Moi,
Olen miettinyt, että hakisinko Leppävaaran lukioon. Millainen se on? Millainen henki? Onko opet hyviä? Kannattaako?
Kokemuksia Leppävaaran lukiosta
5
4901
Vastaukset
- itse pohjiksesta
Kaikki mun tuttuni jotka siellä opiskelee/opiskeli on tosi mukavaa sakkia. Toisaalta se lukio on niitä Espoon helpompia päästä sisään joten opiskelumotivaatio ei välttämättä kaikilla ole hirveän korkealla. Kaverini aina välillä valittivat muutamasta opettajasta mutta pitivät silti lukiosta kokonaisuudessaan.
- sinne vaa.
Mitä kaverit puhunu niin ihan mukava paikka. Meinasin hakea sinne, koska 10 minuutin kävelyn päässä ja suurin osa kavereista meni sinne. Kävin lukion kuitenkin muualla ja en kadu. Lukio jonka kävin oli aivan kaikessa mielessä oiva.
- Ysillä
Kiitokset vastauksista :) Osaako kukaan sanoa mitään siitä tanssin lukiodiplomista? Onko tanssiopetus laadukasta?
Yleensäkin vielä vähän mietityttää toi lukio, koska keskiarvoraja on aika alhaalla. Onko opetus tasokasta? - Kysyjääää
Miasä lukiossa olet käynyt
- En_menisi
Itse tällä hetkellä olen leppävaaran lukiossa ja en ole tyytyväinen kouluun enkä opettajiin. opettajia ei tunnu kiinnostavan oppilaat ja vain menevät tunnin läpi miten itsestänsä tuntuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264