Tuntijalle

Tarkka

Hei, olen miettinyt talousasioita tässä kun olen "lomalla" työstäni. Saanko talouteni jossain vaiheessa tasapainoon niin, ettei tarvitse joka penniä tarkkaan miettiä mihin sen käyttää? Onneksi laskut olen saanut ajallaan maksettua mutta joskus olisi kiva "nauttia" ihan vähän ylimääräisestäkin rahasta. :) Ymmärrän kyllä jos tähän ei näy, kun ettehän te näkijät voi taikoa raha mistään tulemaan. :)

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olen kyllä rehellinen kirjoituksissani, enkä lupaa tyhjiä lottovoittoja.
      yleinen tilanne suomessa työmarkkinoita ajatellen on huono, siellä on nyt lama vähän joka alalla. mutta lama ei ole koskaan pysyvä olotila, vaan sieltä sitten taas noustaan, kaikki on vuorovaikutteista.

no on sinulla paljon hyvääkin elmässäsi. näen suuren onnen lapsen kanssa, häneen voit käyttää rahaa niin paljon, kuin on tarpeen. työtäkin sinulla on, ei se sinulta lopu. näen siis tytön ja pojan, molemmat ovat hyvissä vaatteissa ja menestyviä.
      kun nyt olet lomalla työstäsi, niin veikö toinen nainen paikkasi? tai tekeekö hän toistaiseksi sinun hommiasi? hän ei ole luotettava ollenkaan. olet tarkka niinkuin nimimerkkisikin, se on nyt hyvin tärkeää. mutta tämän vaiheen jälkeen tulee kyllä aika, jolloin sinuakin onnistaa. minä näen pieniä kolmioita, enkä tiedä mitä ne tarkoittavat. niinkuin pienoismalleja. tai leluja.

minulle sinun kuvajaisesi viittaa äitiyteen.

t. Keskiyö

tuolla työpaikallasi on vanhemman miehen lähtö, hän ei enää jaksa. minusta tuntuu, että tuo työpaikka missä olit ei ole se oikea sinulle kuitenkaan.

• Tarkka

Kiitos. Hoitovapaalla olen, useampi lapsi. Lapset saavat kaiken tarpeellisen ja vähän enemmänkin kun en itse pienenä saanut. Vaatteet on tärkeä asia, että ne ovat kunnolliset. :) Toinen siis tuuraa siellä minua. Olen sitä mieltä, että hakisinko uutta työpaikkaa tässä.. Sellainen sisäinen tunne, että joku muu työpaikka olisi sopivampi.. Mutta aika näyttää. Tarkoitus olisi jo ensi vuonna tuöhöni palata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      44
      923
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      875
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      18
      836
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      52
      766
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      681
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      549
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      505
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      485
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      449
    Aihe