Salam aleykom!
Onko täällä Kouvolasta ketään islamin uskoista äitiä?
Minä olen 21 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti. Olisi mukava tutustua muihin, kenties toisiin muslimeihin, mutta myös muihin Kouvolalaisiin äiteihin. Jos sattuisi vaikka olemaan suunnilleen samanikäisiä lapsia niin saisi lapsikin leikkikaverin =)
Kouvolasta ketään?
7
248
Vastaukset
- ilman rättiä ihminen
Ei taida löytyä muita rättipäitä
- Marjatta 44
Pahoittelen edellisen vastaajan typeryyttä. Ikävä kyllä sielläpäin taitaa teitä olla aika vähän, mutta toivottavasti löytyy edes joku. Ystävyydellä muslimisiskosi Espoosta
- omaymaummAli
alhamdolilaah olen jo tutustunut pariin siskoon täällä päin =) suomalaisia siskoja ei vain täälläpäin juurikaan ole...
- 6+6
Miksi jollakin järkevällä 21-vuotiaalla olisi 2-vuotias lapsi? Teiniäitiys ei ole kovin fiksua hommaa...
- aminatu1
jeps, tosin paremminkin kuusankoskelta..
- jen815
En ole muslimi, mutta olen kouvolalainen äiti (tosin sinua vanhempi, 31) ja minulla on ulkomaalainen mies (korealainen).
Mieheni kanssa muutimme tänne viime vuonna Usasta ja meillä on 1,5-vuotias poika, odotan juuri toista lastamme.
Olen kylläkin töissä tällä hetkellä, sillä poikamme syntyi Usassa eikä minulla näin ollen ole hänestä Suomessa äitiyslomaa...
Mutta loppukesästä jään äippälomalle :D - omaymaummAli
Olisi mukava joskus vaikka tavata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888