Keskiyö/Tuntijasi

aivan utelias vain

Hei Keskiyö ja Mukavaa joulun odotusta! Olisin sitten niih kiinnostunu näetkö ketään kaksilahkeesta vakavempaa tulemaan minun elmääni. Sydän on nyt kultaa, ja puhdas ottamaan vastaan.

Mutta mitä tulevaisuus sanoo tähän?? Onko vastaan?? Jos tulevaisuus antaa luvan eikä tarvii enää eteisessä odottaa niin minkälainen mies on pitkä lyhyt tanakka hiukseton, ja asuuko kaukana maalla merenranalla kaupungissa ... mitä tekee yleensä, ja pitääkö elättää sellaasta en huoli ? No jos jotakin Keskiyö näet niin kerroppa minulle.

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tykkäätkö sinä kalasta? syötkö sitä mielelläsi? kaloja tässä ui sinne sun tänne.

no ensinnäkin, sinun eteiseesi ei tule kukaan, kun ei tiedä että sinne olisi vapaa pääsy. olet hyvän perheen lapsi, josta huolehdittiin innolla. isälläsi oli kovasti työvauhtia ja ongelmiakin, hän olisi voinut edetä pidemmälle urallaan, jos olisi ollut rohkeampi. vaan hänpä ei halunnut alkaa pomottamaan kavereitaan.

sitten teillä on ollut sairautta suvussa, ehkäpä petturuuttakin. siis naisen puolelta, olisiko tämä nainen lähtenyt lopulta ulkomaille pakoon?
      mutta kotipaikka jäi suomeen, sitä ja sen arvoa ei viety ulkomaille. rajansa silläkin.

olet supi suomalainen ja jouluihminen, eikö vain? uskot vaikka tonttuihin, kun niistä puhutaan.
      kuka osaa soittaa urkuja teidän suvussanne?

sinusta on myös kivaa käydä torilla! ja vankilastakin olet kuullut aivan läheiseltä ihmiseltä. eli: sinä olet kokenut elämää laidasta laitaan, olet kokenut ja kestävä ihminen.

lapsi muutta kauemmaksi, koska siellä on hyvät mahdollisuudet päästä eteenpäin. hieno juttu! eronneen miehen sinä löydät, hänellä on varaa omasta takaa, siis perheensäkin kautta. vaatimaton mies, mutta katso tarkkaan alkoholinkäyttöä.
      tehkää sitten sopimus, että kerran viikossa on sopivaa. anna hänelle se mahdollisuus, sillä muuten saat hänen kanssaan ihanan arjen kaikkine värinöineen. ole suostuvainen hänen pieniin virheisiinsä, sinä osaat naisena silittää monta asiaa paikoilleen.

t. Keskiyö

• aivan utelias vain.

Kiitos Keskiyö! Meni aivan tunneväreitä kun luin tätä näkemistäsi. Musikaalinen suku meillä on nytkin sukututkimuksen mukaan polveidumme ruotsin kuninkaasta jonka vaimo muutti suomeen kun hänen miehensä tapettiin. Sukuumme kuuluu jopa Sibelius ja nykyään tunettuja näyttelijöitä laulajia..

Isä juuri oli noin. Kalasta tykkään nyt vanhempana alannu kestää sitä. Allergia. Hyvä koti oli kunnes hajosi kun olin noin 17v.
      Erilaisia sairauksia on paljon.
      Niin näet tuon yksi lähti ulkomaille, mutta oli poikkeava siksi näet naisen. Kiusattiin melkein hengiltä kun tuli kaapista ulos muutti pois jätti kaiken jopa lapsensa. Annan siitä hänelle siunauksen. Eläähän pitää jokaisen.
      Lapseni niin on kovat suunnitelmat ammattista. Olen toivonut, ettei niin kauas muuttaisi, kun tiedän edessä se on. Koulutus on kaukana hänen mieliammattiin.
      Vai tuollaisen miehen näet onko aivan uusi tuttavuus vai tunnenko hänet jo ? Yksi vaalea hoikka pitkä mies tuossa on ollut vuosikausia kaverina. Yritelly aina.Asuu tuossa parin kilsan päässä. Taitaa sitten olla maalta kuiteskin, kun näet nuo kalat. Onkohan hiukset päässä:-)? Pidän pitkistä miehistä en itsekkään ole kovin lyhyt naiseksi.
      Niin tuo alkoholin käyttö on lisääntynyt kun paljon eronneita yksinäisiä. Joskus ajatellu onko se todella ihmisistä monista tulee alkoholisteja kun eroavat jäävät yksin. Se monelle tapa ei tarvi olla alkoholisti.
      Tuo vankila olen kuullu sieltä juttuja, mutta juuri nyt olen ajatellu untani jonka näin 14 vuotta sitten. Kävelin lapseni kanssa käsi kädes merenrantaan jossa vankila, ja vastapäätä kerrostalo. Unessa talon takana laituri jossa oli syksyn kerätty sato perunoista omenoista sun muista.. Muutin siihen taloon unessa. Miettiny jäkeen päin silloin tällöin, kun olen unennäkijä, että muutanko joskus siihen taloon kun olen uudestaan kerännyt omaisuuden on varaa. Se kuva taas tuli tässä alku viikolla eteeni mielessä. Olen saanut kyvyn jossa näen unessa kuvina taphtumia ajankin osaan joskus sanoa. Ne todella tapahtuu täysin näytetään selvästi. Paljon nähny muille mutta pitää elää tässä mun elinympäristössä tuntea heidät. Välillä poistuu en näe kun olen väsynyt eli nyt en ole nähnyt hetkeen. Tulikohan nyt liian pitkä palaute. On tuo erikoista että joku näkee näin kuin te Keskiyö. Olisikohan enkelit vierelläsi?

• Hei

olipas sinulla mielenkiintoinen viesti! luin sen kaksi kertaa.
      no on minulla apulaiseni vierelläni, aina ja joka paikassa. olet siitä erityisen onnellinen.
      ei ole edes kymmentä vuotta siitä, kun sen oikeasti ymmärsin. se oli minulle rankkaa aikaa, sillä minua testattiin aivan tarkoituksella. mutta myös rakkaudella! kirjoitin myös kirjan automaattikirjoituksella, mutta se ei valitettavasti päässyt eteenpäin kustannukseen asti.

uniin minäkin uskon, tosin usein ne ovat työskentelyä edellisen päivän tapahtumista tai elokuvista ja kirjoista. täytyy aina varovaisesti eritellä niitä. kiva kun sinäkin näet noin vahvoja unia!

teidän suvussanne taisi olla 3 miestä, jotka palasivat sodasta. yksi heistä ei kestänyt paineitaan kovinkaan kauan, vaan lopetti itsensä. hän pääsi omaan rauhaansa.
      tuossa sinun unessasi on valoisa päivä, vesi ei ole jäässä. siinä on myös savua kauempana. eikö olekin? en usko sinun muuttavan siihen taloon, vaan olet käynyt siellä joskus kauan sitten. sinun läheinen naisihminen asui siellä.
      hän ikävöi sinua kovasti.

tuo kysymäsi mies on kokenut kovan eron ja on siitä järkyttynyt vieläkin. hän ei olisi koskaan uskonut, että ihmiset voivat olla niin laskelmallisia. mutta on hän pitkä niinkuin sinäkin, hoikkakin. nuorempana hänellä oli kiharat hiukset.
      nyt hänellä on silmälasit. ei hän tuo tuntemasi mies ole.

t. Keskiyö

• aivan utelias....

Iltapäivää Keskiyö! Niin nuo unet. Näen unia ne on vain unia. Sitten on se näkeminen. Herään ja minulla kuvia mieles eteenpäin esim. näen niin että esim. metän kohalle oli tullut talo talossa oli kone ja se työsti mun työpapereita. Meni vuosi menin metän ohi siihen oli nostettu juuri se talo minkä näin unessa. Muutaman päivän päästä tultiin sanomaan töissä. Sun kortit häviää ja tilalle tulee pikkuhiljaa koneelle tuo työ. Kun talo oli valmis oli minunkin työ valmis koneella.
      Kerroin etukäteen työkavereille sinä sinä menet yläkertaan sinä sinä ja minä mennään siihen ja siihen huoneeseen. Eivät uskoneet. meni kolme viikkoa tultiin sanomaan sinä sinä siirryt yläkertaan ja sinä jne.. silloin katsoivat minua mikä oikein olen... näin huoneenkin mihkä jouduttiin ja minulla ei ollut ikkunaa. olin huoneen perällä. Sairastuin kun tulin töihin olivat muuttaneet ja vallaneet ikkunapaikat ja minä olin huoneen perällä ilman ikkunaa. Myöhemmin näin unen ikkunat oli poissa seinä poissa ja hieno vihreä nurmi. No kaksi laitettiin pois ja minä sain yksin työn missä oli ollut alkujaan viisi tänä päivänäkin teen sitä yksin siitä 20 vuotta kun tämä tapahtu. näin näen.
      Näin naapurissa paljon vettä autotallissa käskin miehen mennä sanomaan vesivahinko ei menny. meni kolme viikkoa minulla tuli vetet lähin sairaalaan, ja sain lapsen. Tulin kotiin kahen päivä päästä naapuriin ajo vesivahinkoauto pannu räjähtäny autotalissa yöllä. Itse tiedän koska unta koska näky...

Pitääpä kysellä äitiltä noita sotajuttuja kun lähen nyt siivoomaan hälle...

Niin minä luin kirjan Lorna Byrnen Portaat taivaaseen siitä ymmärsin mikä olen ja, kuka minun seuralainen on, kun tunsin vierellä monta kertaa sen.

Kiitos Keskiyö ja Hyvää Joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe