Tietääkö joku, miksi nhl 13 valikot ja simulointi on valovuosia hitaampi Ps3:lla kuin 360:llä? Muuten pelit tuntuvat toimivan yhtä hyvin. Eikö pleikkarin pitäisi tehojen puolesta toimia nopeammin? Olen kovin ymmälläni :o
NHL 13
10
243
Vastaukset
- momottaja
kuin vanhe siun pleikka on?
- kana_kana
Johtuu iha siitä että Pleikka sattuu nyt vaan olee tommonen ostakaa suosiolla Xbox 360 pääsette eroo kimittävistä jonneista, (ylhäällä) lagivista valikoista.
Muutenkin paremmmat graffat ja pelit.- Jos joku tietää
lagivista valikoista johtuen pelaankin mielummin boksilla. Muissa peleissä en kuitenkaan vastaavaa ongelmaa ole huomannut, esim. Bf3 ja muutama Cod. Pleikka on noin 1 1/2 vuotta vanha.
- NHl 13
Jos joku tietää kirjoitti:
lagivista valikoista johtuen pelaankin mielummin boksilla. Muissa peleissä en kuitenkaan vastaavaa ongelmaa ole huomannut, esim. Bf3 ja muutama Cod. Pleikka on noin 1 1/2 vuotta vanha.
Hei mistä se forsperg tehään ps3.
- nhl 13
Mitä tekkee kultaisella lipulla?vastatkaa mahdollisimman nopeasti
- auttakkee miuta
Missä mahtaa viimeisimmän kokoonpanopäivityksen jälkeä löytyä Janne Pesonen? Olen tekemässä Suomen maajoukkuetta ja Pesosta ei löytynyt vapaista pelaajista.
- pppppe
Vieläkään en ole löytänyt, ilmeisesti lisäsivät Aaltosen ja poistivat Pesosen? Hieno homma jälleen EA:lta.
- 2fast4u
C'mon se peli on nopeampi pleikkarilla!
- Valoja päälle
Pesonen ei ole pelissä koska EA:lla ei ole oikeuksia KHL:n pelaajiin. Aaltonen pelistä löytyy Röglestä.
- ...
muuten olis ihan ok peli mutta ohjattavuus kusee välillä aika pahasti..
esim. koitat vaihtaa pelaajaa lähimpää pelaajaa kiekosta (puolustus tilanteessa) niin joudut vaihtaamaa 2-5 kertaa pelaajaa ennenku arpaonni sattuu osumaa juuri siihen pelaajaa mitä haluat ohjata. Kone sinun puolellasi kun ei kauheasti tykkää taklailla/sitoa, toisin kuin vastustajan puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832