Pienoismallitukku Kusetusta koko pulju!!

gtx 560ti

Kenelläkään kokemusta pienoismallitukusta? Taitaa olla huijausta koko kauppa, raha näille kyllä kelpaa, mutta mitään et saa vastineeksi. Puhelimeen ei vastata saati sähköpostiin.
Jos jollakin olisi kokemuksia niin olisi mukava kuulla niistä...

21

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikkomallari
      • 312

        Minkä ihmeen takia maksatte ennen, kuin tavarat on käsissa. Postiennakolla tilatessa täytyy ainakin jotain lähettää kaupan, jos meinaa rahansa saada asiakkaalta.

        Nyt joku itkee, kohta tuon postiennakon olevan kalliimpaa. No kumpi on kalliimpaa maksaa ensin yksi maksu eikä tavaraa ja sitten tilata sama tavara toisesta kaupasta ja maksaa taas.


    • 619

      Mulle on ainakin kaikki tilaukset tullu. Jos on joku malli viivästynyt niin ovat asiasta ilmoitelleet.

    • Minä olen kaksi laivaa tilannut Pienoismallitukusta, postiennakolla, ja molemmat on kyllä tullut perille
      Sähköpostiinikin on vastattu aina, sen kolme tai neljä kertaa mitä sieltä olen jotain kysynyt
      Kärsivällisyyttä ihmiset, kaikki ei aina tapahdu heti

      • MarttiMallariTTt

        Kannattaa pelata lottoa moisella tuurilla.

        Ainahan niitä yksittäistapauksia on että sähköpostit katoilee, puhelinyhteyksien kanssa on ongelmia jne. Mut Pienoismallitukun osalta on kyl monesta suunnasta kuulunut valituksia, ei enää ole yksittäistapaukset kysessä vaan isompi ongelma.

        Onko tilauksia liikaa henkilökuntaan nähden? Eikö ole rahaa tilata tavaraa varastoon? Nettisivuilla on viestiä, että isoja kuormia tullut, eivätkä ehdi sähköposteihin vastaamaan, vaan kuormien purku on tärkeämpää. Jos asiakassuhteet halutaan säilyttää, niin asiakaspalvelu on se tärkein juttu, ei ne tavarat sieltä laatikoista mihinkään karkaa!

        "Kiireellisissä asioissa kannattaa soittaa. " on myös tiedotteessa. Kyllä jää soittamalla noilla hinnoilla.


    • gtx 560ti

      Mutta kun aikaa mennyt n. 4kk ja ei vastailla emailiin eikä puhelimeen...No juttu jo menossa eteenpäin kuluttaja-asiamiehellä. Saa nähdä, mutta muille suosittelen varovaisuutta.

    • 1/43 purkuosia :P

      Pienoismallien "ruttutukku" olisi joskus tarpeen kun pienoisautoillekin sattuu joskus onnettomuuksia. Mistään ei vaan saa varaosia vaan pitäisi hankkia täydellinen uusi malli tilalle.
      Esim. peilit hajoaa hyvin helposti metallimalleistakin, itse kaipailisin molemmat ulkopeilit Abrexin 1/43 hopeanväriseen Skoda Octavia II Kombiin, käy varmaan Hatchbackin peilitkin sekä J-Collection 1/43 Nissan Primera 2002-2006 eurooppamallin tuulilasinpyyhkijät, saattaa olla uusittava myös tuulilasin alapuolella konepellin välissä oleva muovi jossa pyyhkijät kiinni.

    • 23456

      Huijarifirma, ottakaa asioista selvää ja katsokaa minne rahanne laitatte........... Suosittelen neuvotteluvälineeksi alumiinista pesäpallomailaa, toimii lähes aina - jollei käy "työtapaturmaa".

    • ....................

      Kauppa ollut kohta viikon suljettu saas nähä onko menny kokonaan kiinni, tarvitsen maaleja. Eikä Tamiya maaleja juuri ulkomailta lähetellä.

      Muutaman kerran tilannu ja tavarat tullut mistä olen maksanut. Tosin jännästi tamiyan maalipurkeissa hinta noussu alle vuoden aikana 60 sentillä, että anheus sielläkin syntinä.

      Saas nähä avaako enään puljua. Harmi ettei muita suomalaisia tukkuja ole...

      • ....................

