Uhkauksista huolimatta kaksi uutta reittiä ilmoitettu: Barcelona Girona Tampereelta ja Lappenrannasta, kaksi kertaa viikossa molemmat.
Uusi kohde: Barcelona Girona
7
362
Vastaukset
- Mikkka
Hyvä juttu. Luulen, että pari muutakin uutta reittiä olisi vielä tulossa kesäkaudelle.
Miten olisi esim. Tampere-Bryssel (Charleroi) - a___p
tuo oli loistava uutinen :)
- 5+7
Olisiko tässä Ryanairin taktiikkana saada uusista reiteistä muhkeat alennukset, esim. Tre-Girona? Vaihdetaan Turun ja Treen kohteita osaksi päikseet, koska tod. näk. Finavia ei suostu alennuksiin kenttämaksuissa nyt tauolla olevien reittien suhteen.
- hfgjklshkljrhgkl
On muun muassa.
- GRO...
Aiemmin osattiin julkaista uusien reittien aikataulut ja aloittaa lippujen myynnin heti samana päivänä, nyt pelkkien reittien kartalle pano kesti reilun vuorokauden. Voi voi...
- NikoJK5
Aika pitkään Ryanairilla on ollut jo käytäntönä, että uusien reittien myynti alkaa reitin julkaisua seuraavana päivänä.
- Luulovaitieto
Mistä tieto on peräisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673