Keskiyö

rantapuu13

Hei Keskiyö, tässä kirjoittelee yksinoloon kyllästynyt ihan ok-nainen. Toivoisin niin kohtaavani miehen, jonka kanssa jatkaa tätä elämän matkaa. Tällä hetkellä sydän on raskas järjettömästä rakkaudesta. Oikeastaan minun olisi pitänyt jo toipua, mutta olen jotenkin jäänyt ansaan tunteisiini. Järjen tasolla haluaisin mennä eteenpäin. Mielestäni elämä on parasta, kun sen jakaa rakkaiden ihmisten kanssa. Mitä näet miessuhteisiini? Tuoko vuosi 13 (onnenlukuni) rakkauden elämääni? Kiitos & Hyvää Joulua sinulle!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

onkohan sinulla talvella synttärit? et sinä ole ansassa tunteittesi kanssa, niillä vain on nälkä! siis NÄLKÄ.
      näen sinulle ainakin yhden lapsen. lapsi menee ulkomaille opiskelemaan ja suorittaa tenttinsä läpi. lapsi on myös herkkä ihminen, sillä hän laittaa työssään itsensä täysillä likoon. se on varmasti vasta tulevassa.

tuo suremasi mies ei ole sinua varten, eikä seuraavaakaan naista varten. hän on kovin seksuaalinen, muttei toki ainoa sillä saralla!
      sinä toivot rakkautta ja minä puhun sinulle töistä, joita piisaa.

näen työtä jossakin ketjussa, ehkä elintarvikkeita. jos ne eivät ole sinun alaasi, ne voivat muuten liittyä perheeseesi. myös tulevaan mieheesi. sinä sekoitat erotiikan ja rakkauden aika hyvin keskenään, mutta muista että ihminen tarvitsee molempia! älä kiellä itseltäsi kaikkia mielitekoja, vaikka sitten kysymyksessä olisi joskus vain pienet kokeilut ja hetkelliset nautinnot. saat sinä nauttia naisellisuudestasi, sinun täytyykin.
      mutta romantikkona, jolla on järkeä päässään, sinulla on aina pieni toive jatkuvuudesta lemmen hetkillä. älä välitä, olen ihan samanlainen näissä asioissa!

no, tuleva oikea kumppanisi osaa rakentaa ja tietää siitä paljon. mutta en kyllä osaa sanoa milloin ja miten hänet kohtaat. oli sitten kysymys betonista, raudasta, tai vaikka ikkunoista, hän tietää mitä pitää tehdä. ja koneistakin hän on innostunut.

t. Keskiyö

• rantapuu13

Kiitos Keskiyö! Osuva kuvaus luonteestani todella. Ihanaa, että näet kumppanin elämääni. Se olisi unelmajuttu. Elämä on tarkoitettu jaettavaksi, ainakin minun ;) Tuosta rakentamisesta tulee mieleen kotiperheeni, jonka kaikki miehet ovat käteviä. Omissa miehissäni on ollut muutama kätevä ja arvostan kädentaitoja paljon. Ihanaa Joulua sinulle! Onnellista vuotta 2013! Hienoa, kun jaksat vastailla täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      277
      3202
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      244
      2066
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1496
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1038
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      996
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe