tyttöjen pukeutuminen

1234567890ojhv

jossain keskustelussa pojat haukkui lyttyyn vähän kaiken laisia vaateita mitä tytöt käyttää ja on heidän mielestään hyvän näkösiä: legginsit, uggit, neuleet, lökärit...... kertokaas nyt kundit miten pukeutuva tyttö pukeutuu mielestänne hyvin? omaa tyyliä en kyllä lähde muuttamaan että hv, mutta ihan vittuuttaan piti tulla kysymää :D

16

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikakakakakaka

tiukka paita/toppi ja lökärit

leggarit ja iso villapaita tai huppari. tai lähinnä pitkä ja semmone vähä löysä, ei mikää säkki.

• lolzis

ei kellää paitsi tol yhel oo munaa vastata xd

• ebinpoju

Kaikki noista paitti uggit saa mun hyväksynnän.

• tupu.

Mä tykkään hameista.

• lögärit

Semmoset yli isot poikien lögärit(oon tyttö)
        Isokokonen huppari jossa on kiva olla ja sit roikkuvat korvikset

• Uggi.värifarkut.huppari

Sori ny, mut oli pakko tulla kattoon haukutaanko mun vaatteita ;)
      Käytän nyt talvella vaaleenruskeita uggeja kenkinä. Sinisiä tai punasia farkkuja (jos koulussa on liikuntaa, käytän lökäreitä)
      Musta/harmaa sävyinen takki, jossa on karvahuppu. Vaaleansininen, valkoinen tai pinkki huppari on usein päällä.
      Kommentoikaa rehellisesti, mä lähinnä nauran niille jotka on niin raukkamaisia että kehtaa netissä haukkua :D

• rehellinenkommentti

uggit on iha kivat, mut lökärit ei, jos pidät niitä muulloinki ku liikuntatunnilla ja hupparit kans on rumii, itse en käyttäis muuta ku kotona ollessa. Ja toi takki on aika mitään sanomaton.. ala-asteella taidat olla? ei sun tarvi välittää vaatteistas sen ikäsenä

• paras tyyli

Alasti

• mä!!!

Miks tytöt ja pojat käyttää lökäreit? Ei perse näy :(

• 16-v tyttöö

En ikinä käytä lökäreitä julkisesti. Siis koulussa tai kaupungilla. Lökärit kuuluu kotiin tai liikkatunnille mut ei niinku normikäyttöön. Ne on epäsiistit ja lököttää silleen tyhmästi. :D kas kun lököttää kun on lökärit.

• Ihan samaa mieltä
        16-v tyttöö kirjoitti:

En ikinä käytä lökäreitä julkisesti. Siis koulussa tai kaupungilla. Lökärit kuuluu kotiin tai liikkatunnille mut ei niinku normikäyttöön. Ne on epäsiistit ja lököttää silleen tyhmästi. :D kas kun lököttää kun on lökärit.

sama, en itsekkään käytä niitä kuin kotona tai liikkatunnilla... Ne ovat epäimartelevat ja jalat näyttää lyhyemmiltä yms kaikkea muuta... Farkutkin voi oikeasti olla yhtä rennot. Tiukatkin.

• olli

Tytöt vois kysyy itteltään, et pukeudutteko te sillatti miten te itse haluatte, vai sillatte miten toiset haluavat? (kaverit, pojat..)

• tyttttttööööö

Mää ainaki pukeudun mite ite haluun

• megasuperihqprincess

miten joku ees muka kehtaa esiintyy missään lökäreissä? xd

• lökärit on mukavat

En nyt ihan ymmärrä, että mitä noloo on käyttää lökäreitä esim koulussa muulloinki ku liikkatunnilla? :D Koska lökäreitä kuitenki saa nykyään erilaisiakin, eikä kaikki jää lököttämään niin tyhmästi tai ole vain tylsinä mustan värisinä :) Ja kuitenkin mitä väliä miten pukeutuu esimerkiksi just kouluun, koska se on kuitenkin vain koulua! :D

Sellanen kysymys niille ketkä käyttää lökäreitä, niin voiko lökäreitä käyttäää uGGien kanssa? :)

• normaali

oon tyttö ja käytän yleensä mustia, valkosia, sinisiä pillifarkkui ja sit joku huppari joskus ja neuleita, collegepaitoi, villapaitoi, en melkee ikinä käytä lökäreitä paitsi otan liikkatunneille mukaa sekä joskus pipo pääs mut en oo kuitenkaa massa omasta mielestäni !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2474
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2174
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      83
      1754
    4. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      20
      1619
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1604
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      143
      1366
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1197
    8. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      21
      1152
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1038
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1023
    Aihe