Ystäväni, omaa yritystä vetävä, täysipäinen v 39 syntynyt sai Saunalahdelta puhelimitse edullisen liittymätarjouksen. Hyväksyi tarjouksen, jonka jälkeen puhelinmyyjä tiedusteli olisiko nuorempaa henkilöä esim. lasta joka voisi vahvistaa asian. Mikäli tämä oli ammattitaidottoman myyjän lipsahdus niin ok. Jos tämä on Saunalahden linja niin 1960-luvulla syntyneenä ennakoin tulevaa ikääntymistäni ja vaihdan liittymäni toisiin. Suosittelen sitä kaikille muillekin. Soitin parille muulle operaattorille, joilla ikärasismia ei kuulemma ole. Olivat lähinnä pöyristyneitä ja toivottivat ystäväni tervetulleeksi vaihtamaan liittymää.
Saunalahti - törkeää rasismia
2
110
Vastaukset
- urpo urpompi vanhus
Tuota, kuulostaa karmealta, mutta koska kyseessä on jo kuitenkin yli 70 vuotias henkilö, niin varmaankin ajatteli varmistaa, että on edes joku joka tajuaa mistä on kyse. Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon, kun joku vanhus höynäytetään tilaamaan jotain mistä ei tajua hevon pottua. Näköjään on parempi jos annetaan höynäyttelyn jatkua kuin joku asiallinen myyjä haluaa varmistaa, että vanhus oikeasti tajusi mitä tilasi.
Siis jos tuo on törkeää rasismia niin annetaan vaan siis höynäyttelyn jatkua vanhusten kustannuksella.- aasiakas
Kannattaa kaikkien tehdä se, että soittaessa yritysten asiakaspaleluihin, niin ottaa ylös asiakaspalvelussa vastannen henkilön nimi niin voi typerän kokemuksen jälkeen reklamoida ko. yrityksen esimiehiä tilanteista.
Liittymien palvelumarkkinoinnista on kyllä laissa ettei sitä saisi tehdä puhelimitse mm. asiakkaan iän ja yleisesti tuotteiden sisällön vaikeaselkoisuuden vuoksi.
puhelinpalveluiden lisäksi ongelmaa on myös sähkösopimusten kanssa, kun edullinen hinta ei koske kuin energiaa. Siirtoa ei nimittäin voi siirtää ja siirtohinta on usein enemmän kuin puolet tuotteen hinnasta.
Allekirjoittanut on ottanut toimintatavaksi sen, että voimassa olevien palveluiden kohdalla hoidan asiat ensin verkossa ja minulle soitetaan tarvittaessa. Jos minulle soitetaan niin asian kuuluani lunttaan luurin korvaan.
Iäkkään ihmisen sopimuksissa otan yhteyden tuotteen asiakaspalveluun jos kyse on asiasta joka sitä vaatii.
Lehtien tilaukset voi aina perua ilman kuluja. Sähkösopimus on pakollinen, kilpailutus ei tuo säästö mutta kaksi laskua hämärtää hintatajua kaikilla. Puhelinpalvelun ongelma on turhien ominaisuuksien ja laitteiden myyminen ja sopimusten purku jos laitteet on lunastettu ja avattu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valkeakosken tappo
"Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k15727976Kuka oli tekijä?
Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso20317906Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi
Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä355938815-vuotiaan ruumis valkeakoskella
Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on276385Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä
Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi194193Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon
Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.1933803- 352020
Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho431487Miten meidän käy
Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m491235Toivottavasti tekijää ei suojella
Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v511187