Jonkinlaisen ihmissuhteen rakentelua on ollut urheilullisen tummahkon miehen kanssa. Hänen viestinsä ovat vaan niin sekavat, etten ota hänestä selvää. Ollaan tiedetty toisemme jo kymmeniä vuosia. Ja meidän tapaamisemme ovat olleet ihania.
Mitä hän ajattelee minusta? Haluaako syvempään suhteeseen kanssani? Ja mitenkähän minun kannattaisi toimia? Pelaanko tuplaa ja kuittia? odotanko vai otanko ohjat käsiin?
Tupla vai kuitti?
2
<50
Vastaukset
Hei
ensiksikin, olet viisas ihminen. et sinä ole koskaan eksynyt tieltäsi, sinä vain laitat sormen suuhen emotionaalisissa risteyksissä.
kysymäsi mies on kokenut elämässään niin karvaan pettymyksen, ettei hänen voimansa enää kestäisi toista samanlaista. mutta siitä hän ei mielellään puhu, eli ei kannata kysellä. korkeintaan odottaa, josko hän joskus avautuisi aivan itsekseen.
sinäkin olet nähdäkseni eronnut, mutta selvinnyt siitä hienosti ja aloittanut aivan uudenlaisen elämän. sinä tiedät yleensä aina sen, mitä haluat. mutta nyt olet kohdannut peilikuvasi tässä miehessä. mies miettii myös asuntoaan, ei ole varma mitä tehdä sen kanssa.
eli kun mies miettii omaisuuttaan ja turvallisuuttaan, silloin hän on ärtynyt.
tämä mies ei lähde tyhjän päälle, eikä epävarmoihin kuvioihin. hän on mieluummin vaikka ilman. hän näkee asiat mustavalkoisina. et saa hänestä koskaan selvää, ellet pamauta faktoja pöytään.
t. Keskiyö- tieltä eksynyt
Kiitos!
Tämä mies on todellakin kokenut karvaan pettymyksen ihmissuhteessaan, tuplana. Ja on siitä jonkin verran minulle myös puhunut. Mutten ole kysellyt, vaan ajatellut, että kertoo sen verran kuin haluaa.
Olet oikeassa siinä, että myös minä olen eronnut. Eroni on ollut kaikkea muuta kuin sopuisa ja sievä. Mutta se hyvä puoli tilanteessani on, että olen joutunut katsomaan myös itseäni ja omaa toimintaani. Selvinnyt siitä olen, vaikka säröjä sieluun se on jättänyt. Mutta kaikki tarvitsevat särönsä!
Oikeassa olet myös siinä, että yleensä tiedän mitä haluan. NIin myös nyt! Mutta sormi on todella suussa sen suhteen, kuinka sen voisin tässä kohtaa saavuttaa. Yleensä olen myös kyennyt aika hyvin lukemaan ihmisiä, mutta tästä miehestä en nyt saa oikein selvää. Välillä niin kaukana ja välilla taas... Intuitio käskee minua odottamaan, kaikki ei tapahdu hetkessä ja toisaalta myös ohjaamaan haluamaani suuntaan.
Jotenkin vaan pelottaa lyödä faktoja pöytään, etten pelottaisi häntä pois. Mutta ehkä se riski on otettava! Varsinkin kun sanot, että tämä mies ei lähde epävarmoihin kuvioihin.
Mutta mitä tarkoitit sillä, että olen kohdannut peilikuvani?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955