onko tuttu kiuas?
Kumete
2
238
Vastaukset
- tyytyväinen
Tarinan mukaan pitäisi olla tuttu todella monille. Viki kun on, vaikka uutta sukupolvea onkin laitettu vetämään. Olivat Vaasassa messuilla ja ostin mökille. Paha löytää parempaa!
- PeeTeePee
Viki-kiuas -kevythormi oli 1988 hankitussa jalassaunassamme. Viki-kiuas kesti kymmenkunta vuotta, sitten piti vaihtaa, kun aika jätti, eli nuohooja käski.
Ikävä kyllä yhtä pieniä ei enää markkinoilta löytynyt - eikä nyttenkään näy löytyvän. Viime kesänä 28 vuotta kestettyään "nokisutari" katsoi myös kevythormin tulleen tiensä päähän.
Tietääkö joku kuka tai mikä jatkaa tuon vanhan kevythormin, tai jopa tuon vanhan pikku-Viki-kiukaan valmistusta, tynnyri- ja jalas saunoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046