Tänään on se suuripäivä ja maailmanlopusta ei tietoakaan...vielä.
HUNKSZ, onnitteluni
54
203
Vastaukset
Kiitos paljon.
Jospa muutos on kuitenkin alkanut, se etenee vaivihkaa ja maailma muuttuu, paremmaksi paikaksi kaikille elää.
Syntyvyys romahtaa järkevälle tasolle, joten vettä ja ruokaa riittää.
Maapallo lämpenee ja talvet katoavat, vain etelä-navalle nousee enää laskettelu-keskuksia.
Pulkkiin tulee apu-pyöräpaketti ja lapset ovat onnellisia.
Sadismiin ja vihaan johtavia Geeni-muunnoksia ei enää tapahdu.
Kättely katoaa, kaikki halivat.
Tomaatteihin syntyy mutaatio, joka saa niitä syövät läski-moosekset onnellisiksi normaali-painoisiksi ihmisiksi. :)
H.- miranda
Hunksz
Synttäreitäsi olikin tarkoitus onnitella, eikä maailmanlopusta kirjoittaa mitään. Mistähän sekin juolahti mieleeni?
Olihan tuolla musaketju täynä onnitteluja, mutta he, jotka eivät kurki sinne, niin tänne sopii onnittelut. miranda kirjoitti:
Hunksz
Synttäreitäsi olikin tarkoitus onnitella, eikä maailmanlopusta kirjoittaa mitään. Mistähän sekin juolahti mieleeni?
Olihan tuolla musaketju täynä onnitteluja, mutta he, jotka eivät kurki sinne, niin tänne sopii onnittelut."miranda"
Kun minua onnitellaan, pitää aikojen ja paikkojen aina antaa tilaa. :)
Jospa jotain on jäänyt mieleesi lehti-uutisista? :)
H.- normaali-painoinen
No nii´n poju, sinustakin tuli viimeinkin eläkeikäinen kai
?
Toivoopi jo pian vuoden iäkkäämpi mies, ja nyt myös normaalipainoa kantava otus. normaali-painoinen kirjoitti:
No nii´n poju, sinustakin tuli viimeinkin eläkeikäinen kai
?
Toivoopi jo pian vuoden iäkkäämpi mies, ja nyt myös normaalipainoa kantava otus."normaali-painoinen"
Lumen pitäisi aina tehdä hoikkia enkeleitä eteisiin.
Tuntuu että kiitosta pitää antaa sinullekin.
Mitenkä se niin aina meneekin, että 63V. mies tuntee pojusti?
H.- normaali-painoinen
hunksz kirjoitti:
"normaali-painoinen"
Lumen pitäisi aina tehdä hoikkia enkeleitä eteisiin.
Tuntuu että kiitosta pitää antaa sinullekin.
Mitenkä se niin aina meneekin, että 63V. mies tuntee pojusti?
H."tuntee pojusti?"
Niinpä, sitä minäkin olen aikoinani arvaillut. Mut kyse on siitä kun olet useammin ku kerran antanut meikäläiselle nuorisoleiman, tosin olen siitä vain hyvilläni, koska pipoani ei sekään kiristä millään tavoin suuntaan jos toiseen. Onnittelut täältäki suunnalta:))
"Maailman loppulaskenta" on varmasti alkanut ainakin näiltä iän askelmilta.. Tuoko se tullessaan hyvää vai pahaa, tai edelleen molempia.. Mene ja tiedä? Aina vaan on hyvää ja pahaa....
Rauhaisaa Joulua kuitenkin:)))sasus kirjoitti:
Onnittelut täältäki suunnalta:))
"Maailman loppulaskenta" on varmasti alkanut ainakin näiltä iän askelmilta.. Tuoko se tullessaan hyvää vai pahaa, tai edelleen molempia.. Mene ja tiedä? Aina vaan on hyvää ja pahaa....
Rauhaisaa Joulua kuitenkin:)))"sasus"
Kiitos ja Hyvää Joulua
H.
Jaaha, no onneks olkoon nyt vaan munkin puolesta.
"Nittaminax"
Kiitos kissanainen!
Olen pahoillani, jos tunnet jotenkin pakollisuuden tunnetta :)
H.hunksz kirjoitti:
"Nittaminax"
Kiitos kissanainen!
Olen pahoillani, jos tunnet jotenkin pakollisuuden tunnetta :)
H.Hmmm ja minä olen pahoillani jos sinä sait sellaisen kuvan.
Pahoitteluni!Nittaminax kirjoitti:
Hmmm ja minä olen pahoillani jos sinä sait sellaisen kuvan.
Pahoitteluni!"Nittaminax"
Pörröiseni...
No-sana on vähän ongelmallinen
No, kappas vaan, minähän osaan tämän....
No, jopas nyt jotakin, Kummipojastanihan on kasvanut mies...
No, jos nyt tämän kerran...
No, kaitpa se on tehtävä....
No, tietysti suostun ottamaan sormuksesi....
Suomi on loistavan kuvaannollinen kieli, varsinkin jos lausujan näkee ja äänensävyn kuulee.
No, älä sure, olet aina minusta kiva kaveri.
H.hunksz kirjoitti:
"Nittaminax"
Pörröiseni...
No-sana on vähän ongelmallinen
No, kappas vaan, minähän osaan tämän....
No, jopas nyt jotakin, Kummipojastanihan on kasvanut mies...
No, jos nyt tämän kerran...
No, kaitpa se on tehtävä....
No, tietysti suostun ottamaan sormuksesi....
Suomi on loistavan kuvaannollinen kieli, varsinkin jos lausujan näkee ja äänensävyn kuulee.
No, älä sure, olet aina minusta kiva kaveri.
H.Jos haluaa ymmärtää toisen textin väärin niin sille en voi mitään, mutta olisiko asiaan auttanut se jos perässä olisi ollut huutomerkki.
Mieti miltä textini olisi kuulostanut iloisena huudahduksena.
Pitkin hampain onnittelen päivänsankaria..
Syntymäpäiväsankari,
uljas, rohkea,
mies monien naisten mieleen.
Toivon ettei tänään mikään menisi pieleen,
ei kaatuisi oluttölkki,
eikä polttaisi rööki paidan hihaa,
kukaan ei ilkeillä sanoilla ilmaa pilaa.
Saat pelkkiä kehuja,
toivotuksia onnen,
hienoja hetkiä,
hauskoja retkiä,
kauniita sanoja,
rakkauden valoja.
Silloin on päiväsi kaikkein parhain,
heräät huomenna
uuteen päivään
taas aamulla varhain.
:)"Anceli"
Kiitos!
Minä melkein hyväksyn tuon runon, en siksi että kaikki siinä on totta, ansaittua ja täydellistä, vaan siksi että sen rytmitys on aikasti hyvä :)
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Kiitos!
Minä melkein hyväksyn tuon runon, en siksi että kaikki siinä on totta, ansaittua ja täydellistä, vaan siksi että sen rytmitys on aikasti hyvä :)
H.Ole hyvä ja tuo nyt on ihan liian kauniisti sanottu, että melkein hyväksyt.
Minähän en osaa runoja kirjoittaa, omasta päästäni vaan tempaisen jotain sopivaa... :)
- syntymäpäivänäsi H
"syntymäpäivänäsi H"
Äitäh!
Jonkun verran ymmärsin laulustakin.
Tekisi mieleni opiskella Eesti keel, varsinkin kun se joskus kuulostaa hauskaltakin.
Suomalaisen korvissa.
H.
- Hei kun keikuskelen
Tämän Aloituksen avaan. Otsikko räväytti mieleeni olisko jokusen vuosi sitten, kun kirjoitin sinulle kuvaelman "lampunkuupamaisesta" lentämisestä kilkuttimet helisten mökkisi laiturin lähitienoolla. Hitto kun en tarkkaan enää muista sitä.
Hmmm... ihan varma en ole, kirjoitinko tarinan syntymäpäiväsi kunniaksi vai olikohan se laihdutuskuurisi voitokkaan onnistumisen johdosta.:)
Sinä et tainnut siitä pitää. Heh, mutta sen sanon, että itse naurut purskahtivat suupielistä sitä kirjoittaessani. Ihan hyväntahtoista purskailua, ei sen puoleen.
Joten, täten, siis että ja silleen, tahdon toivottaa mitä parahinta syntymäpäivää sinulle. Hurjasti, etten sanoisi Älyttömän paljon toivotuksia.
Ellen olisi huushollin siivoushommissa näin totaalisesti, niin toki kirjoittaisin sinulle mukavan onnittelutarinan.:)
Sinä taidat olla ikinuori. Tässä kuitenkin jokunen lausahdus, joita voit vanhuutta ootellessas lueskella.
Olet tulossa siihen ikään........
....kun pyydät naisia viettämään kanssasi kohtalaisen tuhmaa viikonloppua.
....kun rakastelu tekee sinut villieläimeksi - laiskiaiseksi.
....kun ei enää tarvitse juosta naisten perässä - koukkaat heidät vain kävelykepilläsi.
....kun odotat kovasti tylsää koti-iltaa.
....kun lykästäminen tarkoittaa arpajaisvoittoa.
....kun henki on altis, mutta liha liian hemmetin väsynyt.
:)"Hei kun keikuskelen"
Kiitos!
Kyllä minä kulkuset muistan muulloinkin kun Joulu alla.
Lepakot kyllä nukkuvat talviunta.
Kaikenlaisen alla sitä on 63V. mies elämässään joutunut keppiään käyttämään.
Koukutellenkin.
H.
- äimääntynyt
Siis ... Miranda? ... onko tämä Hunksi joku hermafrodiitti, vai miksi hän mies-itseään onnittelee naisena?
- Ei oraakkelikaan
Olkoon siveysvöissänne lukolliset luukut myös takatuuppareita varten. Maailmanloppu väijyy takaovella.
- miranda
äimääntynyt
Siis minun tässä pitäisi olla "äimääntynyt"! Oletko joku korppiksen kopio, joka mielivaltaisesti yhdistelee kirjoittajia arvauksineen;
" olikohan tuo tuo vai tuoko se olikin tuo ja kuinka se kirjoitti silloin niin ja nyt kirjoittaakin noin?ilmiselvästi valehtelee ja leikkii kaksoisolentoa!! Tästähän täytyy heti informoida toisia"!!!!!!
Minä olen nainen, kahden lapsen ja kahden lapsenlapsen mummimammi, en tietenkään lasteni, heille olen äiti, en mutsi.
Ajattelin kyllä, että tähän ketjuun ei kukaan uskaltaisi tulla moittimaan synttärisankaria, koska minäkin pidin suukkini (kirjoitukseni) melkein supussa, paitsi, että aluksi lipsahtikin tuo maailmanloppu.
Yritä nyt Jouluksi rauhoittaa mielesi noista nettipalstojen kirjoittajien "kaksoisolennoista", sillä et minusta saa Hunkszia, vaikka veisit nurkantaakse ja n....sit uudestaan. miranda kirjoitti:
äimääntynyt
Siis minun tässä pitäisi olla "äimääntynyt"! Oletko joku korppiksen kopio, joka mielivaltaisesti yhdistelee kirjoittajia arvauksineen;
" olikohan tuo tuo vai tuoko se olikin tuo ja kuinka se kirjoitti silloin niin ja nyt kirjoittaakin noin?ilmiselvästi valehtelee ja leikkii kaksoisolentoa!! Tästähän täytyy heti informoida toisia"!!!!!!
Minä olen nainen, kahden lapsen ja kahden lapsenlapsen mummimammi, en tietenkään lasteni, heille olen äiti, en mutsi.
Ajattelin kyllä, että tähän ketjuun ei kukaan uskaltaisi tulla moittimaan synttärisankaria, koska minäkin pidin suukkini (kirjoitukseni) melkein supussa, paitsi, että aluksi lipsahtikin tuo maailmanloppu.
Yritä nyt Jouluksi rauhoittaa mielesi noista nettipalstojen kirjoittajien "kaksoisolennoista", sillä et minusta saa Hunkszia, vaikka veisit nurkantaakse ja n....sit uudestaan."miranda"
Kait tähän on otettava osaa, nimimerkkini kun on mainittu erityisen hellästi.
Minä en koskaan ole kukaan muu, kuin HUNKSZ, mutta olen hyvin ymmärtänyt miksi moni pyrkii minuksi.
Ymmärrän hyvin myös kirjoitukset, jotka viittaavat jollain tavalla minuun.
Joululahjaksi toivoisinkin, että minulla ei kiusattaisi toisia nimimerkkejä.
Suokoot kirjoitukseni kaikille mielenrauhaa ja onnellisuutta, kuten aina.
H.- lisää arvattavaa
miranda kirjoitti:
äimääntynyt
Yritä nyt Jouluksi rauhoittaa mielesi noista nettipalstojen kirjoittajien "kaksoisolennoista", sillä et minusta saa Hunkszia, vaikka veisit nurkantaakse ja n....sit uudestaan.Se tuo kateus pistää tekemään monenlaista, laulussa lauletaan kadulla tuulemisesta korppiksella tuulee korvienvälistä.
- miranda
hunksz kirjoitti:
"miranda"
Kait tähän on otettava osaa, nimimerkkini kun on mainittu erityisen hellästi.
Minä en koskaan ole kukaan muu, kuin HUNKSZ, mutta olen hyvin ymmärtänyt miksi moni pyrkii minuksi.
Ymmärrän hyvin myös kirjoitukset, jotka viittaavat jollain tavalla minuun.
Joululahjaksi toivoisinkin, että minulla ei kiusattaisi toisia nimimerkkejä.
Suokoot kirjoitukseni kaikille mielenrauhaa ja onnellisuutta, kuten aina.
H.hunksz
Käsitinkö oikein, että kuvittelet minun pyrkivän sinuksi??
No, ei todellakaan kuunakullan valkeana, että yrittäisin olla sinuna.
Ekaksi taas toivoisin sinulle, että et koskaan, siis et koskaan, mainitse, että tästä on jo kirjoitettu, äläkä linkitä, missä on jo kirjoitettu??
Meneekö tämä nyt kuitenkin riitelyksi, kun kerrankin yritin avata keskustelun, johon ei tulisi riidan siementäkään.
No, musa linkki oli jo hereillä, sillä kurkkasin sinne, kuka on aamuvirkku minun lisäkseni. Itse en kuuntele toisten valintoja musassa. Se veisi liikaa aikaa.
- Eräs vaan;)))
Kaikesta huolimatta tai ehkä juuri siksi;))) ööäsh..---Lämpimät Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta Hunksz ja Hyvää Joulua. http://www.youtube.com/watch?v=hHwFHz4lzHc.
- oikein hyvää sulleki
Hunksi taitaa olla nyreissään friidulle kun ei ees kiittele ;DDDD
- onneksi ei
oikein hyvää sulleki kirjoitti:
Hunksi taitaa olla nyreissään friidulle kun ei ees kiittele ;DDDD
Sehän olisi kuin bensaa heittäisi kituvaan nuotioon. Ei sekobultsia tälle palstalle haluta.
- oikein hyvää sulleki
onneksi ei kirjoitti:
Sehän olisi kuin bensaa heittäisi kituvaan nuotioon. Ei sekobultsia tälle palstalle haluta.
totta puhut, hyvää joulua sinulle!
- Tsau.
onneksi ei kirjoitti:
kirjoita tuo henkilöön menevä mollauksesi edes oikein. Se on boltsi. Ei bultsi;))
Hyvää Joulua vain sinullekin.
Tsau:Friidu - miranda
Tsau. kirjoitti:
kirjoita tuo henkilöön menevä mollauksesi edes oikein. Se on boltsi. Ei bultsi;))
Hyvää Joulua vain sinullekin.
Tsau:FriiduMoi friidu.
Moneksihan meitä on uskoteltu, siis nuo korppiksen uskottelut moni nikeistä ja nyt minutkin on nimetty hunksizsin kaksois olennoksi ja toisaalta sinuksi?
En voi muuta todeta kuin, että jäljet viittaavat "sylttytehtaasen", henkilöön, joka taltioi viestejä toisilta, joita sillointällöin julkaisee niitä sopivasti ja aina pilkallisesti!
Mutta sinä olet friidu ja minä olen miranda, naisia molemmat, uskoisin, ja molemmat kuitenkin "miehiin mieltyneet", siis ei lesboja, ...ainakaan viellä - kop kop
miranda kirjoitti:
Moi friidu.
Moneksihan meitä on uskoteltu, siis nuo korppiksen uskottelut moni nikeistä ja nyt minutkin on nimetty hunksizsin kaksois olennoksi ja toisaalta sinuksi?
