Lääkkeet

selkävaivainen

Onko kellään tietoa löytyykö Thaimaasta (Krabilta) Panacod tabletteja siis vastaavia.

19

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särkyä

Panacodista en osaa sanoa, apteekkeja on useita. Itse selkävaivaisena varasin kotoa. Ostin tältä apteekista lämpölaastaria, ja laitoin selkään lentomatkan ajaksi.
      Helpotti oloani huomattavasti , kanattaa kokeilla jo kotimaassa sopiiko sen käyttö.

• Jungle Park

Panacodia myydään ihan yleisesti apteekeissa Thaimaassa

• näin on

ainakin vastaavia löytyy...valikoimat paremmat kuin Suomessa....ja hinnat vain murto-osa...

• aloittelija1

Nythän ei puhuta panadolista vaan panacodista joka sisältää kodeiinia mikä lasketaan Thaimaassa huumausaineeksi.

• panacoooood

Thaikupin sivuilla hyvä ja valaiseva keskustelu tästä Panacodista. Enpä ottais mukaan.

• mjhgty

Entäpä jos tarvit niitä,ja on lääkärintodistus ja resepti mukana.

• polit1

panacooood mistä löytäisin tämän valaisevan keskustelun,alkoi mietityttämään vaikka on dokumentit mukana....

• mikä vaikeaa?

aina omat lääkkeet ja reseptit mukaan kun lähtee matkalle...ja ne pakataan aina käsimatkatavaroihin....

• Kipu ammattilainen

Juuri näin, lääkkeet mukaan ja reseptit mukaan tai todistus apteekista, jos huumeiksi luokiteltuja lääkkeitä tai e-resepti. Panacodin käyttäjälle myös tiedoksi, että Panacod ei ole huumelääke!

• että näin
        Kipu ammattilainen kirjoitti:

Juuri näin, lääkkeet mukaan ja reseptit mukaan tai todistus apteekista, jos huumeiksi luokiteltuja lääkkeitä tai e-resepti. Panacodin käyttäjälle myös tiedoksi, että Panacod ei ole huumelääke!

lueppas lista mitkä luokitellaan huumeiksi (CODEIN)mitä tämä lääke sisältää.Pitää olla erillinen lupa tästä lääkkeestä minkä myöntää Thaimaan viranomainen,ja jonka sain.

• plkijuh

Lääkärin pitää täyttää suomessa ic 1 lomake joka tulee faksata thaimaan viranomaisille mistä tulee sitten lupa.Tämä koskee siis ainakin panacodia.

• lkiujyh

pitää paikkansa.

• lkmnbvc

Pameja ja muita mielialalääkkeitä saa viedä 30 päivän annoksen lääkärin todistus tai resepti mukaan.Tämä 30pv koskee myös panacodia.

• ei käy järkeen

Mikset vie Suomesta?

• jhgbv

tarkoitus on viedä...

• pääseekö?

Onpa kumma kommentti. Pääseekö selkäsäryistä Panacodilla?

• mkjuhg

Tuo kovasti helpotusta,mulla on vielä toinen lääke siinä rinnalla.En pääse koskaan kokonaan selkävaivoista vika on semmoinen että ei auta puukkokaan.

• bghjk

Apteekeista ei tunnu ainakaan löytyvän.Puistelevat vaan päätään ,suoraan lääkäriltä kyllä saa jos on resepti mukana.Esim loma clinik ao nangissa.

• eikemikaaleille

Menet pään hierontaan, tunnetaan nimellä intian heedmäässääs.

Saat lopettaa lääkkeiden vetämisen kertaistumalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe