Elämäni on ollut yhtä kaaosta jo monta vuotta. Olen joutunut menemään läpi harmaan kiven. Yhden suuren unelmani olen saanut silti toteutettua ja olen siitä ikuisesti kiitollinen. Ainut mitä toivoisin vielä olisi onnellinen, tasapainoinen, turvallinen parisuhde. Se minulta on puuttunut useita vuosia.
Mies on ollut kuviossa mukana mutta olen tuntenut jatkuvasti surua ja yksinäisyyttä hänestä johtuvista syistä. Eikä se kuvio näytä muuttuvan joten haluan itse tehdä muutoksen! Onnistunko siinä ja toteutuisiko nöyrä toiveeni löytää vielä vakava rakkaussuhde jossa molemmat panostaisivat ja haluaisivat panostaa yhteiseen tulevaisuuteen? Saanko vielä onnea sillä saralla?
Keskiyö, katsotko minullekin?
3
75
Vastaukset
Hei
et sinä pyydä liikaa, sinähän vain toivot sitä oikeaa ja aitoa rakkautta. jokaisella on siihen oikeus. tuota kaaosta ja kaamosta olet tarvinnut kehittyäksesi ja kypsyäksesi vahvaksi ihmiseksi. ei se ole ollut hukkaan heitettyä aikaa. mistä muuten olisit ottanut nuo kaikki tiedot ja tuntemukset, joita sinulla tänä päivänä on? olet antanut ne itse itsellesi. hieno lahja, eikä ollenkaan vaatimaton.
sinun onnesi rakoilee tällä erää. voit vaikka mennä kiinan muurin läpi, mutta tämä suhteesi ei tule hänen puoleltaan muuttumaan. sinä saat siitä vain kuhmuja päähäsi.
toki vähän kauempana, missä on toinen postinumero, siellä olisi talossa emännän paikka vapaana. ihan vaikka sinulle! se mies osaa muurata, hän on kätevä käsistään. lisätään leikkisästi perään, että sinä voisit tehdä hänelle muurinpohjalettuja. sitten symbioosi olisi täydellinen.
hänellä on rantaakin, omaa rantaa. työteliäs mies, hiukset eivät tahdo pysyä päässä. mutta sehän vain viittaa hänen eroottisuuteensa. eli: ensin sinä laitat henkselit päälle tälle epätasapainoiselle suhteellesi ja sitten sinä lähdet näytille. ihan oikeasti! panosta vaatteisiin ja laita kukoistus huippuunsa. siitä se lähtee.
t. Keskiyö- onnen kerjäläinen
Kiitos sinulle tästä! Ei taida tämä nykyinen mies muuttua ei, sitä olen itsekin jo aavistellut että kuhmuja vaan tulee päähän ihan turhaan lisää jos en nyt irrottaudu. Eikä minulle sen suurempaa kiirettä ole uuteen suhteeseenkaan mutta saa tulla jos on tullakseen. Läheisyyden kaipuu on kuitenkin kova, yksinäisyys lyö joskus pimeinä iltoina kovastikin päälle.. Vaikka olenkin vähän sellainen yksinäinen susi niin silti minäkin kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja tunnetta siitä että on rakastettu.
Voi kuinka usein olenkaan yksin "ulvonut" kuuta. Olenkin varmaan ollut susi edellisessä elämässäni.
Mahtaakohan minusta löytyä energiaa lähteä näytille. Sen aika näyttäköön. Olen jotenkin apaattinen ja lannistunut. On sellainen olo että pyyhe kehään vaan ja antaa olla. On usko aika lopussa mutta ehkäpä olotila tästä kohenee kunhan pääsen omille jaloilleni ja jatkamaan reilusti yksin.
Onni tuntuu nyt olevan kiven takana vaikka en liikoja vaadikaan. "en mä vaadi liikoja, pyydän palan taivasta ja pari suudelmaa" tuli mieleen tämä Jesse Kaikurannan kappale :). Tulisko joku kotoa hakemaan? Hei
onko sinulla ongelmia painosi kanssa?
sinun tulisi nimenomaan vaatia omalle osallesi parempaa, toki samalla on panostettava omaa laatuaan viimeiseen asti!
sitä aina saa, mitä tilaa. eikös se niin olekin? eli: panosta itseesi ja sinä saat yhtä hyvää vastineeksi, se on faktaa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906