Mitäpä näet minun elämästäni? Mihin uskon ? Mitä elämältä saan ? Mistä tämä sisäinen tuska johtuu (tiedät mistä puhun , jos tosiaan olet näkijä)? Olen 44 vuotias, avolitossa, kaksi poikaa, vakituisessa työssä, vaaleat hiukset, asun Salossa
keskiyö
7
73
Vastaukset
Hei
sinun uskosi on ristiriitainen, se vaihtelee entisestään aika paljonkin. sinä et helposti luota ihmisiin, koska olet sen omassa nahassasi joutunut kokemaan. eikä siitä taida olla kovin kauaa. uskot siihen mitä näet, et siihen mitä kuulet. ja niin on hyvä.
onko sinulla sisar, tai oliko sinulla sisar? olivatko teidän lahjanne aivan eri luokkaa? onnesta puhumattakaan. ei ole mahdottomuus, että sinulla olisi pitänyt olla kaksossisar.
no ainakaan et tarvitse miestä, joka määräilee sinua. se on kuin punainen vaate häränsilmillesi.
sinun selkääsi koputtelee kaksi miestä, mutta sinä et käänny heitä kohtaan, koska epäilet kumpaakin. he eivät avaudu kumpikaan, sinä tunnet olosi tuolin ja pöydän välissä.
mutta odottamasi onnellinen rakkaus on mahdollista, sinun on vain uskottava itseesi, ei keneenkään muuhun!
toivot myös taloudellista turvaa, eikä siihen ole mitään esteitä. kunhan vain uskot niin. kaikki tässä maailmassa alkaa pienestä ajatuksesta, koita nukahtaa siihen iltaisin ja katso mitä tulee.
pidät kynttilöistä ja ne rauhoittavat sinua. sinun sisäinen tuskasi johtuu siitä, että elät nyt "väärää elämää". et voi hyvin. eikä tilanne kumppanin puolelta muutu, hän on oma itsensä. mutta sinä et ole enää sama vanha itsesi, vaan sinä olet kasvanut ja kehittynyt NAISEKSI. se hämmentää sinua, ehkä sinulla on ajoittain huono omatunto. et haluaisi aiheuttaa hämmennystä lapsillesi.
mutta tiedätkös, lapsesi rakentavat myös pian oman elämänsä, eivät hekään ota sinua huomioon omissa suunnitelmissaan. niin kiire heillä on kasvaa aikuisiksi.
ajoittaiset esoteeriset suuntaukset eivät ole sinua varten, sinä tarvitset jotakin realistista, mihin tarttua. kysymys on niinkuin muoti-ilmiöistä. älä tuhlaa niihin rahojasi.
näen myös vanhan kerrostalon, missä on korkeat huoneet. se voisi olla vaikka 100v vanha, aivan upea ja hyvällä paikalla! se vetää sinua puoleensa.
t. Keskiyö- miinaliina1
Kiitos nopeasta vastauksestasi ! Osasit hyvin tulkita ( tiedän itselläni olevan näkijän kykyjä, mutta en niitä "uskalla" käyttää, usein aavistan pahat asiat etukäteen ) ! Tuo vanha kerrostalo jää nyt tässä erityisesti mieleen, miksiköhän se vetää minua puoleensa..?!
Hei
no kyllä se talo vetää sinua kovastikin puoleensa, kun sen näet.
mutta mikset kokeile kykyjäsi? pahat asiat ovat yhtä tärkeitä kuin hyvätkin, puhu niistä vain diplomaattisesti, ettet satuta ketään.
sehän ei ole tarkoitus. rakkaus on kaikkein tärkeintä, myös lähimmäisen rakkaus.
saat kertoa minulle mitä näet minusta, vastaan sinulle rehellisesti kuinka se meni. haluatko kokeilla? ei sinulla ole mitään menetettävää, eihän minullakaan ole.
t. Keskiyö- miinaliina1
Hei
Näen sinussa eiryisen vahvan persoonan, joka pitää omat salaisuutensa, mutta on hyvin empaattinen ihminen, mutta jostain syystä koen sinut yksinäiseksi jollain tapaa ,ehkäpä et ole sitä nyt, mutta kentien lapsena olet kokenut yksinäisyyttä. Jotenkin "äiti" sana tulee vahvana esiin..tämän enempää en osaa sanoa..
Hei
oikein hyvä! olen vahva persoona ja pidän omat henkilökohtaiset asiani, ne kaikkein syvimmät, omassa salaisessa kirstussaan. niitä sitten vatkaan omalla ajallani....
nyt en ole yksinäinen, mutta lapsena sitäkin enemmän. taas meni oikein!
äitini on erikoinen tapaus, hänestä voisi kirjoittaa vaikka romaanin.
kuule miinaliina, harjoita vain tuota lahjaasi kaikessa rauhassa, luota itseesi ja kokeile! ole avoin kritiikille, siitä vahvistut. tulipas hyvä olo!
t. Keskiyö- miinaliina1
Hei jälleen ja kiitos taasen nopeasta vastauksestasi !
Oli "jännää" kertoa kokemani ajatukset sinusta ja yllätyin, että noinkin oikein meni..
Minulla ei ole sisarta (vain veljiä), mutta pitääpi kysellä äidiltä, että josko kuitenkin mahdollisesti olisi pitänyt syntyä sisar minulle..
Rauhallista joulun aikaa sinulle ja KIITOS !- minähänsevaan
Minun tulkintani "keskiyöstä": Hän on vähintäänkin aiemmin ollut syrjitty ja hiljainen, pitää kirjoittamisesta. On luultavasti kehitellyt omia kuvitelmiaan asioista. On uskovainen ja sinisilmäinen. Nykyään nauttii huomion ja manipuloimisen tuomasta imartelevasta vallantunteesta, jota saa ihmisten huijaamisesta. Hänen "ennustuksensa ovat ympäripyöreitä ja sopivat kehen tahansa about nelikymppiseen hyväuskoiseen naiseen- tai kehen tahansa muuhunkin. Mutta mikäs siinä jos se on niin hauskaa. Mutta avuntarpeessa olevien ihmisten huijaaminen ei ole reilua ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906