Keskiyö

rantapuu13

Hei Keskiyö, tässä kirjoittelee yksinoloon kyllästynyt ihan ok-nainen. Toivoisin niin kohtaavani miehen, jonka kanssa jatkaa tätä elämän matkaa. Tällä hetkellä sydän on raskas järjettömästä rakkaudesta. Oikeastaan minun olisi pitänyt jo toipua, mutta olen jotenkin jäänyt ansaan tunteisiini. Järjen tasolla haluaisin mennä eteenpäin. Mielestäni elämä on parasta, kun sen jakaa rakkaiden ihmisten kanssa. Mitä näet miessuhteisiini? Tuoko vuosi 13 (onnenlukuni) rakkauden elämääni? Kiitos & Hyvää Joulua sinulle!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

onkohan sinulla talvella synttärit? et sinä ole ansassa tunteittesi kanssa, niillä vain on nälkä! siis NÄLKÄ.
      näen sinulle ainakin yhden lapsen. lapsi menee ulkomaille opiskelemaan ja suorittaa tenttinsä läpi. lapsi on myös herkkä ihminen, sillä hän laittaa työssään itsensä täysillä likoon. se on varmasti vasta tulevassa.

tuo suremasi mies ei ole sinua varten, eikä seuraavaakaan naista varten. hän on kovin seksuaalinen, muttei toki ainoa sillä saralla!
      sinä toivot rakkautta ja minä puhun sinulle töistä, joita piisaa.

näen työtä jossakin ketjussa, ehkä elintarvikkeita. jos ne eivät ole sinun alaasi, ne voivat muuten liittyä perheeseesi. myös tulevaan mieheesi. sinä sekoitat erotiikan ja rakkauden aika hyvin keskenään, mutta muista että ihminen tarvitsee molempia! älä kiellä itseltäsi kaikkia mielitekoja, vaikka sitten kysymyksessä olisi joskus vain pienet kokeilut ja hetkelliset nautinnot. saat sinä nauttia naisellisuudestasi, sinun täytyykin.
      mutta romantikkona, jolla on järkeä päässään, sinulla on aina pieni toive jatkuvuudesta lemmen hetkillä. älä välitä, olen ihan samanlainen näissä asioissa!

no, tuleva oikea kumppanisi osaa rakentaa ja tietää siitä paljon. mutta en kyllä osaa sanoa milloin ja miten hänet kohtaat. oli sitten kysymys betonista, raudasta, tai vaikka ikkunoista, hän tietää mitä pitää tehdä. ja koneistakin hän on innostunut.

t. Keskiyö

• rantapuu13

Kiitos Keskiyö! Osuva kuvaus luonteestani todella. Ihanaa, että näet kumppanin elämääni. Se olisi unelmajuttu. Elämä on tarkoitettu jaettavaksi, ainakin minun ;) Tuosta rakentamisesta tulee mieleen kotiperheeni, jonka kaikki miehet ovat käteviä. Omissa miehissäni on ollut muutama kätevä ja arvostan kädentaitoja paljon. Ihanaa Joulua sinulle! Onnellista vuotta 2013! Hienoa, kun jaksat vastailla täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2826
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1724
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe