Roomassa näyttäis olevan kaksi outlettia, valmontone ja toinen jonka nimeä en muista. Onko kenelläkään kokemusta näistä kummastakaan, kannattaako käydä? Oletteko tehneet roomasta edullisia gucci löytöjä??????
Vastaukset 2
- Mabndjk...dshrb
Se toinen on Castel Romano. On kokemusta, en mene toiste. Muutenkin tuo "outlet" höpötys on aika yhtä tyhjän kanssa, paljon parempia löytöjä tekee yleensä normi ostoskeskuksista alennusmyyntien aikaan. Huomattavasti paremmat valikoimat ja yleensä kokojakin saatavissa toisin kuin noissa "outleteissa" joissa tarvitsee hullun tuuria tai sitten ei välitä muusta kuin että tavaran kyljessä lukee oikea nimi.
Ostoskeskuksista suurin ja kaunein on Euroma2 EUR:n kupeessa, Parco Leonardo viimeisellä asemalla ennen lentokenttää ja Porta di Roma kaupungin pohjoislaidalla. - Seppämies
Castel Romanossa kävin lokakuussa. Oli myös minulle pettymys. Arvokkaimpia brandeja ei ollut ollenkaan, toisin kuin esim. Pariisin lähellä Valle Europan Outlet Willagessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509