        Lähettivät muuten juuri ennen sivunjen kaatumista vanhan laksun joka oli viime syksyltä, eli en tiädä yrittivätkö vielä epätoivoisesti kusettaa ja vetää rahoja. Toivottavasti jostain Suomesta vielä löytyy verkkokauppa joka myy Tamiyan maaleja tai koottavia.


    • 5688998

      No tamiyaa saa tuolta http://www.combatmodels.fi/ ja tuolta http://www.harraste.fi/
      Ei pitäis olla ongelmaa saatavuudessa.
      Enemmän tuntuu olevan joillakin ongelmaa etsimisen taidossa, vaikka on googlet ja muut välineet käytössä. Kannattaa vaikka lukea pienoismallit.net sivustoa siellä on kauppiaista hyvä listaus.

      • ....................

        Eipä ole osunut silmään vaikka hakenut netistä' ja kaikesta näistä ed.mainituista.


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        Eipä ole osunut silmään vaikka hakenut netistä' ja kaikesta näistä ed.mainituista.

        Kiitos linkistä. Tosiaan en löytänyt tuota. Mutta eipä sieltä löytynyt Tamiyan ralliautoja tai wrc, juuri lainkaan, mutta maalit löysin.


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        Kiitos linkistä. Tosiaan en löytänyt tuota. Mutta eipä sieltä löytynyt Tamiyan ralliautoja tai wrc, juuri lainkaan, mutta maalit löysin.

        Tai löyty muutama wrc, mutta ei sitä mitä hain harraste huomattavasti kalliimpi kauppa, jos sen Subaru wrc 02 jostain löydän vielä.


      • 5688998
        .................... kirjoitti:

        Tai löyty muutama wrc, mutta ei sitä mitä hain harraste huomattavasti kalliimpi kauppa, jos sen Subaru wrc 02 jostain löydän vielä.

        No joo enpäs arvannut, että autoista on kyse.
        Eihän mikään kauppa tietysti kaikkia pysty pitämään varastossa. Jotkin kaupat kyllä tilaa, kun pyytää ja kaivaa vaikka tuotenumeron valmiiksi. Tuollain ainakin harrasteesta olen kalustoa saanut vaikkei aina hyllyssä ole. Toki harraste ei välttämättä ole halvin vaihtoehto, mutta jos jotain haluaa on oltava valmis jotain maksamaan. Tuostakin http://www.dersockelshop.de kannattaa katsella, mikäli haluaa ulkomailta tilailla.


    • Juigeli

      Itsellä aiakin tullut lähetykset perillea sain kupongilla alennusta. pari viikkoa sitten tuli paketti viimeksi. Tilatkaa tosiaan p.ennakolla jos epäilyttää. Jos ulkomailta. haluatte tilata niin modelmakershop on ainakin luotettava ja maksun voi tehdä bank. to bank maksulla eli suoraan omasta verkkopankista kunhan vain tilauksessa ilmoittaa haluavansa bank to bank paymentin. Tavara tulee myös nopeasti.

    • harri3

      tamiyaa saa myös racing factory myös osia ja maaleja mallisto.fi laaja valikoima

    • Jarzaxxx

      Jepjep itse olen laittanut valituksen vireille kuluttaneuvojalle kun pienoismallitukku vei rahat heti mutta yli kuukauden odottelunkaan jälkeen tavaraa ei ole näkynyt. Myöskään tiedusteluihin ei vastata joten lienevät pakanneen kimpsut kassiin ja suunnannee jonnekkin havajille nauttimaan minun ja muidenkin rahoista.

    • vsa11

      Oon tilannu sieltä kerran lentokoneen ja on kyllä tullu perille, vaikka siinä vähän kestikin.ärsyttää vaan että kun sain sieltä alennuskupongin just ennen ku se meni kiinni.

    • vsa11

      niin, ja tilasin sieltä REVELLIN väriä 12 (kirkkaankeltainen) ja sain HUMBROLIN variä 154(paljon tummempi) tällä kyseisellä värillä ois pitäny maalata koko lentokone.

    • KingTiger1

      Asiahan on niin, että pienoismallitukku myy tavaraa, jota sillä ei välttämättä ole. Jos tilaat jotakin sellaista, niin se tulee sitten kun sitä on taas varastossa. Odotusaika on vissiinkin 6kk sitten ilmoittavat, jos tavaraa ei kertakaikkiaan löydy. Mutta luotettava perheyritys, ehkä hieman kiireinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe