Salam aleykom!
Onko täällä Kouvolasta ketään islamin uskoista äitiä?
Minä olen 21 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti. Olisi mukava tutustua muihin, kenties toisiin muslimeihin, mutta myös muihin Kouvolalaisiin äiteihin. Jos sattuisi vaikka olemaan suunnilleen samanikäisiä lapsia niin saisi lapsikin leikkikaverin =)
Kouvolasta ketään?
7
234
Vastaukset
- ilman rättiä ihminen
Ei taida löytyä muita rättipäitä
- Marjatta 44
Pahoittelen edellisen vastaajan typeryyttä. Ikävä kyllä sielläpäin taitaa teitä olla aika vähän, mutta toivottavasti löytyy edes joku. Ystävyydellä muslimisiskosi Espoosta
- omaymaummAli
alhamdolilaah olen jo tutustunut pariin siskoon täällä päin =) suomalaisia siskoja ei vain täälläpäin juurikaan ole...
- 6+6
Miksi jollakin järkevällä 21-vuotiaalla olisi 2-vuotias lapsi? Teiniäitiys ei ole kovin fiksua hommaa...
- aminatu1
jeps, tosin paremminkin kuusankoskelta..
- jen815
En ole muslimi, mutta olen kouvolalainen äiti (tosin sinua vanhempi, 31) ja minulla on ulkomaalainen mies (korealainen).
Mieheni kanssa muutimme tänne viime vuonna Usasta ja meillä on 1,5-vuotias poika, odotan juuri toista lastamme.
Olen kylläkin töissä tällä hetkellä, sillä poikamme syntyi Usassa eikä minulla näin ollen ole hänestä Suomessa äitiyslomaa...
Mutta loppukesästä jään äippälomalle :D - omaymaummAli
Olisi mukava joskus vaikka tavata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875