Salam aleykom!
Onko täällä Kouvolasta ketään islamin uskoista äitiä?
Minä olen 21 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti. Olisi mukava tutustua muihin, kenties toisiin muslimeihin, mutta myös muihin Kouvolalaisiin äiteihin. Jos sattuisi vaikka olemaan suunnilleen samanikäisiä lapsia niin saisi lapsikin leikkikaverin =)
Kouvolasta ketään?
7
294
Vastaukset
- ilman rättiä ihminen
Ei taida löytyä muita rättipäitä
- Marjatta 44
Pahoittelen edellisen vastaajan typeryyttä. Ikävä kyllä sielläpäin taitaa teitä olla aika vähän, mutta toivottavasti löytyy edes joku. Ystävyydellä muslimisiskosi Espoosta
- omaymaummAli
alhamdolilaah olen jo tutustunut pariin siskoon täällä päin =) suomalaisia siskoja ei vain täälläpäin juurikaan ole...
- 6+6
Miksi jollakin järkevällä 21-vuotiaalla olisi 2-vuotias lapsi? Teiniäitiys ei ole kovin fiksua hommaa...
- aminatu1
jeps, tosin paremminkin kuusankoskelta..
- jen815
En ole muslimi, mutta olen kouvolalainen äiti (tosin sinua vanhempi, 31) ja minulla on ulkomaalainen mies (korealainen).
Mieheni kanssa muutimme tänne viime vuonna Usasta ja meillä on 1,5-vuotias poika, odotan juuri toista lastamme.
Olen kylläkin töissä tällä hetkellä, sillä poikamme syntyi Usassa eikä minulla näin ollen ole hänestä Suomessa äitiyslomaa...
Mutta loppukesästä jään äippälomalle :D - omaymaummAli
Olisi mukava joskus vaikka tavata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661