Mikähän mahtaa olla pieni kuplamainen näppylä luomen "sisäosassa". Kyseessä ei oo näärännäppy, sillä se ei oo arka eikä kipeä, ainoastaan räpsyttäessä tuntuu hankaavalta, kuin olisi joku roska silmässä. Yleensä puhkaisen kuplan, ja sieltä tulee haaleaa mönjää.
Ilmestyy silloin tällöin itsestään lähinnä yläluomeen. Ja näppy ei siis oo siinä luomen päällä ripsien yläpuolella vaan siinä alapuolella siinä "liukkaas" osas johon alaluomes kajaaliakin tungetaan.
Kellään tietoa mikä vois olla? Ongelma se ei oo, kunhan mielenkiinnosta kysyn...
"Kupla" silmäluomessa
5
9381
Vastaukset
- Sammakonkutu
Käytätkö piilolaseja...
http://www.therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Sidekalvo - ap..
En käytä. Eikä oo sidekalvon tulehduskaan, ei ainakaa koskaa oo silmä tuolta näyttänyt! :D Itse epäilisin että on jonkilainen talinäppylä tmv...
- sama täällä
Juuri näin. Luomen reunassa on rauhasia, jotka välillä saattaa tukkeutua osittain. Kerääntynyt nimenomaan rasvaa/talia. Haudo kohtaa lämpimällä pyyhkeellä ja painele pumpulipuikolla hellästi pyörittävin liikkein ympäriltä, niin tukos poistuu. Neulalla ei kannata mennä puhkomaan.
- ap..
Eipä noihin auta muu ku puhkominen taikka siis raapaisu vaikka kynnellä. Sitä ei oikein pysty hautoa, painella ympäriltä, koska se on niin pieni. Päästäkseni "käsiksi" mun täytyy pitää ripsistä kiinni ettei silmä räpsy ja näppylä tulee kunnolla esiin.
- ap..
Näppylä näyttää juurikin tältä: http://www.dryeyezone.com/talk/showthread.php?14244-Little-clear-bumps
En tosin saanu selkoa mitä lopulta ovat... ilmeisesti jotain talirauhasen tukkeutumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839