Näetkö menneitä elämiä. Tuntuu etten kuulu tälle pallonpuoliskolle. Olen kuin vieraalla planeetalla. Mitähän olen kokenut ja missä.
keskiyö
3
55
Vastaukset
Hei
nuo entiset elämät ovat mieli aiheitani!
ja jos minua jokin ärsyttää, niin se, etten tiedä milloin kirjoitetaan yhdyssanoja. luin kyllä ylioppilaaksi suomessa, mutta olen näköjään unohtanut kaikkein tärkeimmän.
eli, onko "mieli aiheitani" yhdyssana, vai ei?
no, mehän olemme eläneet erilaisia elämiä ainakin kivikaudelta lähtien. siitä voi vaikka aloittaa.
sinä olet elänyt ainakin kerran argentiinassa. tunnetko vetoa jousisoittimiin?
osasit soittaa sellaista instrumenttia, missä oli 3 kieltä. siinä oli pitkä kaula, se oli puusta tehty.
minulta menee paljon aikaa tämän miettimiseen, joten voit ehkä vastata mitä tunteita tuo herättää sinussa?
t. Keskiyö- vieraalla planeetall
Viulun ääni kiinnostaa, oikeastaan rakastan sitä ääntä, sillä tyttäreni soittaa viulua.
Itse en osaa soitaa. - vieraalla planeetall
Kirjoitusvirheitä tulee minullekin. Tuo "mieliaiheitani" kirjoittaisin yhteen mutten ole varma, muutenkin ollen aina epävarma asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419