Niin eli muutaman kerran on tullut vastaan se, että esileikit sujuvat hyvin, mutta sitten yhtäkkiä miehisyyden väline sanoo sopimuksen irti ja seksi jää siihe. Siinä vaiheessa oon ite ollut iha ulapalla, miten naisen tulisi tässä tilanteessa käyttäytyä? Mitä tehdä ettei nolaa miestä ihan sydänjuuria myöten, aiheuta lisää suorituspaineita ja vaikeuta tulevaa seksielämää.
Kiitos.
MIEHET! Mitä haluaisitte naisen tekevän jos......
4
494
Vastaukset
- imeimeimeime
Voiko se enää tuosta vaikeutua? Tatti suuhun ja jos ei siellä ala kovomaan niin laitat äijän taipaleelle tai selviämään.
- baariperhonen
Korjaan, siis jos kaikki tuntemat keinot on käytetty ? Ja lähinnä meinasin et jos mies vielä on selvinpäin ja ekakerta kyseisen kanssa niin ignooratakko tilanne kokonaan vai mitä
- KennyTarly
Pidä 15min breikki, jotain muuta puuhaa ja ajateltavaa, sitte vaivihkaa uus yritys.
- paljonkin nähnyt
Kannattaisi varmaan jutella ihan asia auki.
Voisit sanoo, ettei suakaan aina haluta ja on susta ihan ok., että noin voi käydä. Voisit pyytää, josko mies vaikka haluaisi tyydyttää sua muuten, esim suuseksin kauttaa tuottaa sulle orgasmin..
Mä ainakin miehenä kiihotun kun näen naisen nauttivan ja pääsevän perille.
Sen jälkeen on vasta mun vuoro.
Siitä se lähtee, jos on lähetäkseen.
Voisitte muuten sopia joskus, että' ollaan lähekkäin peiton alla tai päällä ihan muuten vaan, ei tarvi olla lopputuloksena yhdyntä. Jos mies saa lukon päässään auki, kyllä se siitä.
Fantasioita kannattaa myös vaihdella, ei niitä tarvitse toteuttaa, mutta musta on tosi kiihottavaa, kuulla, mistä nainen unelmoi salaa.
Välillä ollut vaikeeta itselläkin, mutta asiat on kyllä korjaantuneet. Kun on se ihan oikee kumppani.
Itse en oikein meinaa tulla juttuun liian vahvojen ja osaavien naisten kanssa.
Semmoinen 'kokematon' ja 'tee mulle mitä tahdot' -nainen on mulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252608Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231906Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161720Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua221335Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3031215- 601033
- 2581023
- 53950
- 146923