Keskiyölle

Kuppi kuumaa

Mitähän mulle näkyisi terveyteen ja työhön?
Minulla on sairauteni suhteen parempia päiviä ja sitten huonompia, jolloin vaan särkee eikä oikein mikään auta. Se tietysti sitten vaikuttaa mielialaankin. Työtäkin on ollut tuon takia vaikea löytää, joskus ei meinaa jaksaa edes kotitöitä.

Perheenäiti olen ja lapset jo isompia mutta pikkuisesta vielä haaveilen, tosin mietin että miten jaksan sitä ainaista kanniskelua ja nostelua..

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

oletko myös kokeillut luonnon lääkkeitä? kaikki kemia auttaa kipuun, muttei tietenkään poista kivun juuria. sinulle sopisi jooga, tai autogeeninen rentoutuminen.

olet varsinainen kanaemo ja perheihminen! sinulla on myös onnea perheesi kanssa, teillä pyyhkii mukavasti. miehelläsi on joskus tosin stressiä työasioissaan.

niin sinun, kuin miehesikin äiti toivovat sinulle hyvää. he ovat kaikessa hengessä mukana. ehkä uuden vauvan suunnittelu kannattaisi kuitenkin jättää, tarvitset paljon voimia tähän hetkeen ja vallalla olevaan elämään. sinä olet herkkä ja tunteikas nainen, joka antaa kaikkensa yhteiseen kekoon. tuota vauva-asiaa voi ajatella niinkin, että sinä saat kolme ihanaa lapsenlasta, voit hellitellä heitä ja purkaa siihen ylimääräistä kanaviettiäsi. sanon kana, koska rakastan kanoja.

onko teidän perheessä jonkinlainen keräily vietti? pieniä tavaroita, joita rakastetaan yli kaiken? niiden kanssa voi hyvin viettää iltaa, kaikki yhdessä, vaikka lattialla istuen ja ihaillen.
      on ihanaa katsoa sinulle ja tuntea mukana, miten pienet asiat yhdistävät koko perhettä.

sinun vaivasi ovat osa sinua. niiden kanssa on vain elettävä, saat toki aitoa sympatiaa lähimmäisiltäsi. jos saan sanoa sinulle "outoja" asioita, niin kerron sen, että tätä kipua et joudu seuraavissa elämissäsi enää koskaan kokemaan. se työ on jo tehty.

pääset myös lomalle, jossa saat hoitoja ja tilasi hetkellisesti helpottuu. kaiken onnen toinen puoli on sinun kärsimyksesi, mikä on sellainen pieni varjo, mikä haluaa asua teidän mukananne. kun laitat kivut ja onnentunteet vaakakuppiin, uskon ja tiedän, että tasainen luonteesi ja saamasi rakkaus vie voiton. eikö niin olekin?
      et sinä lähde täältä vielä piiiiitkääään aikaan, sinulla on sisua ja rakkautta, millä voisi pitää pystyssä vaikka kokonaisen pienen ahkeran ja sykkivän kylän.

t. Keskiyö

• Kuppi kuumaa

Kun puhut miehestä, niin millaisen miehen näet?
      En ole koskaan ollut lomalla, olisihan se mukavaa kerrankin..kotimaako vaiko kauemmaksi?

• Hei

näen hyvän miehen, erittäin hyvän ihmisen.
      mutta sinä ärsytät minua, koska laitoin itseni todellakin likoon tuon vastauksen kirjoittamisessa. tuossako oli kaikki ajatuksesi saamastasi vastauksesta? kahdessa lauseessa?

hyvää joulua sinulle ja lapsillesi

t. Keskiyö

• Kuppi kuumaa

Olen tottunut siihen että saatan ärsyttääkin. Sinulle vain on niin kiire vastata jotakin kun ensin käyt täällä ja sitten katoat pitkäksi aikaa.
      Taisi olla jossakin tulevassa tuo näkemäsi, koska meillä ei todellakaan pyyhi mukavasti tämän nykyisen miehen kanssa.
      En kyllä tajua mitkä pikkutavarat niin tärkeitä olisivat että niitä yli kaiken rakastettaisiin. On minulla kiviä, mutta ei niitten olemassaoloa aina edes muista.

Luonnonlääkkeistä käytän Lapin koivun tuhkaa ja olen syönyt myös orgaanista rikkiä.
      Mutta nyt pitää joutua ulos tuonne kovaan pakkaseen, kiitos kun katselit ja mukavaa joulua!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe