Joo elikkäs tässä vähän aikaa sit mun unelmat tais täyttyä kun unelmieni kundi pyysi mua yhteen... Nyt vaan olis semmonen kysymys, että mitä voitas tehdä kun nähdään jatkossa? Mietin että voitais mennä leffaan tai semmosta, mut siis eihän me aina voida vaan leffaan mennä... Ja tää nyt on sen verran tuore juttu etten jostain syystä oo valmis menemään sen kundin kotiin tai mitään semmosta, et pyörittäiskö vaan jossain ilman sen järkevämpää syytä, vai..? Kiitti paljon kaikista asiallisista kommenteista! :)
vinkkejä...:)
3
552
Vastaukset
- Zummer
Kiva et sulle on käynyt näin onnekkaasti! :) No ite tykkään mennä treffeillä kiertelemään kaupungille. Voitte käydä kaupoissa ja jos muut aiheet loppuu niin voitte puhua vaatteista, esim. minkälaista vaatetta ette ikinä pistäisi päällenne. Sitte voitte mennä istuskelemaan johonkin kahvilaan, pikaruokalaan tai muuhun vastaavaan.
Jos on lämmintä voitte käydä ostamassa kaupasta jotain naposteltavaa ja mennä istuskelemaan vaikkapa puistoon tai rannalle.
Paikkakunnasta riippuen löydätte varmasti jotain kivaa muutakin tekemistä, esim. keilailu. Mutta pelkkä pyöriminenkin ilman järkevää syytä käy hyvin, saahan silti olla toisen lähellä ja tutustua paremmin!- llllll
Must sun ei kannata ainakaan lähtee kaupungille shoppailee koska suurin osa jätkistä ei ole siitä erityisen kiinnostuneita (minä mukaan lukien), mutta yksi hyvä vaihtoehto on mennä kahville tai jäätelölle ja jos teillä on jotain tärkeämpää puhuttavaa ja jänniittää sanoa jotain silloin kahvi tai kaakao on erin omainen vaihtoehto koska paineita voi purkaa kahvilusikan pyörittelemiseen...
- Blackrosé
llllll kirjoitti:
Must sun ei kannata ainakaan lähtee kaupungille shoppailee koska suurin osa jätkistä ei ole siitä erityisen kiinnostuneita (minä mukaan lukien), mutta yksi hyvä vaihtoehto on mennä kahville tai jäätelölle ja jos teillä on jotain tärkeämpää puhuttavaa ja jänniittää sanoa jotain silloin kahvi tai kaakao on erin omainen vaihtoehto koska paineita voi purkaa kahvilusikan pyörittelemiseen...
No... Mielestäni on aivan ihana viettää kullan kanssa aikaa ihan vaan tallaillen ympäri katuja käsi kädessä, katsella värikkäitä näyteikkunoita, istuskella puistoissa, pussailla...
Tehkää sitä mitä olette aina halunneet tehdä, jakakaa unohtumattomia kokemuksia yhdessä.
Ja onnea vielä minunkin puolestani. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847