VAIHTOEHDOT
1) Tarkka Laadunvalvoja
ihanteellinen * objektiivinen * periaatteellinen * järjestelmällinen * vastuuntuntoinen * oikeudenmukainen * eettinen * uudistaja * perfektionisti * korrekti * työteliäs * kontrolloitu * tunnollinen * tienraivaaja * aktivisti * kurinalainen * rehellinen * itseään kehittävä * kriittinen * velvollisuudentuntoinen *
Parhaimmillaan: ihanteellinen, tunnollinen ja oikeudenmukainen
Huonoimillaan: joustamaton, tiukka ja kriittinen
"Tavoittelen mielelläni täydellisyyttä. Pidän siitä, että saan tehtyä asiat hyvin ja oikein. Pyrin välttämään virheitä ja olemaan mahdollisimman tarkka, huolellinen ja objektiivinen. "
---
2) Avulias Huoltaja
auttavainen * ystävällinen * sydämellinen * ihmisläheinen * empaattinen * kannustava * huolehtivainen * välittävä * palveleva * antelias * tunteikas * miellyttäjä * parantaja * hoivaava * rakastava * ymmärtäväinen * lämminhenkinen * tuttavallinen * neuvoja * tunnollinen * uhrautuvainen * toisia varten *
Parhaimmillaan: lämminhenkinen, huomaavainen ja avulias
Huonoimillaan: tunkeileva, uhrautuva ja manipuloiva
"Minulle tulee hyvä olo siitä, että voin olla tarpeellinen muille. Autan mielelläni ja minusta on hienoa, kun voin olla hyödyksi muille. On myös mukava saada kiitosta, kun on tehnyt toiselle ihmiselle hyvää."
---
3) Tehokas Suorittaja
päämäärätietoinen * vakuuttava * aikaansaava * itseään kehittävä * innostava esikuva * kunnianhimoinen * motivoitunut * menestyvä * esiintyjä * tavoitehakuinen * muuntautumiskykyinen * roolimalli * nopea * kilpailuhenkinen * käytännöllinen * itsevarma * voitontahtoinen * kiireinen
Parhaimmillaan: aikaansaava, pätevä ja esimerkillinen
Huonoimmilaan: kilpailuhenkinen, työkeskeinen ja kärsimätön
"Minua innostaa se, että menestyn itselleni tärkeillä elämänalueilla. Nautin siitä, että voin olla myönteinen esimerkki muille. Haluan yltää nopeasti ja tehokkaasti omiin tavoitteisiini."
---
4) Luova Individualisti
yksilöllinen * syvällinen * tunnerikas * intuitiivinen * ainutlaatuinen * ilmaisuvoimainen * vahva * herkkä * itseään ilmaiseva * syvällinen * aito * intensiivinen * oivaltava * pohdiskeleva * romantikko * intohimoinen * esteetikko * taiteellinen * omintakeinen * dramaattinen * vetäytyvä * tunteellinen *
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"Minusta tuntuu hyvältä se, että saan toteuttaa itseäni yksilöllisellä ja luovalla tavalla. Aistin herkästi erilaiset tunnelmat ja muiden ihmisten mielialat. Haluan erottua joukosta omana aitona itsenäni."
---
5) Tutkiva Asiantuntija
älyllinen * perehtynyt * analyyttinen * asiantunteva * pitkäjännitteinen * huomiokykyinen * oivaltava * yksityinen * tarkka * looginen * tietopankki * salaperäinen * pohdiskelija * keksijä * itseriittoinen * viisas * itseriittoinen * omalaatuinen * luova ajattelija * uraauurtava * etäinen * niukkasanainen * itsenäinen
Parhaimmillaan: perehtynyt, asiantunteva ja älykäs
Huonoimmillaan: vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen
"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."
JATKUU
Pojat, teille olisi pieni gallup persoonallisuustyypeistä!
10
179
Vastaukset
- ....................
6) Uskollinen Kyseenalaistaja
mukava * luotettava * sitoutunut * tunnollinen * omistautunut * luottoystävä * kuuliainen * ystävällinen * kyseenalaistava * vaihtoehtoja pohtiva * huolestunut * tukipilari * varovainen ja/tai huimapää * kyselevä * sitkeä * varuillaan * ennakoiva * muutospelkoinen * epävarma * lojaali *
Parhaimmillaan: luotettava, tunnollinen ja sitoutunut
Huonoimmillaan: huolestunut, epäilevä ja varuillaan
"Minua kannustaa se, että voin luottaa ihmisiin ja asioihin ympärilläni. Minulle on tärkeää varmistua asioista ja saatan joskus olla epäilevä uusien asioiden suhteen. Luottamus on minulle erityisen tärkeä arvo."
---
7) Innostuva Suunnittelija
eloisa * iloinen * idearikas * innostava * visionääri * optimistinen * monipuolinen * seikkailija * korkealentoinen * hauska * myönteinen * vaihtelunhaluinen * nopea * inspiroiva * kekseliäs * eteenpäin menevä * spontaani * monilahjakkuus * lyhytjännitteinen * kärsimätön * itseverma * vapautta kaipaava *
Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen
Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön
"Minusta on hauskaa suunnitella uusia mielenkiintoisia asioita. Nautin innostavista ideoista ja uusista mahdollisuuksista. Toivon elämääni vaihtelua ja sopivasti jännittävää seikkailua."
---
8) Vahva Vaikuttaja
vahva * rohkea * rehellinen * päättäväinen * suojelevainen * suurisydäminen
oikeudenmukainen * suora * itsevarma * järkkymätön * riippumaton * tinkimätön * johtaja * voimakastahtoinen * kallio * yrittäjähenkinen * haastava * painostava * suorasanainen * määräilejä * oman tiensä kulkija *
Parhaimmillaan: vahva, suurisydäminen ja suojelevainen
Huonoimmillaan: vaativa, määräilevä ja pelottava
"Minä haluan päättää asioista ja olla vastuussa. Sanon yleensä suoraan sen, mitä tarkoitan, ja olen myös sanani mittainen. Kunnioitan rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta ja pyrin toimimaan arvojeni mukaisesti."
---
9) Sopeutuva Rauhanrakentaja
sopuisa * hyväksyvä * rauhallinen * kärsivällinen * ymmärtäväinen * tasapainoinen * diplomaattinen * avoin * tyyni * ystävällinen * sovinnollinen * leppoisa * mukautuva * hyväntahtoinen * vaatimaton * lempeä * kiltti * syrjäänvetäytyvä * itsensä unohtava * omasta rauhastaan nauttiva *
Parhaimmillaan: hyväksyvä, lempeä ja diplomaattinen
Huonoimmillaan: saamaton, poissaoleva ja itsepäinen
"Nautin rauhallisesta ja harmonisesta ilmapiiristä ja sopuisasta yhteistyöstä toisten kanssa. Minun on helppo ymmärtää erilaisia näkökulmia. Toisten ihmisten mielipiteiden huomioon ottaminen on minulle luonnollista ja tärkeää." - ....................
KYSYMYKSET VAPAILLE POJILLE
- Mitä persoonallisuustyyppiä unelmiesi tyttöystävä on? (Valitse 1. Voit käyttää numeroita (esim. 9) tai persoonallisuustyyppien nimiä (esim. sopeutuva rauhanrakentaja)
- Mitkä muut tyypit kävisivät? (Valitse kaikki muut, jotka voisivat olla tulevan kumppanisi persoonallisuustyyppejä)
- Mitä tyyppiä itse olet? (Voit käyttää apuna tätä testiä: http://www.namaste.fi/enneagrammi/enneagrammi-testi/)
KYSYMYKSET VARATUILLE POJILLE
- Mitä tyyppiä kumppanisi on?
- Mitä tyyppiä itse olet? (Voit käyttää apuna tätä testiä: http://www.namaste.fi/enneagrammi/enneagrammi-testi/) - Monimielinen
VAPAA POIKA 16v
- ihannetytöstä vaikea sanoa, koska omani on sekoitus noista. Jos yksi niin 7.
-9,1,2,6,4
-4 - Poikaaa14
- Unelmien tyttöystävä ehkä 5
- Muita kelvollisia oikeestaan kaikki, paitsi ehkä kolmosta ja kasia voisin vähän vierastaa
- Oon itse varmaan 6 - spedestroikka
olen naistenmies, oikea takametsien tarzan
- kuolen...
...nauruun
- jonttuuuu
- Mitä persoonallisuustyyppiä unelmiesi tyttöystävä on? 8
- Mitkä muut tyypit kävisivät? 1, 3, 5, 8
- Mitä tyyppiä itse olet? 8 - varattu pojke
Oon testin mukaan 6 ja tyttöystävä ehkä 2 tai no en tiiä.
- DGSHMGJ
Olen nro 1, koska en jaksanu edes lukea muita vaihtoehtoja
- X----D
sama XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803