Mafia 2 vapaasti kaupungille

Free Ride?

Xbox 360 ja Mafia 2. Nyt kun peli on pelattu läpi (easy tasolla läpi) ja tahtoisin päästä kaupungille tutkimaan paikkoja ja keräämään autoja ja rahaa, pitääkö minun aina valita joku Chapter ja mennä sitä kautta kaupungille riehumaan? Pääseekö tällä tavoin tallentamaan autot ja rahat silloin kun haluaa? Tehtäviä en siis haluaisi uudestaan pelata vaan tutkia paikkoja ilman että olisi kartalla tehtävä. Pitääkö peli pelata läpi Medium ja Hard tasolla jotta tulisi joku Free Ride toiminto? Toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan, oli vaikea pukea sanoiksi...

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tacktuck

Pääseekö pelaamaan ilman tehtävää?

• Oon pelannut ykköses

Mielestäni ainakin Mafia ykkösessä tuli tuo Freeride kun oli pelannut läpi. Tiedän mitä tarkoitat kysymykselläsi mutta itse en ole vielä kakkosta pelannut läpi, koska kaksiytiminen koneeni alkoi käyttää vain yhtä ydintä eikä pelaamisesta tule mitään.
      Mennyt jo vuosi pelaamatta kun ei ole saanut konetta kuntoon.
      CPU-Z ilmottaa koko ajan että vain yksi ydin käytössä.
      Samoin näppiksen resurssienseuraaja näyttää nykyään vain yhtä palkkia suorittimen palkissa.
      Ennen palkilla kulki kaksi palkkia ja koneen nopeus oli aivan jotain muuta kuin nyt.

Kyllä ottaapi päähän kyllä. Uuttakaan konetta ei oo varaa ostaa.

• Kunhan höpötän

No voi perhana.. Resetoi bios asetukset tai asenna windows uudestaan tai kenties kokeile järjestelmänpalautusta?? Olisko noista mihinkään, pääsisit pelaamaan mafia 2. Vai voisikohan osittain hajonnut prosessori käyttäytyä noin.. Tulisikohan freeride mafiaan jos pelaa pelin läpi vaikeimmalla asteella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe