Enpä olisi koskaan uskonut, kuinka kallis on tiffany valaisimen jalka.
Tiffany valaisinta olen tehnyt ja valaisimeen olisi tarvinut hankkia jalka.
Valaisimesta oli netissä kuva ja siihen sopiva jalkakin, mutta hinta sellainen, että menee reilusti yli budjetin eli lähes 2000 euroa.
Markkona yli 10 000 siis älyttömän kallis.
Edullisemman, mutta eri mallisen jalan saisi vajaalla 700 eurolla.
Miten valaisimen jalka voi maksaa noin paljon melkeen 2000 euroa.
Ajattelin, että tiffany valaisimen jalan hinta olisi jotain 200-500 euron välillä.
Tiffany lasit ovat lampun jalan hintaan verrattuna tosi halpoja.
Hinta kyllä yllätti minut täysin.
1000 euroa tietokoneestakin tuntuu kalliilta ja sitä ostopäätöstä miettii, vaikka tietokone on sentään paljon monimutkaisempi rakenteeltaan ja sillä voi tehdä monia asioita.
2000€ saa myös hyvän kotimusiikki studion.
Tai sitten ilmalämpöpumpun saa tuohon hintaan myöskin.
Täytyy varmaan yrittää soveltaa nykyistä lampunjalkaa, johon laittaa se tiffany valaisimen lasikupu.
Kallis tiffany valaisimen jalka....
4
787
Vastaukset
- hth**
Aika kalliilta kuulostaa! Missä noin kalliita myydään? Itse varmaan tekisin niin, että hankkisin sopivalla jalalla varustetun halpistiffanylampun ja vaihtaisin siihen itsetekemäni kuvun. Kiinassa tehtyjä Tiffanylamppuja saa alle viidelläkympillä ebaysta vaikka mimmosella jalalla ja huutonetistäkin saat tiffanylampun parilla sadalla - etsi vaan semmoinen, jonka jalka miellyttää.
- Kallista on
Yhdessä tiffany nettikaupassa, mutta ei siellä ollut hintoja valmiina.
Täytyypä käydä e-bayssa ja huutonetissä katsomassa tiffanylamppuvalikoimaa.
Tuntuu vaan kummalta, että noin yksinkertainen tuote, kuin lampun jalka, niin siitä voidaan pyytää lähes 2000 euroa.
1000 euron tietokonekin tuntuu liian kalliilta, että ei 2000 euroa lampunjalkaan kyllä viitsi mennä investoimaan.
Eihän kukaan edes maksaisi tiffany valaisimesta 2000 euroa, joka on pelkkä jalan hinta, eikä se riittäisi, kun päälle lasketaan kaikki materiaalit ja vielä työlle vähän, niin kyllä se sinne lähemmäs 3000 euroa menisi, eikä kukaan niin paljon maksaisi tiffanyvalaisimesta.
Noita kiinassa tehtyjä tiffanyvalaisimia saa kyllä tosi halvalla, että ei siihen hintaan kyllä itse tehtyä valaisinta menisi myymään.
Kiinassa on sitä halpatyövoimaa ja lamppuja syntyy liukuhihnalta, eikä niin, että yksi ihminen tekee koko lampun alusta loppuun yksin.
500 palan valasinta olen tehnyt ja aikaa siihen on mennyt kyllä paljon.
Kyllä yhteen palaan menee puolisen tuntia aikaa, kun laskee kaikki työvaiheet palan valitsemiseta, leikkaamiseen, hiomiseen, folioimiseen ja paikalleen tinaamiseen, että työlästä se on.
- tiffany tablelamp
tiffany tablelamp foot
tai chippendale lampunjalka haeskeluun- tiffanyharratelija
http://www.lasipiha.fi/valaisintarvikkeet-pöytävalaisinjalat-c-55_57.html
Olen ollut tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693