Hei, eli olettekos kuulleet tuosta uudesta koirille suunnitellusta Orapup ”suun puhdistusvälineestä”? Itse näin Youtubista videon tästä välineestä jota koirat nuolivat jolloin samaan aikaan kielestä lähtee bakteerit,lika, ja samalla huono haju suusta, mielestäni tämä keksintö oli aivan mahtava koska kokemuksesta tiedän että koirat eivät hirveästi pidä hampaiden harjaus tuokioista. Väline näytti ikäänkuin harjalta tosin siinä oli pehmeät muoviset lyhyet harjakset joihin lika ja bakteerit menevät, harjasten pinnalle laitettiin koirien hammastahnaa ja koira nuolee harjaa itse. Oletteko itse kuulleet tästä, tai omistaako kukaan sellaista? Olisin itse kiinnostunut hankkimaan koiralleni tälläisen koska paha haju vaivaa kovasti. Tässä vielä linkki Orapupin sivulle jotta tajuatte mitä tarkoitan! Jakakaa mielipiteitä tuosta kapistuksesta tänne, kiitos (:
Koirien uusi suun puhdistusväline
Jaana_6
2
99
Vastaukset
- Jaana_6
http://www.orapup.com/
Tässä vielä tämä linkki, kapistus on siis amerikkalainen.
olisi myös kiva tietä myydäänkö näitä täällä suomessa?(: - 17+4
Eiköhän oikeiden luiden pureskelu puhdista hampaita ja suuta paremmin kuin mikään muu. Ei koira luonnossakaan harjaa hampaitaan tai nuoleskele hammastahnaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984