Työtilanne huolestuttaa. Onko siihen apua? Olen nelikymppinen mies pienestä paikkakuntaa, eikä tää ole työtä kovinkaan paljon, kaikki lopettaa.
Onko minulla enää tulevaisuutta työelämässä?
Keskiyö
10
130
Vastaukset
Hei
mitähän mahdat tarkoittaa nimimerkilläsi? muistan kyllä peterin, joka ei koskaan kasvanut aikuiseksi. mutta ethän sinä sitä tarkoita....
sinun otsaasi oikein kiristää, kun et tiedä minne mennä. ja näen myös menneen parisuhteen, mikä ei enää koskaan toivu. ehkä sinuun kohdistetaan toiveita, mutta et ole enää se sama ihminen, niinkuin ennen.
mutta on sinulla onneakin pelissä. kotisi huolestuttaa myös sinua. mikä siinä vaivaa? näen elämääsi uuden onnen eli parisuhteen. sitä kautta työasiasi lähtevät etenemään, eli olisi mahdollista, että saat tukea uudelta kumppanilta ja vaistoat sitä kautta mahdollisuudesta ansaita rahaa.
sanon niin, että raha ja sen tekeminen on kauempana tästä nykyisestä paikkakunnastasi. mutta kuiville sinä et joudu, koska luoksesi tulee uusi idea, mitä et ole vielä ollenkaan ottanut huomioon. etkä ole tehnyt sellaista työtä aikaisemmin.
t. Keskiyö- Petr Pan
Nyt minun täytyy sanoa, tai kysyä, oletko noita? Uskomaton tulkinta, mitään sellaista vielä ei ole tapahtunut, mutta lupailuja on. Koska se parisuhde tule ja minkälainen nainen? Joo, onneksi vanha parisuhde loppui, nainen riivas mut, niin tuntuu. Oliko naises pahuutta, siis oikeesti?
- Petr Pan
Petr Pan kirjoitti:
Nyt minun täytyy sanoa, tai kysyä, oletko noita? Uskomaton tulkinta, mitään sellaista vielä ei ole tapahtunut, mutta lupailuja on. Koska se parisuhde tule ja minkälainen nainen? Joo, onneksi vanha parisuhde loppui, nainen riivas mut, niin tuntuu. Oliko naises pahuutta, siis oikeesti?
Ja vielä kuka kohdistaa minuun toiveita? Olen totisempi kuin ennen, mutta aiheesta. Kiitos sinulle!
Hei
noitia ei ole olemassakaan, minä olen vain herkkä näkijä.
en osaa puhua ajoista, koska en edes usko ajan olemassaoloon. on vain energioita ja tapahtumia, jotka tulevat ja menevät.
tämä entinen naisesi tahtoi hallita sinua, mutta sinä vaistosit sen.
en muuten usko pahuuteen, sen teorian kirjoittamiseen minulta menisi päivä. joten älä pelkää. hän löytää kyllä uuden uhrin fetismilleen.
onko sinulla viestien vaihtoa naisen kanssa? olet hiljalleen tutustumassa uuteen naiseen, mutta älä hätäile! anna herkkyydelle tilaa ja näytä aito oma itsesi. sillä tavalla pääset reilusti perille. sinulle tulee varakas ja onnellinen liitto, kunhan et hätkiköi ja kun lupaat aidosti auttaa häntä. sinun apuasi tarvitaan ja se on teille molemmille vain hyväksi.
t. Keskiyö- Petr Pan
"uusi uhri", sana jota loppuaikoina sanoin hänelle.
Noitia on, yksinkertaisesti on. Jos Jumala on olemassa, on Saatana ja Odin myös. Odinin voima on minulle tuttu. Miten kristinusko suhtautuu Odiniin ja Viikinkiaikaan, osaatko sanoa? Voima on todellinen.
Hei
osaan sanoa sinulle paljon, jos jaksat kuunnella. ensiksikin, jumala on pilkka nimi, jota käytetään sotimiseen. sillä ei ole mitään tekemistä Ylimmän kanssa.
Ylin loi ihmisen omaksi kuvakseen, hän kokee kaiken meidän kauttamme. hän haluaa kokea ja tuntea elämää kauttamme, koska hän on luonut tämän maailmankaikkeuden. jokaisen kiven, heinän, eläimen ja ihmisen.
miksi hän olisi luonut pahan, koska hän jo ON kaikkea ja kaikki? ihmisellä on vapaus uskoa aivan mihin tahansa. ihmisellä on AINA vapaa valinta. sehän tässä niin upeaa ja hauskaa onkin! ihminen voi olla valitessaan paha, mutta Ylin ei sitä ole. hän on korkeintaan surullinen.
tiedätkin jo, että viikingeillä oli demokratia jo 1000-luvulla. he olivat kristittyjä, vaikka niin raakoja olivatkin. mutta niin olivat muutkin valloittajat, niin roomalaiset kuin hunnitkin. ajattelepa ristiretkiä, niin, siellä sitä tapettiin jumalan nimeen ja pakotettiin "pakanat" uskomaan meidän länsimaisten omaan jumalaan kuoleman uhalla.
olen aina halunnut lukea kirjan eerikistä, siitä kaikkein kuuluisimmasta punahiuksisesta viikingistä. mutta en ole vielä ehtinyt. voisitko sinä suositella hyvää kirjaa?
viikingit olivat kristittyjä, se on historiassa todistettu. kävin kerran islannissa viikinkien aikaisella hienolla parlamentti rauniolla, vai mikä se nyt olikaan nimeltään. he tosiaankin äänestivät asioistaan demokraattisesti, he arvostivat myös naisiaan. heidän hautajaismenonsa olivat äärettömän hienoja. kuollut päällikkö laitettiin elävän vaimonsa kanssa kalliisti veistettyyn veneeseen, joka sytytettiin palamaan. vaimo oli miehelleen uskollinen loppuun asti. he paloivat merellä lipuvalla laivallaan yhdessä.
odin oli heidän luonnon ylijumalansa, niinkuin kaikilla luonnon kansoilla on oma pyhä päällikkönsä. vaikka viikingit kuitenkin olivat kristittyjä.
ja tuota kertomaasi voimaa on kaikissa luonnon kansoissa enemmän, kuin meidän pilatussa talousvaltioiden ylikierroksilla käyvissä kansakunnissamme.
no niin. minusta tuntuu, että tunnet yhteytesi 1000v vanhaan viikinki-yhteisöön.
sinun kannattaa lukea siitä, netistä löydät paljon hyviä artikkeleita. viikingit olivat erittäin taitavia käsityöläisiä ja sotilaita, toki siihen aikaan sotiminen oli erittäin raakaa puuhaa. pohjois-englannissa ja sisiliassa sanotaan vielä tänäkin päivänä, kun perheeseen syntyy vaalea lapsi, että hän on varmasti peruja viikingeistä. se perimä ei häviä helposti!
historia toistaa itseään, siitä ei voi koskaan oppia liikaa.
t. Keskiyö- Petr Pan
Taas hieno tietämys sinulta. Punatukkainen ukkosen jumala oli Thor. Pidetään voikaampana kuin jopa Odinia!
Mutta Saatanan enkelit, Demonit pääsevät ihmisiin mm spiritismin kautta, mutta uhriksi ottavat vaan useimmiten kristittyjä.
Kumpikin asuu ihmisessä, Saatanan ja Jumalan piirteet, oma asia kumpaa kannatat. Nykymaailmassa Saatana on ykkönen, esim mitä ihminen on tehnyt. Odin vaan on minua oikea Jumala.
Hei
meillä kaikillahan on vapaus uskoa omaan jumalaamme, se on híeno vapaus tällä pohjoisella pallon puoliskolla.
toki näissä uskonnollisissa kysymyksissä ei pääse kovin pitkälle, eteen tulee aina uusia "puhdistajia" ja oman totuutensa toitottajia. mutta jokainen on autuas uskossaan, kun niin pitkälle pääsee.
onnellinen on tosiaankin se ihminen, joka löytää oman totuutensa! sanon tähän väliin, että minä olen eronnut kirkosta. en usko yhteenkään instituutioon, joka kerää rahaa. se on nähty! juutalaiset ja katolinen kirkko (esimerkiksi) ovat niin rikkaita, että heidän varoillaan voitaisiin heti poistaa nälänhätä tästä maailmasta. mutta kun se ei riitä, heillä on muita suunnitelmia........ he menevät lahjoituksineen pörssiin ja keräävät korkoja.....
erik oli muuten myös punatukkainen ja erittäin välkky yksilö. oletko pelannut spiritismiä?
kehen sinä itse uskot, saatanaan vai Ylimpään? mistä otat voimasi? kumman puolella odin oli?
t. Keskiyö- Petr Pan
Olen tai olin ateisti kautta satanisti, en varmaan enää koska uskon Odin voimaan, joka minulle ei ole paha. Odin on neutraali jumalaa ja Saatanaa kohtaan.
Satanismi on lähimmänä Odina.
Kyllä spiritismi toimii ja demonia saa esiin erittäin helposti! ihan pyytämättä, usein niillä on salanimi, tai valehtelee. Zozo on pazuzu, demonien kuningas! Voi ottaa riivatakseen, jos halua. Harvemmin pakanoita riivaa. - Petr Pan
Petr Pan kirjoitti:
Olen tai olin ateisti kautta satanisti, en varmaan enää koska uskon Odin voimaan, joka minulle ei ole paha. Odin on neutraali jumalaa ja Saatanaa kohtaan.
Satanismi on lähimmänä Odina.
Kyllä spiritismi toimii ja demonia saa esiin erittäin helposti! ihan pyytämättä, usein niillä on salanimi, tai valehtelee. Zozo on pazuzu, demonien kuningas! Voi ottaa riivatakseen, jos halua. Harvemmin pakanoita riivaa.Ja minua Saatana auttanut monesti, Jumalalta apua turha odottaa.
Aluksi saatana vaati ns eläinuhria, tein topin, koska rakastan eläimiä. Tohdin jopa uhmata sitä, mutta auttoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813267BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52357Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2492105- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3401294MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241078- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955