Kun sais tällaisen paikan Kajaaniinkin niin ei tarvitsisi kulkea ostoksilla Oulussa
http://www.erotiikanaika.fi/cms/
Seksikauppa
18
3660
Vastaukset
- 20+17
Minähän sen voin perustaa jos vain joku antaa rahoituksen :)
- 34+ 5
mitäs ihmettä tuol tekee, kun chatista saa kaiken ja huorat thai myymälästä ; )
- Istun kotona.
Mikä pakko se missään on ostoksilla kulkee? Netistä vaan tilaa ja tuovat vaikka kotiovelle..
- kokemusta on
Tuolla on ne katselukopit, siellä on suhinaa.
- penninpyörittäjä
Ööö, mihin ihmeeseen katselukoppeja tarvitaan, mukava nojatuolimainen tietokone tuoli ja vapaus vaihtaa kanavaa a:sta-ö:hön :D
- Ihana vaimo
Ei tarvita sexikauppaa meillä, on niin kaunis vaimo ja seksihepeneitä pukki toi. Arvatkaa mitä just tehtiin ja pian uusiksi. Vau-vau ...nami nami
- Pärvo
Kävit paskalla kaasunaamari päässä?
- Pihtarin ukko
Nimimerkille Ihana vaimo on sanottava että sua on onnistanut. Mun akka on kamalan näkönen kun ei meikkaa ja on lihottanut itsensä porsaaksi. Seksin aikana makaa kuin lahna ja ähkii rumasti. Pihtarikin se on, kerran kuussa riittää se hokee. Kyllä menee halut kun edes vilkaisee sitä. Olen päättänyt ruveta käymään vieraissa.
- pukki paratiisissa
Vai oot minä olen ajat sitte käyny vieraissa venäjällä,eukko nyt sitte naukuu seksiä. Mutta sanon aina etten nyt jaksa kun töissä oli niin kova päivä,siinäpä kärsiköön on sen ansainnu pieriki aina naidessa.
- Neitolintu
Seksikauppa kajaaniin takas. Olis käyntiä
- isoliisa
Perusta sinä, tee markkinatutkimus ja hommas rahoitus, tiloja löytyy kyllä. Minäkin tulen ostamaan kumimulkun
- homopiisba
typerin idea
naiset pumppaa sormillaa mätääsä väliin ja päältä
miehet jyystää käsi tunneliisa
siinä mitää teko elimiä tarvita - homopiisba
homot siihe liikee edustalle vaa kokontus jalkaa polkemaa paikoillaa
siitä bongaat jonku melaas vatkaamaa puolestas - Munatkuumat
Hyvässä seksi kaupassa on kahvila, hierontaa, ja muutakin seksipalveluita kuin välineitä ja lehtiä..
- HöpöniäTeki
Naapurin isäntää tavoittelin eilen. Löysin sen navetasta, jossa oli työntänyt tojivan culiinsa juottovasikan imettäväksi. Aika hyvä konsti, eikö?
- lototkaakäteevanuttajat
onko tuo seksikauppa tarpee ku on tämä netti
voidaan käsi veikottaa ku katsellaa fasebuukista miten metallisen sukuniminen tyttö uhrautuu tupakkia polttaen vammaisen rikospojan jonkinmoiseks sisäsiitto kaveriks
ja tämän veli on hullu lääkkeitä vetävän monniin asuntoih hyökänneen , varkaus rikoksia , uhkailuja, rattijuoppo kolareita, huumeviljelyä jne. listat loputtomat you name it hullu sukurt poju got that
volttia käskee homoje hypätä ja pedofiileistä puhuu taparikollinen kaverisa , ku normaalit todistaa heidä rikoksista
sitte kaverinsa ottaa alaikäsen sama sukunimisen tytön ja sanoo vaimoksi samalla ku auton ikkunasta uhkailee kiihdyts ajojen lomassa yömyöhää?
sillo tais soittaa paksu yh tutulle mt hoitajallekin ku säikähti hullu kaupas kiekuntaa ja uhkailuja jo hehe
sekin itse vielä pahempi ympäristöhaitta mut onneks muuttanu sata kertaa, ailahtelevaa väkeä - tilaan.netistä
Kuka tollasta kauppaa tarttee netin aikana. Voi ihan anonyymisti tilailla mitä ikinä haluaa ja jos livenä haluaa palvelua(panoa) niin menee thai-hierontaan.
- varoceehullut
homo niksu on hullu nakkijaakon kaveri, saa rikollisetkin sitten peräreikäänsä ilman seksikaupoja
kulissi tyttö samaa sukua sukunimeä, oikeasti kätee vetoa ollut siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241