Itse olen ainakin huomannut varsinkin nyt tänä vuonna salibandykisojen sekä Olympialaisten aikoihin sen, että suomalaisten (mies)urheilijoiden joukosta ei löydy kovinkaan paljoa iloa silmälle, toisin kuin ulkomaalaisten joukosta... onko joku asiasta samaa mieltä?
Luonnollisesti Olympialaisten kohdalla on hieman vääristynyttä vertailla, sillä kuitenkin suhteessa ulkomaalaisia on satoja kertoja enemmän. Mutta etenkin joukkuelajeissa tämä tulee hyvin ilmi - usein voi nähdä hyvännäköisiä jätkiä ulkomaisissa joukkueissa, kun taas suomalaiset urheilijat kun tuntuvat olevan suurin osa sellaisia nuuska huulessa olevia rasvalettejä tai sitten ihan mattimeikäläisen näköisiä.
Ulkomaiset vs suomalaiset urheilijat
7
1383
Vastaukset
- Titulointia
katsopa esim. Tero Tiitu, siinä vasta Mies, isolla ämmällä.
- eikai2
Hyh, aivan liian kalpealta ja hoikalta tuo näyttää. Ei mitään charmikkuutta.
- läähpuuh
Aivan upea adonis tuo Tero Tiitu.
Onhan Tero Tiitu komea ja sexy. Tänään oli Jälkihiki-ohjelmassa. Ikään on tullut lisää ja seksikkyyttä!
- ManuNami
Urheilija ja urheilutoimittaja Manu Myllyaho on tosi kuuma pakkaus!
- Vshenkienviemää
Vs on vs vaikka helle loppuis.
- Nippleman
Berliinin yleisurheilijoissa on montakin hottia tyyppiä, esim. Robert Harting vie minulta jalat alta ja Glasgowin uimareilta katselen lähinnä tissejä, monilla todella seksikkäät hyvänkokoiset nännipihat ja nännit, Ari-Pekka Liukkosella on huippuseksikkäät, niitä olis kiva nuolla. Onhan tuo aiemmin mainittu Tero Tiitukin hot, valitettavasti en löytänyt hänestä kuvaa ilman paitaa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850