En tiedä, onko palsta oikea, vai pitäisikö tämä laittaa tuonne "Elokuva & video"-palstalle, mutta kokeilen onneani. Eli kertokaas mulle tällaisesta nutturapäisestä ja punamekkoisesta tytöstä kuin Pucca. Onko sarjakuvahenkilö vai animehahmo? Ja muutakin tästä hahmosta olisi kiva kuulla :)
Pucca
9
865
Vastaukset
- friikki
Jos on animee niin mene keskusteluun TV -> Anime, varmaan tietävät.
- mini-mii
Aivan, no tuonnehan minun ois pitäny tämä laittaa, mutta en eilen löytänyt. kiitos sinulle.
- öööööööö
se on korealainen
- ^^bluemind^^
anime hahmo se ei varmasti oo.. Ainakaa en oo nähny sit missää. Enkä luule et se on sarjakuvakaa. Et se on vaa iha keksitty juttu, mut japanist tullu. En oo kyl 100% varma asiasta!
- gjfjh
sarjakuva hahmo! Se on vaatemerkki
- pucca-fani<3
^KUules sinä joka kirjoitit: "höh sarjakuvahahmo! se on vaaatemerkki". SE on muutakin kuin vaatemerkkii esim se valmistaa laukkuja, kyniä, penaaleja, mutta myös vaatteita:) anteeks kun oon tällänen pilkunviilaja...
- Pucca-fani96
se pucca on rakastunut gareen niillä on lemmikit kissat kerron lisää jos vastaat tähän viestiin
- pucca<3
Pucca on tuotemerkki. Samalla tavalla kuin vaikka marimekon unikko. Siitä tehdään kaikkea mahdollista.
- pupu-fani
pucca<3 kirjoitti:
Pucca on tuotemerkki. Samalla tavalla kuin vaikka marimekon unikko. Siitä tehdään kaikkea mahdollista.
on se myös tyttö joka on sarjakuvahahmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734092Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48913
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 55758