivettä tuli vastaukseen, mutta äsken tämä asia juolahti mieleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä palaan asiaan.
        Onko Oili tai Marja mummisi

        Täti ja äiti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä elossa ollaan ja ausutaan Kokkolassa. PUH. luettelosta löytyy.
        Suku on lähtöisin Töysästä ja Kuortaneeltä.
        Marian (Pennala/Passi avioton) poika muutti Helsinkiin ja avioitui Wilhelmiina Nyströmin kanssa. Wilhelmiina on syntynyt Pälkäneellä.
        Marian poika Gabriel muutti Helsingistä Ouluun. Siellä on Intiön hautausmaalla vielä hautakivikin paikoillaan.
        Gabrieli ja Wilhelmiina saivat jo Helsingissä 6 lasta ja Oulussa 3 lasta.
        Gabriel toimi Poliisina Oulussa ja kuoli traakisesti muiden sotkujen takia.
        Lars Gystav Gabriel muutti Kalajoelle ja meni naimisiin Naema Alise Alinin kanssa ja saivat 10 lasta.
        Lars Gustav Gabriel oli taasen minun Vaarini. Isäni oli siis Lars Gustav Gabrielin poika.

        Kovin kiinnostaisi tuo Gabriel Passin tarina. Äiti tai täti ei sitä kumpikaan koskaan maininnut.

        Googlella löysin mielenkiintoista tietoa Gabrielin toiminnasta Oulun työväenyhdistyksessä.

        En löytänyt sinua vaari ainakaan Fonecta Caller-apista.


    • Jukkishoo

      Äidin äiti Passi, mielenkiinnolla toivoisin yhteyksiä...

    • Kylm

      Esa Aro Kauhava - hänellä tietokoneella valmis Passin sukukirja

      • Anonyymi

        Esa Aron Sukukirja Passin suvusta on eri sukukuntaa kuin nyt kyseessä oleva, joka on Pannalan suvusta lähtöisin.


    • Anonyymi

      Kauhavalla on Passi nimistä "porukkaa" ja juuri ihmettelin kun muistista ei tullut nimeä,ketkä olivat nimeltään oli äitini Helmin siskot. Siitä vähän-passin alusta.

    • Anonyymi

      Vaarini Esa Aro vissii tutkinut teitä Passeja. Kiva että on ollut hän avuksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe