Moi,
Olen miettinyt, että hakisinko Leppävaaran lukioon. Millainen se on? Millainen henki? Onko opet hyviä? Kannattaako?
Kokemuksia Leppävaaran lukiosta
5
5439
Vastaukset
- itse pohjiksesta
Kaikki mun tuttuni jotka siellä opiskelee/opiskeli on tosi mukavaa sakkia. Toisaalta se lukio on niitä Espoon helpompia päästä sisään joten opiskelumotivaatio ei välttämättä kaikilla ole hirveän korkealla. Kaverini aina välillä valittivat muutamasta opettajasta mutta pitivät silti lukiosta kokonaisuudessaan.
- sinne vaa.
Mitä kaverit puhunu niin ihan mukava paikka. Meinasin hakea sinne, koska 10 minuutin kävelyn päässä ja suurin osa kavereista meni sinne. Kävin lukion kuitenkin muualla ja en kadu. Lukio jonka kävin oli aivan kaikessa mielessä oiva.
- Ysillä
Kiitokset vastauksista :) Osaako kukaan sanoa mitään siitä tanssin lukiodiplomista? Onko tanssiopetus laadukasta?
Yleensäkin vielä vähän mietityttää toi lukio, koska keskiarvoraja on aika alhaalla. Onko opetus tasokasta? - Kysyjääää
Miasä lukiossa olet käynyt
- En_menisi
Itse tällä hetkellä olen leppävaaran lukiossa ja en ole tyytyväinen kouluun enkä opettajiin. opettajia ei tunnu kiinnostavan oppilaat ja vain menevät tunnin läpi miten itsestänsä tuntuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749