Morjens!
Niin joo kysyn että koska DragonBall Z alkaa taas subilta?
Että tietääkö joku? :)
Dbz asiaa
6
297
Vastaukset
- Kitty
Keskiviikkona 1.9.Se lukee Subtv:n etusivulla..
- cHIcHIcKEN
...subilta 1.9 noin kello 16.45.
Olin lukevinani jostain et sub osti vain jtn päälle 20 jaksoa... ääliömäistä touhua >:(- ShiroiRyuu
Ne mainitsivat kerran Vesipostissa, vielä oikein iloisesti, että ovat hankkineet 24 uutta jaksoa >[ Ei se ole määrä eikä mikäään...
- Vegito
ShiroiRyuu kirjoitti:
Ne mainitsivat kerran Vesipostissa, vielä oikein iloisesti, että ovat hankkineet 24 uutta jaksoa >[ Ei se ole määrä eikä mikäään...
No voihan Viddu sentään vaan 20 jaksoa? :S
ei mitään järkeä vittu
ja sit taas pitää odottaa et niit jaksoi tulee lisää vai niin Paska juttu mut anyways Kiitokset Tiedoista =)
- Ida-chan
Alkaako DBZ siis alusta? Ei sen puoleen, että sarja minua kinnostaisi, mutta aika dorkamaista on aloittaa se alusta. Kuitenkin moni on seurannut sitä, ja haluaa nähdä mitä tapahtuu siinä taistelussa Carlicin kanssa. (oliko se sen nimi?)
- Gogeta
Se jatkuu nyt siitä mihin se jäi ku tulee vaan 20 jaksoa niin siinä tulee Garlic jr. saga ja Trunks saga ja vähä Android sagaa jos ees sitäkää.
Kattokaa sivulta:
www.dragonballz.com
että kuinka pitkälle se pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813