Seksipulma (16v poika)

16v.treelta

Erosin juuri pitkästä seurustelusuhteesta, olo ei ole niinkään kamala, koska en kaipaa kyseistä tyttöä takaisin. Tosin yksi asia on mitä kaipaan tämän suhteen jäljiltä ja se on, yllätys yllätys: seksi. Tiedän että tämä kuullostaa naurettavalta, mutta kaiken sen seksin jälkeen mitä suhteessamme oli, on vaikea elää ilman sitä... Ja nyt tässä mietinkin, että onko 16-vuotiaan oikein harrastaa näitä yhden yön juttuja tai aloittaa pelkkää seksisuhdetta? En siis ole valmis sitoutumaan heti uudestaan seurusteluni jäljiltä. Itse voisin jopa olla valmis "seksisuhteeseen", mutta luulenpa että ikäluokastani ei tosin edes löytyisi yhtäkään vastakkaisen sukupuolen henkilöä, joka tähän olisi valmis...
En olisi koskaan uskonut että seksiin voi jäädä koukkuun, tämä tuntuu hämmentävältä ja epätodelliselta

Ja samalla pieni kysely:
Kertokaa ikänne ja sukupuolenne ja mitä mieltä itse olette seksisuhteista näin nuorena? Olisitteko valmiita siihen?

16

1152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eswiljami52

mee vittuu

• ollaan siveitä.

Seksi on juuri sellainen asia, johon jää koukkuun. Sen takia se onkin parasta jättää avioliittoon.

• Näin on

Teiniseksistä ei jää koskaan hyvää mieltä liian aikaisin aloitetusta.

• kkkkko

Olen sua pari vuotta vanhempi tyttö ja itse en ole seurustellut vakavasti ikinä. Vakipanoja ollut parikin eri ihmistä ja mun mielestä toimii. Mieluummin harrastan seksiä tutun ihmisen kanssa ilman mitään sitoumuksia, kuin jonkun baarista löydetyn tuntemattoman. Ilman oleminen ei tule kuuloonkaan.
      En tiedä ikäisistäsi, mutta luulisin joidenkin tyttöjen olevan valmiita tuollaiseen.

• käsikäsi55

Käsi on kaverisi

• Seksi = kahvi

Seksi on kuin kahvi. Mitä useammin käytät sitä, sitä pahempi addiktio tulee.

• John Smith

Oon siis 62v poika rovaniemelt ja haluun kokeilla. voidaanko huomenna tuun sinne oon kuuma kaksoispiste deedee

• adsadagty56532qerfgt

Vedä käteen

• merkkimies97

no ei mitää muuta ku käsi käymää. =)

• seksin

Olisko kannattanu miettiä että millonka sen seksin harrastamisen alottaa?

• tyttö17

olen 17 vuotias enkä oo vakavassa suhteessa koskaa ollu. Sen sijaan olen vajaan vuoden tapaillu poikaa jonka kanssa harrastetaan pelkästään seksiä. Alusta saakka selvää molemmille että ei tästä mitää vakavampaa tuu ja meille tällänen suhde toimii hyvin. En ole kuullut, muita ikäisiäni jotka seksisuhteissa on, mutta toisaalta en ole itsekkään omasta suhteestani sanonut kenellekkään mitään. Joten varmasti tytöistäkin löytyy niitä jotka haluaa pelkää seksiä

• hedjn

Ite oon 16-vuotias ja olisin ehkä valmis sellaiseen suhteeseen..

• onko muita?

joo itekki oon 16v poika ja ei oikei mitää vakavaa tarviis mut toi seksisuhde vois olla iha jees..:p

• asgkbnrwgb

Hommaas jostai sit panokaveri. Friends with benefits ois aika jees.

• snsnkzsk

Oon 17v tyttö ja mul on yhen pojan kans seksisuhde ollaan molemmat samanlaisii ettei haluta mitään vakavaa seurustelu suhdetta mut tietenki molemmat halutaan seksii nii must tää on paljon parempi ku et sit ottais aina uuden jätkän jostain ku tekee mieli mielummin sellanen jonka tuntee ja ollaan muutenki vapaa ajal tosi hyvii kavereita

• blondforlife

Tottakai hyvän olon tunteeseen jää koukkuun. Mutta itaelläni ei ainakaan olisi hyvä mieli missään seksi suhreessa. Kyllä sinä vielä ehdit ja paremmalta se tuntuu kun odottaa :) kyllä uusi tyttö pian löytyy ja sillä välin käsi on kaveri :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe