Onko totta, että 157cm tyttö ylttäisi ajamaan kyseisellä mopolla ? Olen kuullut että siinä on hyvä joustovara ?
GILERA SMT, kiireellistä asiaa !
15
3969
Vastaukset
- gilsujonne5/5
Kyllä yltää, riittää että toinen jalka yltää maahan niin siitä voi sitten lähteä matkaan. Tuosta joustovarasta on vaikea sanoa... riippuu kuskin painosta ja vaikka mopo ensin tuntuu suurelta ja vaikealta ajaa niin kyllä se helpottuu ajanmyötä kun opettelee. :))
- mopoalottelija98
Kiitos :-)
- jokutäältä
haloooo
- asdasdasdasddasdsaasdskd
No vittu moi
- Ei yllä, älä edes
yritä moista, aivan naurettavan näköistä, lisäksi hirvittää jo sivusta katsoa, kun joku onneton pojankloppi yrittää ajella tälläisellä mopolla ja jalat ei yllä kunnolla maahan. Osta suosiolla matalampi mopo, niin et kolhi toisia ja itseäsi.
- Ei yllä, jatkoo...
..niin se istuinkorkeus on muuten 865mm, eli siitä voit alkaa mittailemaan miten hyvin yletyt. Lisäksi vielä 2-tahtinen ja vaatteet haisee, käry tarttuu, ei, ei, ei...
Tossa linkki, jos et usko http://www.bikeworld.fi/skootterit-ja-mopot/gilera/gilera-smt-50
ps. suosittelen tälläistä, tässä on tyyliä http://www.bikeworld.fi/skootterit-ja-mopot/honda/nps50-zoomer ja istuinkorkeus 735mm!!! - jokuvaan98
Ei yllä, jatkoo... kirjoitti:
..niin se istuinkorkeus on muuten 865mm, eli siitä voit alkaa mittailemaan miten hyvin yletyt. Lisäksi vielä 2-tahtinen ja vaatteet haisee, käry tarttuu, ei, ei, ei...
Tossa linkki, jos et usko http://www.bikeworld.fi/skootterit-ja-mopot/gilera/gilera-smt-50
ps. suosittelen tälläistä, tässä on tyyliä http://www.bikeworld.fi/skootterit-ja-mopot/honda/nps50-zoomer ja istuinkorkeus 735mm!!!Jaahas...no joku aprilian mopedin istuinkorkeus oli 83cm ylttyiskö sillä...ja eiks ainaki derbejä voi madaltaa ?
- älä usko paskapuhetta
jokuvaan98 kirjoitti:
Jaahas...no joku aprilian mopedin istuinkorkeus oli 83cm ylttyiskö sillä...ja eiks ainaki derbejä voi madaltaa ?
Kuule, älä usko tuota paskapuhetta. Itse kun hankkisin gilerani olin 160cm. Pääsin mopon kyytiin ja jalat ylsivät jotenkin maahan. 2-tahti ei todellakaan haise kovin pahasti. Mutta voithan sinä mennä sinne kauppaan testaamaan mopoa jos haluat. Tuo ylempi on luultavasti joku elämätön 30v trolli, painu jo imemään äitiäs.
- Ei yllä, älä edes
älä usko paskapuhetta kirjoitti:
Kuule, älä usko tuota paskapuhetta. Itse kun hankkisin gilerani olin 160cm. Pääsin mopon kyytiin ja jalat ylsivät jotenkin maahan. 2-tahti ei todellakaan haise kovin pahasti. Mutta voithan sinä mennä sinne kauppaan testaamaan mopoa jos haluat. Tuo ylempi on luultavasti joku elämätön 30v trolli, painu jo imemään äitiäs.
No voihan sitä jokainen koettaa, jollei usko järkipuhetta. 2-tahtinen kyllä haisee ja varsinkin tytöille se on merkittävä kriteeri mopon hankinnassa, kun vaatteet ja hiukset alkaa haisee 2-tahtien kärylle. Olen niin monta kertaa ajanut 2-tahtisen mopon taikka moottoripyörän perässä, että vankka kokemus asiasta.
Tuo istuinkorkeus on monelle liikaa, jos joku 83cm tai vielä korkeampi, niin miksi ostaa liian korkea mopo vaan sen vuoksi, että jotkut kaverit ovat ostaneet. Muuten ei mikään trolli, olen elänyt ja elän vieläkin. Mulla on kaksipyöräistä kalustoa sen verran, että "pers´tuntumaa" on istuinkorkeudesta jos muustakin. Jos kuski on 157cm, niin viisainta olisi katsella mahdollisimman matala mopo ja jatkossa sitten moottoripyörä. - aloittelija98
Ei yllä, älä edes kirjoitti:
No voihan sitä jokainen koettaa, jollei usko järkipuhetta. 2-tahtinen kyllä haisee ja varsinkin tytöille se on merkittävä kriteeri mopon hankinnassa, kun vaatteet ja hiukset alkaa haisee 2-tahtien kärylle. Olen niin monta kertaa ajanut 2-tahtisen mopon taikka moottoripyörän perässä, että vankka kokemus asiasta.
Tuo istuinkorkeus on monelle liikaa, jos joku 83cm tai vielä korkeampi, niin miksi ostaa liian korkea mopo vaan sen vuoksi, että jotkut kaverit ovat ostaneet. Muuten ei mikään trolli, olen elänyt ja elän vieläkin. Mulla on kaksipyöräistä kalustoa sen verran, että "pers´tuntumaa" on istuinkorkeudesta jos muustakin. Jos kuski on 157cm, niin viisainta olisi katsella mahdollisimman matala mopo ja jatkossa sitten moottoripyörä.Joo no aika eri juttuu mä oon kuullu, eli just että ylttäisin ajamaan, mutta voinhan mä mennä testaamaan ennen ostamista.
- juu 98
juu siis käy ny testaamassa, muutenkin ei sulla kovin iso kiire ole kun olethan sinä 98 ;) ellet siis ole syntynyt tammi-/helmi-/maaliskuussa.
Siis itellä on ollu kiikarissa kyl derbi, ja siis jos haluat mopon niin rieju / gilera on sun pituselle. (taino honda monkey/suzuki pv jos tykkäät semmosista)- alottelija98
Juu kiitos ja maaliskuussa on syntyny nii oon alkanu jo vähä katella :D
- Lowrider96
Ongelmaan löytyy yllättävän helppo ratkaisu eli madallus.
Eli lyhyempi takaiskari ja modatut sarvet joiden avulla laskea keulaa.
Kyseiset osat minulta löytyvät eli ottakaa yhteyttä jos kiinnostus mopon madaltamiseen herää!! 0451112167- Tuleeko edes sillä?
Meinaan, että aika paljon pitäs madaltaa, että 157cm tytsy pystyy ajamaan??? Eli paljonko on noilla sun kikkeillä istuinkorkeus sitten mopossa?
- siitmiitmiitsiit
Tuleeko edes sillä? kirjoitti:
Meinaan, että aika paljon pitäs madaltaa, että 157cm tytsy pystyy ajamaan??? Eli paljonko on noilla sun kikkeillä istuinkorkeus sitten mopossa?
Miit - Siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864