tyttöjen pukeutuminen

1234567890ojhv

jossain keskustelussa pojat haukkui lyttyyn vähän kaiken laisia vaateita mitä tytöt käyttää ja on heidän mielestään hyvän näkösiä: legginsit, uggit, neuleet, lökärit...... kertokaas nyt kundit miten pukeutuva tyttö pukeutuu mielestänne hyvin? omaa tyyliä en kyllä lähde muuttamaan että hv, mutta ihan vittuuttaan piti tulla kysymää :D

16

741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikakakakakaka

tiukka paita/toppi ja lökärit

leggarit ja iso villapaita tai huppari. tai lähinnä pitkä ja semmone vähä löysä, ei mikää säkki.

• lolzis

ei kellää paitsi tol yhel oo munaa vastata xd

• ebinpoju

Kaikki noista paitti uggit saa mun hyväksynnän.

• tupu.

Mä tykkään hameista.

• lögärit

Semmoset yli isot poikien lögärit(oon tyttö)
        Isokokonen huppari jossa on kiva olla ja sit roikkuvat korvikset

• Uggi.värifarkut.huppari

Sori ny, mut oli pakko tulla kattoon haukutaanko mun vaatteita ;)
      Käytän nyt talvella vaaleenruskeita uggeja kenkinä. Sinisiä tai punasia farkkuja (jos koulussa on liikuntaa, käytän lökäreitä)
      Musta/harmaa sävyinen takki, jossa on karvahuppu. Vaaleansininen, valkoinen tai pinkki huppari on usein päällä.
      Kommentoikaa rehellisesti, mä lähinnä nauran niille jotka on niin raukkamaisia että kehtaa netissä haukkua :D

• rehellinenkommentti

uggit on iha kivat, mut lökärit ei, jos pidät niitä muulloinki ku liikuntatunnilla ja hupparit kans on rumii, itse en käyttäis muuta ku kotona ollessa. Ja toi takki on aika mitään sanomaton.. ala-asteella taidat olla? ei sun tarvi välittää vaatteistas sen ikäsenä

• paras tyyli

Alasti

• mä!!!

Miks tytöt ja pojat käyttää lökäreit? Ei perse näy :(

• 16-v tyttöö

En ikinä käytä lökäreitä julkisesti. Siis koulussa tai kaupungilla. Lökärit kuuluu kotiin tai liikkatunnille mut ei niinku normikäyttöön. Ne on epäsiistit ja lököttää silleen tyhmästi. :D kas kun lököttää kun on lökärit.

• Ihan samaa mieltä
        16-v tyttöö kirjoitti:

En ikinä käytä lökäreitä julkisesti. Siis koulussa tai kaupungilla. Lökärit kuuluu kotiin tai liikkatunnille mut ei niinku normikäyttöön. Ne on epäsiistit ja lököttää silleen tyhmästi. :D kas kun lököttää kun on lökärit.

sama, en itsekkään käytä niitä kuin kotona tai liikkatunnilla... Ne ovat epäimartelevat ja jalat näyttää lyhyemmiltä yms kaikkea muuta... Farkutkin voi oikeasti olla yhtä rennot. Tiukatkin.

• olli

Tytöt vois kysyy itteltään, et pukeudutteko te sillatti miten te itse haluatte, vai sillatte miten toiset haluavat? (kaverit, pojat..)

• tyttttttööööö

Mää ainaki pukeudun mite ite haluun

• megasuperihqprincess

miten joku ees muka kehtaa esiintyy missään lökäreissä? xd

• lökärit on mukavat

En nyt ihan ymmärrä, että mitä noloo on käyttää lökäreitä esim koulussa muulloinki ku liikkatunnilla? :D Koska lökäreitä kuitenki saa nykyään erilaisiakin, eikä kaikki jää lököttämään niin tyhmästi tai ole vain tylsinä mustan värisinä :) Ja kuitenkin mitä väliä miten pukeutuu esimerkiksi just kouluun, koska se on kuitenkin vain koulua! :D

Sellanen kysymys niille ketkä käyttää lökäreitä, niin voiko lökäreitä käyttäää uGGien kanssa? :)

• normaali

oon tyttö ja käytän yleensä mustia, valkosia, sinisiä pillifarkkui ja sit joku huppari joskus ja neuleita, collegepaitoi, villapaitoi, en melkee ikinä käytä lökäreitä paitsi otan liikkatunneille mukaa sekä joskus pipo pääs mut en oo kuitenkaa massa omasta mielestäni !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      69
      5494
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      615
      3571
    3. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      84
      2939
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      288
      2776
    5. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      96
      1830
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      660
      1760
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      486
      1441
    8. Partamies hoi!

En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re
      Ikävä
      24
      1401
    9. Mistä ihmeestä sitä viirasi?

Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti
      Jyväskylä
      14
      1371
    10. Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?

Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      958
    Aihe