NHL 13

Jos joku tietää

Tietääkö joku, miksi nhl 13 valikot ja simulointi on valovuosia hitaampi Ps3:lla kuin 360:llä? Muuten pelit tuntuvat toimivan yhtä hyvin. Eikö pleikkarin pitäisi tehojen puolesta toimia nopeammin? Olen kovin ymmälläni :o

10

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • momottaja

kuin vanhe siun pleikka on?

• kana_kana

Johtuu iha siitä että Pleikka sattuu nyt vaan olee tommonen ostakaa suosiolla Xbox 360 pääsette eroo kimittävistä jonneista, (ylhäällä) lagivista valikoista.
      Muutenkin paremmmat graffat ja pelit.

• Jos joku tietää

lagivista valikoista johtuen pelaankin mielummin boksilla. Muissa peleissä en kuitenkaan vastaavaa ongelmaa ole huomannut, esim. Bf3 ja muutama Cod. Pleikka on noin 1 1/2 vuotta vanha.

• NHl 13
        Jos joku tietää kirjoitti:

lagivista valikoista johtuen pelaankin mielummin boksilla. Muissa peleissä en kuitenkaan vastaavaa ongelmaa ole huomannut, esim. Bf3 ja muutama Cod. Pleikka on noin 1 1/2 vuotta vanha.

Hei mistä se forsperg tehään ps3.

• nhl 13

Mitä tekkee kultaisella lipulla?vastatkaa mahdollisimman nopeasti

• auttakkee miuta

Missä mahtaa viimeisimmän kokoonpanopäivityksen jälkeä löytyä Janne Pesonen? Olen tekemässä Suomen maajoukkuetta ja Pesosta ei löytynyt vapaista pelaajista.

• pppppe

Vieläkään en ole löytänyt, ilmeisesti lisäsivät Aaltosen ja poistivat Pesosen? Hieno homma jälleen EA:lta.

• 2fast4u

C'mon se peli on nopeampi pleikkarilla!

• Valoja päälle

Pesonen ei ole pelissä koska EA:lla ei ole oikeuksia KHL:n pelaajiin. Aaltonen pelistä löytyy Röglestä.

• ...

muuten olis ihan ok peli mutta ohjattavuus kusee välillä aika pahasti..

esim. koitat vaihtaa pelaajaa lähimpää pelaajaa kiekosta (puolustus tilanteessa) niin joudut vaihtaamaa 2-5 kertaa pelaajaa ennenku arpaonni sattuu osumaa juuri siihen pelaajaa mitä haluat ohjata. Kone sinun puolellasi kun ei kauheasti tykkää taklailla/sitoa, toisin kuin vastustajan puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe