Mitä pidätte Vaula-nimestä?
Vaula?
5
1647
Vastaukset
- Aurora
...Vaulasta tulee aika usein Paula. Eli riski väärinkäsityksille on suuri. Vaulasta voi myös tulla mieleen Vauva.
Erikoisen kauniita, v-alkuisia nimiä on monta: Vappu, Vanamo, Verna, Veini, Vieno ja Virva. - aika
nimi !
Opettajani nimi oli Valma. Mitäs pidät tästä?
Hieman on samanoloinen Vaulan kanssa. - yökukkuja
Hän oli alkoholisti.
Vaula erikoinen nimi ja tarkoittaa samaa kuin Ansa ja Rita eli ovat kaikki eräänlaisia pyydyksiä. Uusiksi samantyylisiksi nimiksi voisi ehdottaa Mertaa ja Loukkua...- Vaimo04
Hei,
Minun nimeni on Vaula. Toiseen en ole eläissäni törmännyt. Ihmiset usein ihastelevat nimeäni. Totta on, että ihmiset sotkevat ja varsinkin kuulevat nimen Paulana. Lukionopettajani kutsui kerran erehdyksessä laulaksi ja paras on kun nimeni on käännetty Violaksi.
Tosin Vaula nimi tulee ainakin jonkun nimikirjan mukaan Vitsanväännöstä ei todellakaan mistään pyydyksestä:)
Onnellinen ja iloinen nainen harvinaisensa nimensä johdosta. - Anonyymi
Vaimo04 kirjoitti:
Hei,
Minun nimeni on Vaula. Toiseen en ole eläissäni törmännyt. Ihmiset usein ihastelevat nimeäni. Totta on, että ihmiset sotkevat ja varsinkin kuulevat nimen Paulana. Lukionopettajani kutsui kerran erehdyksessä laulaksi ja paras on kun nimeni on käännetty Violaksi.
Tosin Vaula nimi tulee ainakin jonkun nimikirjan mukaan Vitsanväännöstä ei todellakaan mistään pyydyksestä:)
Onnellinen ja iloinen nainen harvinaisensa nimensä johdosta.Minunkin nimi on Vaula en minäkään ikinä ole toiseen tormännyt ja yleensä kaikki luulevat paulaksi tai vauvaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516430Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki904581- 564403
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243398- 2003088
- 412835
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202686mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132679- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536