Hääjuhla myöhemmin???

jälkijunaan

Heips,onkos täällä ketään jotka olisivat pitäneet hääjuhlat sukulaisille ja tutuille myöhemmin kuin itse hääpäivänä? Itse menimme naimisiin viime viikolla ja aika nopeasti toimimmekin ja salaa menimme. Hääjuhlaa olemme suunnittelemassa ensi kesäksi.

Millasta on pitää hääjuhla "niin paljon" myöhempään? Ei kai siinä ns tunnelma hälvene kun kuitenkin oikeista häistä puoli vuotta aikaa.

On ailkanut vähän mietityttämään ja arveluttamaan miten vieraat suhtautuu että juhlitaan jotain ns vanhaa asiaa. Haluaisin kuitenkin nuo ajatukset pois.. Olisi ihana siis juhlia meidän rakkauttamme kesällä kun aurinko paistaa ja olisi ihana paikkakin tiedossa.

2

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan koska vain

Juhlia saa ja pitääkin aina kun on hyvä aihe - tai vaikka ei olisikaan.

Tietävätkö vieraanne jo, että olette virallisesti aviopari? Jos eivät, voihan senkin homman tehdä ikään kuin uusiksi, vahvistaen. Sitä en tiedä, miten seurakuntanne / maistraattinne asiaan suhtautuu, mutta luulisi, että kaikki siunausta / vahvistusta tahtovat sitä saavat.

Mutta miksi vaivata itseään muitten suhtautumistavalla ja -tyylillä. Jos te haluatte juhlia omaa juhlaanne ennemmin tai myöhemmin, niin mitä sanomista siihen on kenelläkään. Ja eikös Ameriikoissa järjestetä häitä kokonaan kaikkineen uusiksi, kun on oltu joku tietty määrä kymmenvuosia yksissä.

• Rouvan suusta

...........Millasta on pitää hääjuhla "niin paljon" myöhempään? Ei kai siinä ns tunnelma hälvene kun kuitenkin oikeista häistä puoli vuotta aikaa. .................

Ehkä tärkeintä on, että jos lupaatte pitää myöhemmin juhlat niin myös pidätte kiinni siitä lupauksesta. Älkää tehkö kuten kaveripiirissäni, kalliiden polttareiden jälkeen pari meni maistraatissa vihille ja puhui järjestävänsä juhlat 10 kk kuluttua - nyt on mennyt 36 kk- ja edelleen juhlia odotellaan.

Varaa ihmeessä juhlapaikka kesäksi!!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe