kuumuus

anonyymi

Onko teidän kissat reagoinut helteeseen erikoisemmin? Minun kissa on ollut ihan poikki viimeiset kolme päivää. Nyt alkaa pikkuhiljaa jo ruoka kunnolla maistumaan. Soittelin jo lääkärillekkin kun pelkäsin pahinta. Ei ollut kuumetta, pulssi normaali. Kokemuksia!

7

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokko

Meidän kissu ei syönyt viikon kuumimpana päivänä mitään sekä oli todella veltto ja flegmaattinen, nukuskeli koko päivän. Melkein jo huolestuimme, mutta onneksi mirri virkistyi heti kun ilma vähän viileni. :D

• Katti

kisu vaan nukkuu varjossa kuumina päivinä
      ja syö normaalia vähemmän.
      Välillä kisu lähtee uimaan vilvoitellakseen,hyvä
      uimakamu ;)

• anne

oon ollu päivittäin puistossa kisujen kanssa.
        meillä on niille aina vettä ulkona ja suosittelen
        ottamaan sen vesipullon ja kupin mukaan.

kissat nauttii ku saa makaa varjossa ja nauttia
        kesästä.
        ei ne kyllä paljoa syö mutta juovat kyllä.
        toinen kissa osaa jopa läähättää,
        se on vielä pentu ja ei ymmärrä ettei auringossa
        kannata riehua.
        kisut pääsee jäähylle suihkuun aina ulkoilun jälkeen ja loppu päivä nukutaan ikkunalaudalla=)

• annika

heip!juu,meillä käytiin eläinlääkärissä saakka kun ihmeteltiin että mikä kissallamme on kun se vaan nukkui ja makasi päivät pitkät eikä syönyt kunnolla.mutta lääkäri ei osannut sanoa mitään syytä miksi se oli sellainen.kuumuus ja helle tuli meidän suusta ei lääkärin.ihmeteltiin sitäkin kun ei lääkärille tullut se mieleen. mutta kun saatiin kämppää hieman viileämmäksi niin kisu rupesi voimaan paremmin.nyt vain odotellaan syksyä ja hieman viileämpiä ilmoja että kisuillakin on hyvä taas olla!! =)

• Julia

Minä olen ulkoiluttanut kisuani joka päivä ja vienyt autolla mummulle ja vaarille omakotitalon pihaan ulkoilemaan, on itsekkin saanut aurinkoa ;)
      Yhtenä päivänä kun kisu läähätti kun kuljimme autolla ja sen tassut olivat hiestä märät niin vein sen kotona viileään suihkuun. Varmasti se helpotti sen oloa!

• tikru

Meidän pullukka kolli on kanssa ollut aivan tuskissaan kun tultiin maalta takaisin kaupunkiin kesken pahimpien helteiden. Lisäksi sille tuli ripuli kaiken muun lisäksi. Olin tosi huolissani ja soittelin eläinlääkärillekin asiasta, mutta onneksi kissa kuntoutui jo ja vältyttiin lääkärireissulta.

Yksi aika hyvä tapa viilentää kissan oloa on laittaa sen päälle kylmässä vedessä kasteltu pyyhe tai esim tyynyliina. Pyyhe kannattaa ensin puristaa kunnolla "kuivaksi" niin ettei siitä valu vettä kissan päälle. Meidän kolli ainakin hermostuu jos huomaa kastuvansa, mutta tuollaisen kuivaksi puristetun pyyhkeen se on hyväksynyt.

• anonyymi

kaikille omista kokemuksista! Omalle kissalle pistin kanssa kostean pyyhkeen mahan päälle.
        Kissa syö jo ihan normaalisti. Luulin oikeesti että sillä on joku vakava sairaus. Onneksi ei! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      326
      6229
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3696
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      150
      2873
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      70
      1259
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      914
    Aihe