Sika tuli vastaan valametilla koulukeskuksen kohilla puolen yön maissa, kun olin lähössä joulukuusta nyysimään.
Näkikö muut?
8
400
Vastaukset
- julpuu
Käyttääkö joku vielä joulukuusta ?
- Joulumieltä ittelle
Ei käytä, minäkin kaaroon vaan rappuhavooksi perinteen vuaksi, naapurin taimikosta.
- jonticca
Ei sika osaa ajaa Valmettia--siinä liian monta lokeroa laatikossa.
Täytyy olla ollut Massikka. - Mutta,
moon luullu että ne ajaa aina Valametilla, sika oli ainakin sika, soon varma.
- Isoo paha kjöllymi
Tais kyllä olla sellaane vihiriä jontikka, on tua punavihersokeus iskeny näin vanhemmalla iällä, joo vanha oon ja äytän torellaki joulukuusta!
- 9uj90
Joo, EI siellä koulukeskuksessa näy paljon muita ajopelejä, kuin Setoreita, Massikoita,Valmetteja, jne.....
- iojinäk
Muut, on PÄÄSTÄ KIINNI NAVETASSA!
- voi
Asuupa Isossakyrössä tosi sivistynyttä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541