En tiedä, onko palsta oikea, vai pitäisikö tämä laittaa tuonne "Elokuva & video"-palstalle, mutta kokeilen onneani. Eli kertokaas mulle tällaisesta nutturapäisestä ja punamekkoisesta tytöstä kuin Pucca. Onko sarjakuvahenkilö vai animehahmo? Ja muutakin tästä hahmosta olisi kiva kuulla :)
Pucca
9
837
Vastaukset
- friikki
Jos on animee niin mene keskusteluun TV -> Anime, varmaan tietävät.
- mini-mii
Aivan, no tuonnehan minun ois pitäny tämä laittaa, mutta en eilen löytänyt. kiitos sinulle.
- öööööööö
se on korealainen
- ^^bluemind^^
anime hahmo se ei varmasti oo.. Ainakaa en oo nähny sit missää. Enkä luule et se on sarjakuvakaa. Et se on vaa iha keksitty juttu, mut japanist tullu. En oo kyl 100% varma asiasta!
- gjfjh
sarjakuva hahmo! Se on vaatemerkki
- pucca-fani<3
^KUules sinä joka kirjoitit: "höh sarjakuvahahmo! se on vaaatemerkki". SE on muutakin kuin vaatemerkkii esim se valmistaa laukkuja, kyniä, penaaleja, mutta myös vaatteita:) anteeks kun oon tällänen pilkunviilaja...
- Pucca-fani96
se pucca on rakastunut gareen niillä on lemmikit kissat kerron lisää jos vastaat tähän viestiin
- pucca<3
Pucca on tuotemerkki. Samalla tavalla kuin vaikka marimekon unikko. Siitä tehdään kaikkea mahdollista.
- pupu-fani
pucca<3 kirjoitti:
Pucca on tuotemerkki. Samalla tavalla kuin vaikka marimekon unikko. Siitä tehdään kaikkea mahdollista.
on se myös tyttö joka on sarjakuvahahmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869