En voi muuta todeta kuin, että jäljet viittaavat "sylttytehtaasen", henkilöön, joka taltioi viestejä toisilta, joita sillointällöin julkaisee niitä sopivasti ja aina pilkallisesti!
Mutta sinä olet friidu ja minä olen miranda, naisia molemmat, uskoisin, ja molemmat kuitenkin "miehiin mieltyneet", siis ei lesboja, ...ainakaan viellä:) jaa miranda tällä kertaa :D
Hunksille onnittelut täältäkin. Tais olla melkoinen maailmanlopun meininki jo silloin:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iLd3Pduvss8"tulisilla"
Kiitti, Kotkan korkkari.
Mikko oli jo nuorena koulun käynnyt toimittaja ja muutenkin sanavalmis mies.
Koulutusta lukuunottamatta tunnen jotain läheistä häneen.
Unohtakaamme kättely kulta, ja laittakaamme kainalomme yhteen.
Laittakaamme myös rakkauden sinfoniamme maarinan siipien suojaan.
H.hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
Kiitti, Kotkan korkkari.
Mikko oli jo nuorena koulun käynnyt toimittaja ja muutenkin sanavalmis mies.
Koulutusta lukuunottamatta tunnen jotain läheistä häneen.
Unohtakaamme kättely kulta, ja laittakaamme kainalomme yhteen.
Laittakaamme myös rakkauden sinfoniamme maarinan siipien suojaan.
H.Joo no Maarinan siivet on eri ketjussa mutta kun tämän huomasin niin tänne laitoin synttärilaulun.
Jos oikeesti on synttärisi tänään niin onnittelen. Täyttää vuosia samana päivänä kun maailma loppuu on todella lottovoitto.
- tuskin on synttärit
Hyvä että joku toinenkin epäilee asian paikkansa pitävyyttä.
tuskin on synttärit kirjoitti:
Hyvä että joku toinenkin epäilee asian paikkansa pitävyyttä.
"tuskin on synttärit"
Voin vannoa asian myös isäni kautta.
Toivottavasti se valaisee, ja estää heidän pahoinpitelyään.
H.
- lopun eelläkö?
Näin äsken taivaalla puolokuun ja kaksi kirkasta pistettä joiden perässä oli punertavat pitkät vanat. Mitä merkinnee?
Pitäiskö sitä Hunkszia vielä onnitellakin? Jaahas ,se on sitten se päivä jota moni pelkäs ja toivoi.
Mä orotin ikusta kesää ja sä ?niin mitä mahroitkaan orotella.
Mut asiaan nyt on sun päiväs ja joulukuun lapsena mä onnittelen toista.
Olet niin monta kertaa kirjottanut runon mulle et vastavuorosest mun on sit annettava kunnon pusu sulle.
Oleppa hyvå.- Kanelipullanen
Onnea myös siulle Koti-kehrätty lähimenneitten synttäreittesi johdosta.
Älähän törmää mäenpuuhun kun kelekalla lasket alas.
- Pusi_Pusi_Kiss_Kiss
ei kelvannut hunksille mun onnittelut?
poistoon laittoi asiattomana viestinä?
mitähän asiatonta siinä oli? moderaattorien mielestä?
thtp://www.youtube.com/watch?v=dDWny2sbcag - FF 58
Noh, kyllä minä Jouluruuat ostin ja "pukki" toi hirvipaistia joten toivoa on, luulisin. Sehän olisi kunniakasta kuolla omana syntymäpäivänään joka minullakin sattuu olemaan 22.12. Olen elänyt hyvän elämän ja minulla on henkistä pääomaa jota kukaan ei voi ottaa pois joten surut sikseen ja saunaan.
Katsotaan herätäänkö huomenna...
T. Eräs entinen vakipalstalainen.- ----------
Kiitos ja kunnia, meille kaikille tänään syntyneille.
Cliff Richardin Onnitteluja hain, mutta kovin olivat säröisillä äänitteillä pilattuja.
Mutta onneksemme joku oli laittanut Robinin, aito-Robinin version, ilman säröjä, niin kuin pitääkin.
Onnittelut Sinulle ja Minulle!
http://www.youtube.com/watch?v=fl0ThzJ-2Wk
Not, toki, myös Huknsille, jokaiselle on paikkansa.
