Minulla on sellainen Toyotan corolla verso bensiini, jossa tämä multimode vaidelaatikko.
Kysymykseni on, että voisiko johtua pakkasesta(-22) kun tänä aamuna olin menossa töihin niin yhtäkkiä meni vaihde vapaalle ja syttyi joku merrkivalo et yhteys toyota huoltoon. Sammutin auton ja käynnistin hetken päästä uudelleen ja valo oli hävinnyt, mutta kun olin ajanut n.1km tapahtui sama uudestaan....
Onko kenellään kokemuksia?
Kiitos vastauksista!
Toyota Multimode(apua?)
25
5655
Vastaukset
- provo!
hah. Toyotassa ei ole tuollaisia varotusvalovikoja ja mutlimode-tomaatti toimii kuin junan vessa. Huono provoyritys, koeta vähäsen paremmin.
terv. Aurismies - Transut hyppii
Hannalla killuu munat haha haaaa turhaa provoilet hannu! Toyotan vaihteisto toimii mainiosti.
- hanna893
Syttyi joku punainen huutomerkki juttu ja ohjekirjassa huoltoon on et huoltoon yhteys.
- nimimerkki,
Moi
Uskon tarinasi. Mulla kanssa vikoja ilmenee tänän tästä.
Tuskinpa muuta voit kun mennä toyotalle. Toivottavasti on takuu. Tuo laatikko on kyllä huonon maineessa.
Onnea ja toivottavasti on pikku vika. Niin ja Hyvää Joulua. - ihana tyttö
- iki provo..
Vakio provon sanamuoto vähän muuttunut. Ennen oli onko; muilla samaa.
- kamala VAG
Se on poloisen DSG hajoamispiteessä. Vaihda tojotaan.
- Multimode
Punainen huutomerkki joopa joo se on kässärin sekä jarrunesteen varoitusvalo!
Olen multimodella yli 5vuotta ajanu ilman pienintäkään vikaa enkä ole kuulu et olis muka jotenki vika herkkä laatikko! - hanna893
Käytyn auton Toyotan liikkeellä ja vikakoodin löyti jonkun ohjausyksikön toimintahäiriön, mistä toi matkan katkeaminen johtui.
Jos kuulemma temppuilee vielä niin tod.näk. menossa rikki, minkä vaihto maksaa 2000€ siellä liikkeessä.
Onko muilla vastaavia ollut?- korjaamo mies..
Ei ole ollut, kuulemma ensimmäistäkään tuon kaltaista vikaa.
Joko puhut omiasi, tai tosi huono tuuri käynyt.
Toisaalta kaikki liikkuva voi vikaantua....
- raimo3
Jep, meillä sama ongelma. Tänään siis viimeksi. Käytettiin huollossa, katsoivat koodin ja totesivat että vaihteiston nesteet siellä jumittaa kovilla pakkasilla.
Seuraava huoltoaika oli viikon päähän maanantaille, katsotaan mitä silloin keksivät. - fjdjldfkj
selvä juttu.vika on päässä.
- nippon denso
Juu niin on ja yläpäässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- fhgytui9o0p+
Toyotan multimode on täys p*ska, on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei siitä mihinkään pääse.....
- Näin totesi
taas palstan "asiantuntija"
- fhgytvikjo9
Näin totesi kirjoitti:
taas palstan "asiantuntija"
No p*ska mikä p*ska, jos sujuvatoimisesta automaatista puhutaan. Onneton nyökyttäjä.
- tarja
jep, mulla toi merkkivalo syttyi kun oli riittävä pakkanen ja mm-vaihteet pakkasen takia eivät toimineet. Huollossa tuumasivat ettei ainakkan vaihteistoöljyissä vika ole ja ettei niitä kuulemma kuulu vaihtaa.
mun riesana on lyhyt jaksottainen merkkiääni joka tulee kun kiihdytän hieman, huollon mukaan kytkin luistaa mutta jotenkin tuntuu oudolle. Käsikirja kuitenkin sanoo, jotta jos jos moottorin kietokset eivät ole ajettavalle vaihteelle sopivat, merkkiääni kuuluu. Onko vinkkejä? - Kiala Viulu
On. Myy se paskakasa pois ja osta KIA. Niin minäkin tein, viimeinen Toyotan takaisinkutsu oli liikaa jopa minulle.
- Anti-Terska
Tämähän se on aina Teron puolustus jos jollain on jokin ongelma: PROVO !!!! On teillä ihme asenne. Onneksi lehdistä voi lukea totuuden esim.
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20131648&c=mobile&rss=mob
Siinä se Terskoilla parta tärisee kun pajalle varataan aikoja. - toinen perinteinen
Anti-Terska kirjoitti:
Tämähän se on aina Teron puolustus jos jollain on jokin ongelma: PROVO !!!! On teillä ihme asenne. Onneksi lehdistä voi lukea totuuden esim.
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20131648&c=mobile&rss=mob
Siinä se Terskoilla parta tärisee kun pajalle varataan aikoja.Tuolla kommenteissa on se toinen, perinteinen, selitys:
Jos autossa on vikaa, niin syy ei ole ahneen tojon, joka kilpailuttaa alihankkijansa ja valitsee halvimmat mahdolliset komponentit, laadusta piittaamatta, vaan alihankkijoiden, jotka toimittavat toilootalle juuri sitä mitä toiloota haluaa: halpaa, halpaa, halpaa, jotta jää enemmän voittoa.
Vastuu on jossain muualla, toilootahan vaan lätkii autot kasaan halvimmista mahdollisista komponenteista.
- näin on
Eihän vannoutunut toyotisti mitään vikoja myönnä. Kun ssattuu omalle kohdalle, kiittelee valmistajan vastuullisuutta, kun rahaa vastaan korjaa viat.
- Anonyymi
Pari viikkoo sitten jäin liikennevaloihin,varoitusvalo syttyi siis vaihteiston,ei auttanut virran sammuttaminen ,olin valoissa n.10min,sitten varoitusvalo sammui ja pääsin liikkeelle,seuraavissa valoissa taas sama vika.Soittelin tojotalle.lupasivat koettaa löytää vikaa,en kuitenkaan vienyt sinne autoani jolla on kuitenkin ajettu jo 270tkm,joten yritän pärjäillä?Pitäis varmaan löytää joku spesialisti apuun
- Anonyymi
Älä aja liikennevaloihin.
- Anonyymi
Soita Toyotalle, älä tojotalle, ne ovat kaksi eri asiaa.
Huono provo kaiken kaikkiaan.
Toyota kateutta ilmassa. - Anonyymi
Toyota in ikiliikkuja, jos joku väittää muuta niin pitää hakea apua mielenterveys osastolta eikä kirjoittaa tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760