Minulla on tässä sydämmelläni nyt monenmoisia asioita. Tässä taas miettii mitä haluaa tulevalta ja milaisiin asioihin haluaa ensi vuonna satsata. Kotiani olen miettinyt kovin. Millaisessa paikassa näet sydämmeni kodin ja mitä tähän kotiin liittyy? Asia on minulle tärkeä siksi toivoisin että katsot tähän. Jos jotakin muuta nousee, otan kiitolllisena vastaaan.
Joulun tunnelmaa sinulle
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
onko nimimerkkisi vihjaus ikään, vai kiireeseen? tai sitten työhön...
olet kovin yksinäinen, pelokas ja epävarma. mutta miksi ihmeessä?
missä ovat omat toiveesi ja unelmasi? eivät ne pilvissä kasva korkoa.
no joulun tunnelmissa olen kovasti! kiva, kun mainitsit siitä. kotonani on jouluvaloja melkein joka huoneessa, tänä vuonna jopa kylpyhuoneessakin. se oli uusin ideani :-)
kun kysyt ensi vuodesta voin ensin huokaista, ettet onneksi kuulu niihin ihmisiin, jotka uskovat huomiseen maailmanloppuun. mutta heti perään kuiskaan, etten osaa puhua ajoista, koska minun käsityksessäni ei ole aikoja. osaan vain puhua energioista. ja tietenkin rakkaudesta, mikä on energioista kaikkein suurin!
olivatko sinun vanhempasi yrittäjiä? ahkeria ja pontevia ihmisiä?
sitä kotia ei enää ole, se on jo ylittänyt korkeimman kukoistuksensa. mutta siitä jäi jälkeen ihanaa jälkipolvea, minkä tarkoitus (heidän, eli vanhempien), mielestä oli jatkaa samalla tavalla.
raha muuttaa paikkaansa liukkaasti, tällä hetkellä se on kaukana alkuperästään.
ilman kirjanpitoa sinunkaan taloutesi ei luista, mutta suunnittelulla pääset eteenpäin. niin vanhempasikin tekivät. he ovat tässä vieressäni molemmissa korvissani, kun kirjoitan tätä.
sanotaan rohkeasti, että sinä toivot itsellesi omaa rakasta ja taloudellista turvaa. niinhän se on. no mikä on oma panoksesi tässä yrityksessä? millä hänet "kaappaat"? se on sinun panoksesi, mihin on aivan pakko investoida. ja mitä enemmän investoit, sitä paremman koron saat panoksellesi.
sinun toinen kenkäsi on liimautunut kiinni lattiaan, toinen hieman värisee ja tahtoisi lähteä matkaan. eli: sinä yksinkertaisesti saat sitä, mitä itse annat.
tahdon kuulla sinun investoinnistasi tulevaisuuteen, ennekuin maalaan sinulle taivaanrantaa kaikkine auringonlaskuineen. voin katsoa sitä myös sähköpostin kautta oikein hartaasti, mutta en, ellet ensin itse vaivaudu pistämään kaikkea likoon. siis itseäsi ja omaa vaaleanpunaista energiaasi, mikä voisi myös olla purppuranpunaista!! mieti....
t. Keskiyö- Aikanainen
Minun vanhempani eivät olleet yrittäjiä, mutta isovanhempani olivat, muuten kuvauksesi osuu hyvin kohdilleen. Mitä tarkoitat tuolla saat itse sitä mitä annat? Epävarmuus tosiaan syö minua toisinaan paljon. Itse olen investoinut tulevaisuuteen niin, että olen koettanut selkiyttää mitä tältä eloltani oikein haluan. No turhat systeemit olen halunnut jättää taakseni ja säilyttää sen mikä antaa minulle. Onneksi lähelläni on vielä ihmisiä :) Minun tärkeää saada tehdä jotakin palkitsevaa ja työni on onneksi sitä. Itsestäni pyrin myös pitämään huolta, fyysisesti olenkin kunnossa, henkistä hyvinvointia minun on tietoisesti vaalittava, koska valoisat ajatukset kaikkoavat jos unohdan sen... Omaa rakasta toivon ja välillä ajattelen kantaako tämä maa päällään sellaista miestä, jonka kanssa voisin syvempää kokea? En hautaudu kotiin ja tapaan ihmisiä, minusta ollaan kiinnostuneitakin, mutta valitettavasti ihan väärät tyypit. En oikein keksi miten tähän investoisin. Vaikka yksinäisyyttä koenkin, en halua pinnallisia suhteita elämääni, ne eivät sitä yksinäisyyttä mielestäni poista. Auttaako tämä saamaan kiinni paremmin energioistani, oikeilla jäljillä kun olit suhteeni hyvinkin. Nimimerkillä halusin kuvata sitä, että on ikää, naiseutta ja sinkkukin olen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937