- demeter
Sinähän sait etukäteisonnittelut jo eilen, hunksi, mutta esitetään nyt ihan viralliset, kun näin isot bileet saatiin...
Kun maailmanloppua ei tullut, tulkintaa korjattiin niin, että ollaan uuden aikakauden alussa. Onks sulla mitään vihiä tulevasta, meinaan, kun olet merkkipäiväsi vuoksi enempi avoimena, kuulolla tulevaan päin ?
Ellei ole, hillittyä juhlailtaa sinulle. "Pidä ittes miehenä" (sanoi mies kaverilleen, joka oli menossa sukupuolenvaihtoleikkaukseen.)- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Kakkosena on kuvitelmiani.
H.Oikein (hunksi). Huomasin itsekin vasta. Tämmöistä se on kun alkaa hötkyillä, eikä malta lukea edes sinun painavia puheitasi..))
Mutta ei huono visio ollenkaan. Kyllä sinä viisastella osaat.
Jatka samaan malliin. demeter kirjoitti:
Oikein (hunksi). Huomasin itsekin vasta. Tämmöistä se on kun alkaa hötkyillä, eikä malta lukea edes sinun painavia puheitasi..))
Mutta ei huono visio ollenkaan. Kyllä sinä viisastella osaat.
Jatka samaan malliin."demeter"
Eipä ollut tuo kirjoitelma viisastelua.
Minä vain tuppaan kitjoittamaan ihqu-suosittua huumoritekstiäni, silloinkin kun jokainen kirjoittamani asia on totta.
Väkivalta, lihavuus, yli-kansoitus, kovat pakkaset, empatian- ja hellyyden väheneminen, ovat kaikki maailman kansoja huolestuttavia asioita.
Hyvää Joulua runotyttö.
"Vaikka sielua raastaisi kuinka paljon, on pokerinaamalla pakko olla,
tuo on riesana Jouluisin aikuisten, koko aaton kun heilläkin kiehuu polla.
siellä vieläkin jylläävät lapsosten aatteet, joko jo, saan aukaista lahjani mun?
raastaen kunnolla, innokkaasti."
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Eipä ollut tuo kirjoitelma viisastelua.
Minä vain tuppaan kitjoittamaan ihqu-suosittua huumoritekstiäni, silloinkin kun jokainen kirjoittamani asia on totta.
Väkivalta, lihavuus, yli-kansoitus, kovat pakkaset, empatian- ja hellyyden väheneminen, ovat kaikki maailman kansoja huolestuttavia asioita.
Hyvää Joulua runotyttö.
"Vaikka sielua raastaisi kuinka paljon, on pokerinaamalla pakko olla,
tuo on riesana Jouluisin aikuisten, koko aaton kun heilläkin kiehuu polla.
siellä vieläkin jylläävät lapsosten aatteet, joko jo, saan aukaista lahjani mun?
raastaen kunnolla, innokkaasti."
H.Niin (hunksi). "Sana on sormi, joka osoittaa kuuta, mutta sormi ei ole kuu", sanovat idän viisaat. Runoudessa pätee parhaiten. Merkitys on sanojen takana, you know..))
Huumori vaatii sitä, että on tajunnut elämän traagisuuden ja kun ei muuta voi, nauraa sille, hyväntahtoisesti, you know..))
Hyvää joulua myös sinulle,
- mimmimummi
Onnitteluni myöskin.. oli niin tunkua täällä eilen ...Onnea Jousimies miehelle.. toivoo Vesimies nainen..
http://www.youtube.com/watch?v=dq893PwGpdo"mimmimummi"
Kiitos kauniisti sinulle.
Minä jätän musiikin maarinalle, mutta tässä aloituksessa se saa olla ja pitääkin saada olla.
Kiva-sanainen laulu, jotain on siis annettava sinullekin, omasta itsestäni:
"Silmät tummat niinkuin syksyinen yö, niistä vieläkin hehkua voi tähtien vyö,
vaan harvoin enää salamat nuoruuden lyö, koska takanaan on tuskainen työ.
Silmät vieläkin pystyvät tummumaan silloin, kun jotakin syvästi kaipaa illoin,
yhä vielä palaa rakkauden liekki, on muistoissa se leikki, vaikka hiipuva on liekki."
H.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312485Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175351Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344988Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752417Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142270Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931853FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225