syksyllä edessä pyörän hankinta ja yllättäen tällaisella kolmekymmentä ja risat-vuotiaalla naisihmisellä ei löydy "pyöräileviä" ystävättäriä.Tällä hetkellä pörrää vasta mökkimopo,mutta isompaa pyörää jo katsellessa etsin myös mukavaa kaveria raitille. Löytyykös???
Meilaillaan!
ajelukaveri alottelijalle
9
1635
Vastaukset
- katiska
Sain n. kuukausi sitten kortin, ajeltua on tullut tosi vähän kun on tylsä lähteä yksin baanalle, kokoontumisajoista puhumattakaan.
Miespuolista seuraa ois kyl tarjolla, mut se on vaan niin, et niiden perässä ei tahdo pysyä.
Ei oo mukava kun hampaat irvessä yrittää pysyä toisten mukana.Viel en oo satasta lujempaa uskaltanut ajaa, mut kai se rohkeus jossain vaiheessa kasvaa...
Missäs päin asustat?
Itse olen hesanseudulta.- wima.fi
Moi!
Pääkaupunkiseudulla ja muuallakin päin valtakuntaa pyöräilee useita satoja naismotoristeja - kokeneita ja kokemattomampia. Yhteyksiä voisi löytyä esim sivulta www.wima.fi. - eriikal
Moi Katiska!!
Kiitos vastauksestasi!!
no niin, olinpas fiksu jättäessäni tuon paikkakunnan mainitsematta. täällähän sitä paljasvarpaisena hämäläisenä( mutta ei hiljaisena) asustellaan Tampereen kupeessa Ylöjärvellä. Näkyyköhän mun meiliosoite ohessa, voisi vaikka kirjoitella jatkossa(?) Tässä se vielä kuitenkin, eli:
[email protected] - nainen77
moikka!
minä myös helsingistä ja naisajokamuja ei kovinkaan paljon!
ite pyöräillyt tämän kesän eli aika tuore tulokas :) mutta hubaahan tuo on.
laita meiliosoite?? niin otan yhteyttä, paitsi että todennäköisesti saat sata viestiä joltain ihan muilta kuin multa ekaks ;) - eriika
nainen77 kirjoitti:
moikka!
laita meiliosoite?? niin otan yhteyttä, paitsi että todennäköisesti saat sata viestiä joltain ihan muilta kuin multa ekaks ;)niin eli se meiliosoite on [email protected]
sopiihan tuonne postia, skippaan sit vaan kaikki törkeimmät ajeluehdotukset roskiin... ;) - Meku
eriika kirjoitti:
niin eli se meiliosoite on [email protected]
sopiihan tuonne postia, skippaan sit vaan kaikki törkeimmät ajeluehdotukset roskiin... ;)Heissan Eerika, ja miks ei muutkin ! Mulla myös viime syksynä ostettu pyörä, ja tää kesä mennyt "opetellessa", ja myönnettäköön, että yksin ei näin nelikymppisenkään oo tosiaan kiva pärrätä mutkallista tietä tuntemattomaan:))-Ja naisten kesken ois porukalla,ihan hauska heittää reissua,ja kuulumisia.Ens kesänä ois tarkotus kiertää vähän pidempään vaikka Suomea, ja siihen mennessä ois kiva kyllä kaveria mukaan löytää.Oon täältä Kymenläänin puolelta, Kouvolan suunnalta, joten etäisyydet ei tosiaankaan oo pitkät!
- motomimmi
Meku kirjoitti:
Heissan Eerika, ja miks ei muutkin ! Mulla myös viime syksynä ostettu pyörä, ja tää kesä mennyt "opetellessa", ja myönnettäköön, että yksin ei näin nelikymppisenkään oo tosiaan kiva pärrätä mutkallista tietä tuntemattomaan:))-Ja naisten kesken ois porukalla,ihan hauska heittää reissua,ja kuulumisia.Ens kesänä ois tarkotus kiertää vähän pidempään vaikka Suomea, ja siihen mennessä ois kiva kyllä kaveria mukaan löytää.Oon täältä Kymenläänin puolelta, Kouvolan suunnalta, joten etäisyydet ei tosiaankaan oo pitkät!
tos ylempänä oli meiliosoite, niin laitatko Meku säkin viestiä...
kirjoitellaan!!
Eriika - Katiska
nainen77 kirjoitti:
moikka!
laita meiliosoite?? niin otan yhteyttä, paitsi että todennäköisesti saat sata viestiä joltain ihan muilta kuin multa ekaks ;)Nyt vasta kävin lukaisemassa tääl viestejä.
Joo, tosi mukava ois päästä tyttöporukalla pärtsäilemään.
elikkäs täs on mun meili osoite:
[email protected]
- Meku
Se on Moron!Nii...helpompaa ois tosiaan toi yhteydenpito,ja kuulumisien vaihtokin, kun laittaa ton meili-osoitteen mukaan:))Tässähän tämä,ja ei kun reissuja suunnittelemaan, ja kuulumisia vaihtamaan,sillä niitä "kokemuksia"varmaan ainakin meillä "vihreillä"riittää, kun on intoa täynnä, ja kokoajan oppii uutta:))T: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648