Viimeksi tänään kyselin ihmisiltä kyseistä kovaäänisistä kuuluvaa musiikkikappaletta.
Yotubessa tätä esitetään myös suomeksi.
Eteeristä ilmavuutta.
http://www.youtube.com/watch?v=K1qms9N6gDs
Tätä kappaletta kyselin vuosi sitten.
24
115
Vastaukset
- texsanell ek
Aivan ihana !!!
Kuin nuorukaisen huima terve ääni, ennen murrosikää,...kiitos capitain :D Oli hyvä saada istua ja kuunnella, kauppareissun jälkeen!- pettynyt......
"Nyt olen h****tin vihainen"
- pettynyt....
- tex
pettynyt...... kirjoitti:
Mikä nyt on? miksi pettynyt,...ja vihainen
- tex
pettynyt.... kirjoitti:
:DDDDD nyt alkoi jo naurattamaan, ah
On se huimempi kuin Arja Korisevan esittämänä. Hyvät illanjatkot sinullekin Tex-ystäväni!
- Skillan*
Kuuntelin saman kappaleen pirtissä Arja Korisevan laulamana, mielestäni parempi.
Laulu on Avaruus nimeltään, näin olen ymmärtänyt, hyvin kaunis, selkeä,pelkistetty.
Kiitos tässä liisa sal linkistä.Joku Liisa Iloinen jo vastasi tuossa alla, ilmeisesti hyvinkin tuttu 'uusvanha' palstalainen.
Mutta minä puolestani sanon, että olen iloinen että pidit Skillan siitä kappaleesta, valitsin Arjan osittain siksikin, että ne kauniit sanatkin olivat siinä näkyvissä.
Vilkaisin tänne vielä toivottaakseni hyvää yötä ystäville,
joihin aina olen kapunkin laskenut.
Siksi avasin hänen ketjunsa.- Liisa Iloinen
liisa.sal kirjoitti:
Joku Liisa Iloinen jo vastasi tuossa alla, ilmeisesti hyvinkin tuttu 'uusvanha' palstalainen.
Mutta minä puolestani sanon, että olen iloinen että pidit Skillan siitä kappaleesta, valitsin Arjan osittain siksikin, että ne kauniit sanatkin olivat siinä näkyvissä.
Siksi avasin hänen ketjunsa."Joku Liisa Iloinen" on uusi, ei mikään uusivanha.
Laitoin kappaleen tähän kejuun, koska en sitä tässä nähnyt.
Onko muuta valittamisen aihetta?
Hyvää Joulua sinulle ja kaikille, tuskin pistättelen tänne ennen sitä!! ☃ - Niin varmaan
Liisa Iloinen kirjoitti:
"Joku Liisa Iloinen" on uusi, ei mikään uusivanha.
Laitoin kappaleen tähän kejuun, koska en sitä tässä nähnyt.
Onko muuta valittamisen aihetta?
Hyvää Joulua sinulle ja kaikille, tuskin pistättelen tänne ennen sitä!! ☃ihan uskottavaa on kun uskotellaan.
- Liisa I.
Niin varmaan kirjoitti:
ihan uskottavaa on kun uskotellaan.
No, se on vain sinun oma ongelmasi.
Hyvää Joulua!
Ihme palsta, jossa kukaan ei tunne uskovan mihinkään muuhun, kuin luuloon.
Sääli. liisa.sal kirjoitti:
Joku Liisa Iloinen jo vastasi tuossa alla, ilmeisesti hyvinkin tuttu 'uusvanha' palstalainen.
Siksi avasin hänen ketjunsa.Niin Liisa Mehän ollaan täälä kaikki ystäviä -- Ja hyväksytään toisemme sellaisena kun se tulee , näin kirjoituksissa , Muuten jos emme lue kun määrättyjen --avauksia-- on se aika yksipuolista .
Jos on Kirjautunut ne voi lukea myös sieltä kun laittaa virallisesti ystävikseen . Näin joskus teen kun haluan lukea jotain ketjua .
- Liisa Iloinen
Useampi sumalainenkin artisti on tehnyt oman versionsa laulusta, yksi on heistä Arja Koriseva.
http://www.youtube.com/watch?v=AwZU3CGB-T4- Liisa I.
Eräs toinen on Tarja Merivirta.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/tarja_merivirta_avaruus_35715.html#media=35716 - texsanell ek
On nyt kumma juttu,..ei mene viestitys perille!
Kävin kuuntelemassa minäkin tuon Arjan laulamana! Kauniisti upeasti jopa veti sen,...sitten loppuosassa hymyilytti, kun oli kuin Arja olisi pelännyt hieman,...naisellista avaruudessa :D
Kiitos musiikkinautinnosta molemmille :D valitsijoille, minäkin hyräilen nyt täällä !
- Ramoona*
Yksi joulun tunnelman tekijöistä on Lumiukko-elokuva tv:ssä jouluaattona nimenomaan alkuperäisenä pojan heleällä äänellä laulettuna, käsi kädessä lumiukon kanssa avaruudessa lumisateessa leijaillen. Siihen ei kyllästy koskaan. Kotimaisista tulkitsijoista pidän ehkä eniten Nightwishstä Tarja Turunen solistinaan...vaikka aika mahtipontinen onkin.
http://www.youtube.com/watch?v=djTMUpMCmv4 - tex
Äänihän on upea, mutta tuo comp'in piiskaava tasainen väkinäisyys ei puhutellut minua, ----liito puuttui, kun sävellys itsessään liitää :DDD laajasti
PS, nyt pitää vielä lime*ttää kirjolohi tuoreeltaan. Ihanan hauska tuokio, moikka - Tip, tip taa!
Kyllä tuo Nightwishín esitys oli tutun
turvallinen, kuten raatokinkku!
Siinä oli suomalainen aromi.Paras pli Arja Korisevan--jo se kaunis animaatio teki siittä jouluisan
Tämä Tarja Turusen sai kauhunväreet selkäpiihin ---ei ainakaan Jouluinen ollut se-ullamirjami kirjoitti:
Paras pli Arja Korisevan--jo se kaunis animaatio teki siittä jouluisan
Tämä Tarja Turusen sai kauhunväreet selkäpiihin ---ei ainakaan Jouluinen ollut se-Rauhallista ja iloisia Joululauluja kaipaa Ulla-mummu --molemmilta LIISOILTA !
Rauhallista joulunodotusta -
- Ramoona*
Voi hyvänen aika, laitoin tuollaisen linkin, ihan toista versiota tarkoitin. Tarja Turunen tuota taisi ensimmäisenä suomeksi laulaa, ihan erilaisiakin tulkintoja hänellä on. Ei ihme, että kuvitus ja sovitus Ullamirjamia puistatti, niin tekee minullakin ja nyt ymmärrän muutkin kommentit.
Toivottavasti en kenenkään joulutunnelmia pilannut epäonnisella linkillä...enpä lisää tähän nyt mitään.Voi kiltti Ramoona ,ihan hyvin lauloi Tarja . Laita vaan niitä muitakin versioita . Olen kyllä kaikki ruokainen musiikin suhteen . Se "vilunväreet" olikin vitsi.
- Johanna fani
Tässä minun mieleinen tulkinta ko kipaleesta. Nimenomaan tykkään Johanna Rusasen esittämänä jan olen kuullut myös livenä. Huikeaa. Oikeat sopraano.
http://www.youtube.com/watch?v=vvmIBcY_HlQ Johanna Rusanen on on kaunis nainen. Laulaa upeasti. Kuitenkin tuo englanninkielinen koulupojan ääniala sopii tän upean sävellyksen henkeen paremmin.
Uniikki musiikkiteos mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271