Ystäväni, omaa yritystä vetävä, täysipäinen v 39 syntynyt sai Saunalahdelta puhelimitse edullisen liittymätarjouksen. Hyväksyi tarjouksen, jonka jälkeen puhelinmyyjä tiedusteli olisiko nuorempaa henkilöä esim. lasta joka voisi vahvistaa asian. Mikäli tämä oli ammattitaidottoman myyjän lipsahdus niin ok. Jos tämä on Saunalahden linja niin 1960-luvulla syntyneenä ennakoin tulevaa ikääntymistäni ja vaihdan liittymäni toisiin. Suosittelen sitä kaikille muillekin. Soitin parille muulle operaattorille, joilla ikärasismia ei kuulemma ole. Olivat lähinnä pöyristyneitä ja toivottivat ystäväni tervetulleeksi vaihtamaan liittymää.
Saunalahti - törkeää rasismia
2
120
Vastaukset
- urpo urpompi vanhus
Tuota, kuulostaa karmealta, mutta koska kyseessä on jo kuitenkin yli 70 vuotias henkilö, niin varmaankin ajatteli varmistaa, että on edes joku joka tajuaa mistä on kyse. Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon, kun joku vanhus höynäytetään tilaamaan jotain mistä ei tajua hevon pottua. Näköjään on parempi jos annetaan höynäyttelyn jatkua kuin joku asiallinen myyjä haluaa varmistaa, että vanhus oikeasti tajusi mitä tilasi.
Siis jos tuo on törkeää rasismia niin annetaan vaan siis höynäyttelyn jatkua vanhusten kustannuksella.- aasiakas
Kannattaa kaikkien tehdä se, että soittaessa yritysten asiakaspaleluihin, niin ottaa ylös asiakaspalvelussa vastannen henkilön nimi niin voi typerän kokemuksen jälkeen reklamoida ko. yrityksen esimiehiä tilanteista.
Liittymien palvelumarkkinoinnista on kyllä laissa ettei sitä saisi tehdä puhelimitse mm. asiakkaan iän ja yleisesti tuotteiden sisällön vaikeaselkoisuuden vuoksi.
puhelinpalveluiden lisäksi ongelmaa on myös sähkösopimusten kanssa, kun edullinen hinta ei koske kuin energiaa. Siirtoa ei nimittäin voi siirtää ja siirtohinta on usein enemmän kuin puolet tuotteen hinnasta.
Allekirjoittanut on ottanut toimintatavaksi sen, että voimassa olevien palveluiden kohdalla hoidan asiat ensin verkossa ja minulle soitetaan tarvittaessa. Jos minulle soitetaan niin asian kuuluani lunttaan luurin korvaan.
Iäkkään ihmisen sopimuksissa otan yhteyden tuotteen asiakaspalveluun jos kyse on asiasta joka sitä vaatii.
Lehtien tilaukset voi aina perua ilman kuluja. Sähkösopimus on pakollinen, kilpailutus ei tuo säästö mutta kaksi laskua hämärtää hintatajua kaikilla. Puhelinpalvelun ongelma on turhien ominaisuuksien ja laitteiden myyminen ja sopimusten purku jos laitteet on lunastettu ja avattu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102850- 1112096
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431554- 2601398
- 701003
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77880- 55874
- 44785
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93736