Ostin varsi-imurin (Electrolux) ja nyt on erimielisyyttä sen lataamisesta. Mies sanoo että ladataan vain tarvittaessa niin kuin puhelin ja minä että saa olla koko ajan seinässä. Kumpi on oikeassa? Akku on NiMH.
Varsi-imuri
3
1049
Vastaukset
- Näin se on
Minulla on myös Electroluxin rikka-imuri ja se on aina latauksessa.
Hyvin on pelannut jo vuosikaudet.- 2-5 vuoden elinikä
Pelaahan se muutaman vuoden, mutta pikkuhiljaa akut ryytyy. Parempi olisi silloin tällöin käyttää akut tyhjiksi. Näin sain oman laitteeni elinikää jatkettua parilla vuodella, mutta viisi alkaa olla jo maksimi - jaksaa kyllä edelleen käydä 10 min, mutta imuteho on jatkuvasti heikko eikä suulakkeen harja enää pyöri kunnolla.
Tästä pitää antaa eluxille pitkä miinus, kun laitteen käyttöikä on muutama vuosi (jos akkuja ei elvytetä purkamalla ne välillä tyhjiksi) ... max 5 vuotta, koska akkuja ei ole tahty vaihdettaviksi -> koko laite roskiin. Muilta osin laite on kunnossa eli helposti uusittavan akkupaketin kanssa käyttöikä olisi helposti 10 vuotta.
Joo, tiedän, että jostain saa hankittua irtoakkuja ja sitten pitää vain selvittää, miten kertakäyttöiseksi rakennetun laitteen saa avattua murskaamatta sitä täysin....
- -------
Varsi-imureihin ei saa akkuja erikseen, vaan pitää ostaa koko käsiosa, jonka saa varaosana, mutta hintaa tulee melkeen yhtäpaljon kuin koko imurille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762