Olen miettinyt lasteni tulevaisuutta, koska he molemmat ovat melko pitkiä. Uskon että pituudesta olisi hyötyä elämässä, tytär 172 cm ikää 16 v ja poika 190 cm ikä 19 v. Pituus nyt on sellainen asia joka tulee geeneissä joten sille ei itse voi mitään. Mietityttää joskus aiheuttaako se ongelmia vai mahdollisesti jopa etua elämässä... Olen koittanut olla tässäkin asiassa positiivinen äiti ja kannustaa heitä tyyliin "ootte upeita pitkiä olkaa ylpeitä". Tytär varsinkin joskus valittaa että kaikki vain ""huomaa hänen pituutensa". Miten te suhtaudutte pitkiin ihmisiin?
Onko pituudesta hyötyä vai haittaa?
3
200
Vastaukset
- Pitkät on ihania...
...lyhyet on sympaattisia. :)
Pituudesta on mielestäni ilman muuta enemmän etua kuin haittaa. Itse olen vain 170 cm pitkä nainen ja sisarusparveni lyhin. Olisin aina halunnut olla ainakin pari senttiä pidempi, mutta näillä eväillä mennään.
Tyttäreni on 160 cm pitkä, mutta ei koe lyhyyttään haittana, muuten kuin vaateostoksilla. Ruokakaupassa käydessään hän joutuu myös etsinään jakkaraa, jos mielii saada tavaroita ylimmiltä kaupan hyllyiltä.
Olen jostain lukenut, että alle 150 cm pituutta naisella pidetään jo lievänä invaliditeettinä. :O - .............
Sisareni oli 174 cm pitkä 12-vuotiaana ja sen pituiseksi hän jäikin. Tuskin tyttäresi tuosta enää kasvaa, joten ei hän ihan mallin mittoihin yltänyt. ;)
- Pitkulan mami
Tytär on 174cm pitkä ja vasta 12.v. Kasvupyrähdystäkään ei ole vielä tullut. Itse olen vain 163cm pitkä mutta isä on 186cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698